تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۵۰۲۶۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 معاون شهردار اهواز منصوب شدند
طي احكامي از سوي سيد خلف موسوي شهردار اهواز، محمد صفري به عنوان معاون سرمايه گذاري و مشاركتهاي اقتصادي و محمدعلي دوايي فر شهردار سابق دزفول نیز به سمت معاون فني و عمراني و منصوب گرديدند
خوزنیوز: طي احكامي از سوي سيد خلف موسوي شهردار اهواز، محمد صفري  به عنوان معاون سرمايه گذاري و مشاركتهاي اقتصادي و محمدعلي دوايي فر شهردار سابق دزفول نیز به سمت معاون فني و عمراني و  منصوب  گرديدند.

طي احكامي از سوي سيد خلف موسوي شهردار اهواز، محمد صفري نيز به عنوان معاون سرمايه گذاري و مشاركتهاي اقتصادي و محمدعلي دوايي فر شهردار سابق دزفول به سمت معاون فني و عمراني و  منصوب  گرديدند

در اين جلسه شهردار اهواز هدف از تغيير و تحولات را ارتقاء راندمان كار و افزايش بهره وري بيشتر از امكانات موجود برشمرد و گفت: چرخش مديران محاسن زيادي دارد كه موجب ارتقاء سطح فعاليت بيشتر مديران ميشود.
سيد خلف موسوي با ذكر اين نكته كه در بسياري از جوامع و بويژه در عرصه مديريت اين تغييرات مديريتي تبديل به قانون شده است افزود:ما براي توسعه شهر اهواز برنامه هايي داريم كه اين برنامه با همكاري يكايك همكاران و بكارگيري مديران خلاق،مبتكر و توانمند محقق ميشود.
وي صفري و دوايي فر را از مديران توانمند و لايق كه آشنا به سيستم شهرداري هستند برشمرد كه با حضور آنها تلاش هايي مطلوبي در جهت توسعه پروژه هاي عمراني و جذب سرمايه گذاران صورت خواهد گرفت.
شهردار اهواز همچنين بر افزايش سطح كيفي كارها و پروژه ها در سطح شهر تاكيد كرد و گفت:مردم سستي در كار و پروژه هاي بي كيفيت را از ما نخواهند پذيرفت  لذا بايد در اين زمينه تلاش هاي جدي صورت گيرد.
وي ميزان مشاركت بخش خصوصي و سرمايه گذاري در شهر اهواز را صفر اعلام كرد و ادامه داد: اين موضوع براي شهر اهواز درد آور است. گرچه اعتبارات محدود است اما بايد ضمن بررسي مشكلات و موانع در اين بخش، فرصتها را مغتنم شمرده و زمينه و بستر لازم را جهت جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي فراهم نمائيم.
وي از كليه معاونتها،مناطق و سازمانهاي شهردار خواست طرح هايي را كه بايد با مشاركت مردم اجرايي شوند را شناسايي و به معاون سرمايه گذاري و مشاركتهاي اقتصادي معرفي نمايند.
شهردار اهواز همچنين از قول مساعد دكتر مقتدايي استاندار خوزستان مبني بر جذب اعتبارات مطلوب براي شهر اهواز خبر داد و تصريح كرد:بايد زمينه اعتماد سرمايه گذاران در شهر را فراهم نمائيم. ما نهصد پروژه عمراني در شهرداري داريم كه به 377 ميليارد تومان اعتبار نياز دارند كه متاسفانه تا كنون تنها 220 ميليارد تومان آن محقق شده است.
سيد خلف موسوي همچنين بر لزوم اخذ عوارض از صنايع آلاينده شهر اهواز بويژه شركت نفت تاكيد كرد و افزود: متاسفانه محيط زيست تا كنون در حق اهواز كم لطفي كرده و اين حق را احياء نكرده است كه اميدواريم پس از تائيد محيط زيست مبني بر نقش مستقيم نفت در آلودگي شهر اهواز ،اين عوارض به شهرداري اهواز پرداخت شود.
وي ادامه داد: در اين راستا كار كارشناسي مستدل و جالبي انجام شده است كه بزودي به استاندار ارائه مي شود و طبق صحبت هايي كه دكتر مقتدايي با دكتر ابتكار داشتند قرار شد براي اين موضوع چاره انديشي شود.
همچنين در ادامه اين مراسم مهندس هلاكويي نيز از اقدامات اخير شهردار اهواز كه حاكي از ديدگاه مثبت وي نسبت به مجموعه شهرداري است تقدير و تشكر كرد و گفت: اين جاي خوشحالي است كه شهردار اهواز از نيروهايي در سيستم استفاده مي كند كه به بدنه شهرداري آشنا هستند.
وي از شوراي شهر اهواز به خاطر تعامل با شهردار جهت انتخاب مديران توانمند تقدير و تشكر كرد.
گفتني است در اين جلسه از زحمات مهندس حق بين معاون پيشين سرمايه گذاري و مشاركتهاي اقتصادي و مهندس دهنوي معاون پيشين فني و عمراني شهرداري اهواز تقدير شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
مهربان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
1
6
باتشکرازمهندس موسوی ازانتصاب دومعاون خبره کارشناس.........
کارشناس شهرداری اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
1
4
الحق و الانصاف انتصاب بحق و شایسته ای است آفرین بر شهردار .
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
1
3
احسنت....
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
2
2
سیدخلف موسوی مدیربزرگی است چون توانست دو مدیر که در قواره شهرداراهوازهستند را در دو معاونت کلیدی بکاربگیرد.به ایشان بایدتبریک گفت. این دوانتصاب نویدروزهای خوبی را برای اهواز میدهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
1
جای آقای کتانباف خالی
بشیرمزرعاوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
سلام وخسته نباشید وآفرین به انتخاب خوبتون خواهشی از شما دارم به فکرکارگران اجرائیات شهرداری اهواز باشید تشکر
زلفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
0
0
سلام کاش آقای دوایی که مطمئنم بعد حضورشان تحول بزرگی در بهداشت و زیبایی و فرهنگ سازی اهواز ایجاد میشود از ما مردمی که تشنه کمک به فرهنگ مرکز استان هستیم استفاده کنند حتی اگه شده با ایجاد سایتی به صورت طرح پیشنهاد.من خودم اعلام آمادگی میکنم برای هر کمکی...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
0
0
اگه سنگ نندازن و بذارن دوايي ميتونه اهوازو از اين رو به اون رو كنه.
:
:
:
آخرین اخبار