تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۰۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین گل فصل کاکا در تساوی میلان
رقابتهای هفته دهم سری آ ایتالیا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های مدعی یوونتوس و ناپولی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

یوونتوس در حضور 38 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 4 بر صفر کاتانیا را شکست داد. در این بازی آرتورو ویدال (26)، آندره آ پیرلو (34)، کارلوس توز (65) و لئوناردو بوناچی (71) برای یووه گل زدند.

در دیگر بازی مهم ناپولی در حضور 27 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی فیورنتینا تیم میزبان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این بازی ابتدا خوزه کایخون ناپولی را در دقیقه 12 یک بر صفر پیش انداخت اما جوزپه روسی مهجم فیورنتینا در دقیقه 28 نتیجه را به تساوی کشاند. در دقیقه 36 دریس مرتنز بازیکن ناپولی گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا شاگردان رافا بنیتز یک پیروزی شیرین خارج از خانه را کسب کنند.

میلان در حضور بیش از 42 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو مقابل لاتزیو به تساوی یک بر یک رضایت داد. خبر خوب برای میلانی ها گلزنی کاکا ستاره برزیلی شان بود که بعد از باشگاه به این تیم در تابستان و پشت سر گذاشتن مصدومیت خود موفق شد نخستین گل خود را با پیراهن روسونری به ثمر برساند.

نتایج کامل رقابتهای چهارشنبه شب سری آ به شرح زیر است:

یوونتوس 4 – کاتانیا صفر

لیوورنو 3 – تورینو 3

ورونا 2 – سمپدوریا صفر

ساسولو یک – اودینزه 2

فیورنتینا یک – ناپولی 2

میلان یک – لاتزیو یک

جنوا یک – پارما صفر

کالیاری صفر – بولونیا 3

در آخرین دیدار هفته دهم امشب (پنجشنبه) رم صدرنشین رقابتها که تمامی بازی های خود را تا هفته نهم با پیروزی پشت سرگذاشته میزبان  کیه وو تیم انتهای جدول خواهد بود.

جدول رده بندی:
1- رم 27 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- ناپولی 25 امتیاز
3- یوونتوس 25 امتیاز
4- اینتر 19 امتیاز
---------------------------------
18- کاتانیا 6 امتیاز
19- ساسولو 6 امتیاز
20- کیه وو 4 امتیاز (یک بازی کمتر)

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار