تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۰۴۷
تعداد نظرات: ۳۸۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خواص عجیب زالو درمانی را بشناسید
در این مقاله که به قلم استاد آل اسحاق می باشد به صورت مختصر با خواص زالو آشنا می شوید.

زالو و خواص عجیب آن

زالو به عربی " عَلَق : و از نرم تنان آبزی است که در شالیزارها و مرداب زندگی می کند. جانور شناسان تا کنون 650 نوع زالو را شناسایی کرده اند که برخی از انواع زالو بسیار سمی و خطرناک هستند و بعضی از انواع زالوها مفید و آثار درمانی ارزنده ای دارند که ما در این مقاله به آنها اشاره می کنیم.
خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان اوست که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون رسانی به مغز و بدن می شود.
به عقیده بعضی از کارشناسان100 نوع ماره ویژه با اثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می شود و مورد توجه پژشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد  رگهای قلب ، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می شود.
مجمع پژوهشگران طب گیاهی بوعلی سینا با آزمایش های مکرر آثار درمانی زالو را تجربه کرده است . در قانون بو علی سینا فصلی درباره زالو و علایم زالوهای سمی و زالوهای مفید آمده است.
کشورهایی نظیر روسیه و انگلستان و آلمان از تولید و صادرات زالو درآمد هنگفت ارزی بدست می آورند.
زالو از 2500 سال قبل در هند ، یونان ، روم، ایران و سپس در اروپا مورد استفاده پزشکی قرار گرفته است و در کشور روسیه بیماریهای مختلف (سردرد و امراض قلبی و پوستی و ضعف قوای جنسی ) با زالو معالجه می شود.
در مسکو و اکراین کرم های آرایشی برای رفع چین و چروک صورت تولید شده که ماده مؤثر آن از بزاق دهان زالو گرفته شده است.
پروفسور می یر ، آلتون ، اوخنر و ههورنر معتقدند هرگونه کانون عفونی بدن را بوسیله زالو می توان ریشه کن کرد.
هر زالو 5 تا 15 میلی لیتر خون می مکد ( 10 برابر حجم بدن خود ) در مدت 15 تا 60 دقیقه ، پس از جدا شدن زالو خون ریزی 2 تا 10 ساعت طول می کشد.
با انداختن دو عدد زالو پشت گوش ها می توان امراض صعب العلاج مغز (CXS) پارکینسون ، رعشه ، (MS) و(VS)   گرفتگی عروق مغز ، آلزایمر و صرع را معالجه کرد.
با زالو درمانی می توان زخم معده ، کولیت روده، پرستات ، امراض ریوی ، التهاب کبد ، کیسه صفرا و بواسیر را معالجه کرد.
با زالو درمانی می توان ناباروری مردان ( ضعف اسپرم _ واریکوسل ) ، کاهش میل جنسی و ترک اعتیاد مواد مخدر را معالجه کرد.
بوعلی سینا در قانون می فرماید: « از زالوهایی که کرکهای ریز و نرم دارند یا لاجوردی هستند یا یک خط قرمز در سراسر کمرشان هست پرهیز کنید زیرا دچار بیهوشی ، خون ریزی ، تب ، سستی  و قرحه های بدخیم خواهد شد.
از زالوهایی که در آبهای خزه دار که محل زیست قورباغه ها است استفاده کنید.
از زالو هایی که در آبهای گل آلود سیاه هستند استفاده نکنید. زالو بهتر از حجامت خون فاسد را از عمق بدن بیرون می کشد. اول محل زالو را با آب گرم پاک کنید ( از صابونهای عطری استفاده نکنید) . جایی را که می خواهید زالو بیندازید اول با دست مالش بدهید تا سرخ شود. اگر جای زالو را با گل سرشوی یا خون بمالند زالو بهتر می گیرد. بهتر آن است که پس از جدا شدن زالو محل گزش اورا حجامت بدهند. اگر پس از جدا شدن زالو خون بند نیامد پودر مازوج سوخته، نوره یا خاکستر یا پودر نرم زردچوبه استعمال شود.»

