تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۰۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ تذکر دیگر مجلسی‌ها برای وزیر نیرو
برای چندمین بار پیاپی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی و کتبی خود به مسئولان اجرایی کشور، مسئله افزایش تعرفه های انشعاب برق را دستمایه خود قرار دادند.
در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، به روال جلسات اخیر مجلس، تعدادی از نمایندگان مردم به وزیر نیرو تذکر دادند.

بر اساس اعلام هیأت رئیس مجلس شورای اسلامی، خانم‌ها عمرانی، میرگلوبیات، عالی، اخوان، رهبر، افتخاری، آلیا و طبیب‌زاده نمایندگان سمیرم، ساوه، زابل، اصفهان و تهران در تذکر خود به وزیر نیرو، خواستار بیان علت افزایش بی‌رویه نرخ انشعاب برق شده بودند.

همچنین شکری، امامی و تامینی نمایندگان تالش، گرگان و رشت در تذکر کتبی خود به وزیر نیرو، علت افزایش حق انشعاب برق بیش از دو برابر را جویا شده بوده و از چیت چیان خواستند تا این بخشنامه را لغو کند.

گفتنی است، چند روز قبل وزیر نیرو در واکنش به فشارهای مختلفی که درباره افزایش قيمت برق بر وزارت نیرو وارد شده گفت: مطلقا افزايش قيمت برق نداشتيم و تنها ۳۰ ريال به صورت عوارض گرفته مي‌شود که جدا از قيمت برق است و مجلس براي ۳۰ ريال دريافتي مصارف کاملا مشخصي را تعريف کرده است.

چیت چیان، در مورد افزايش هزينه‌ي انشعاب نيز گفت: حدود ۲۰ روز پيش آيين نامه‌اي براي دريافت حق انشعاب ابلاغ شد که شامل سه بخش مي‌شود. هزينه انشعاب از سال ۸۳ ثابت بوده و تا الان نيز ثابت مانده است اما غير از آن دو بخش ديگر نيز ديده شده بود که از مشترک اين دو بخش را مطالبه می‌کنيم.
:
:
:
آخرین اخبار