موارد استفاده از زالو در مجمع پژوهشگران طب گیاهی بوعلی سینا

1- دُمَل ها و زخم های چرکی و جوش هایی که در اثر عفونت خون یا در اثر ترشح هورمون جنسی در خون ( در اوایل بلوغ) بر پوست چهره و بدن ظاهر می شود و آفت زیبایی دختران جوان است. زیر هر زخم یک عدد زالو بیندازید.
2- غده های عفونی زیر پوست که درد دارد با انداختن یک عدد زالو زیر غده و یا ورم گلو از بیرون معالجه می شود.
3- برای گرفتگی رگهای قلب که موجب عوارض قلبی و تنگی نفس می شود و دکترها با عمل باز و هزینه های کلان بدون ضمانت عمل می کنند. با انداختن 4 عدد زالو بالای پستان چپ با ضمانت و هزینه کم رگها باز می شود و این مجمع صدها تجربه در این زمینه دارد.
4- عوارض سکته مغزی و نرسیدنن خون به مغز به صورت فلج یک طرفه و رعشه و لرزش سر و دستها و ضعف مغز ظاهر می شود. با انداختن 2 عدد زالو به پشت گوش طرف مقابل آن طرفی که فلج شده ، مویرگهای مغز باز و معالجه می شود.
نکته مهم : در موراد سکته مغزی به دلیل اینکه سلولهای مغز بیشتر از غذا به اکسیژن نیاز دارند ، از دست ندادن زمان خیلی مهم است ، لذا قبل از هر اقدامی و در کمال خونسردی باید زالو تهیه کرد و پشت گوش بیمار انداخت. تجربه ما در مورد سکته های مغزی که بلافاصله زالو انداخته شده این است که بیمار پس از نیم ساعت به حالت عادی خود بر می گردد( دست و پا و دیگر اعضای بدن فرمانهای مغز را اجرا می کنند) و پس از 5 ساعت قادر به سخن گفتن می باشد. اکنون که خطر تا حدود90% برطرف شده برای تحت نظر داشتن بیمار به بیمارستان مراجعه کنید.

آیا می دانید؟!
آیا می دانید که کشور ترکیه مثل بانک خون ، بانک زالو هم دارد. به امید روزی که بیمارستانهای ما هم به بانک زالو مجهز شوند.

5- عوارض قند بر چشمها ( مویرگهای چشم از خون غلیظ قند آلود پُر می شود و موجب کوری می گردد) با انداختن 2 عدد زالو به دو طرف چشمها خون مویرگهای چشم تخلیه و بینایی بر میگردد.
6- عوارض قند روی پاها که باعث سیاه شدن و گاه زخم شدن پاها می شود و جراح ها پای مریض را از مچ قطع می کنند. با انداختن 4 زالو به محل سیاه شده که هر 15 روز تکرار شود ، خون قند آلود تخلیه و رنگ پوست پا طبیعی می شود.
7- واریس و برجسته شدن و ورم کردن رگهای ساق پا که گاه  با درد شدیدی همراه است. با انداختن 5 عدد زالو روی پاها و تکرار آن هر 20 روز واریس و درد شدید و ورم آن خوب می شود.
8- آرتروز مزمن و درد شدید زالو و آب زانو و ورم زانو و زیر زانو با انداختن 4 عدد زالو روی پاها تکرار هر ماه آن معالجه میشود.
9- سردرد و سینوزیت مزمن و عفونت سینوسها با انداختن 4 عدد زالو به شقیقه ها ، عفونت تخلیه و سردرد خوب می شود.
10- کیست و عفونت پستانها با انداختن 4 عدد زالو زیر هر پستان برطرف می شود
11- ورم لوزه ها و عفونت آن و خنازیر ( زخم خطر ناک گلو ) با انداختن 4 عدد زالو از بیرون به لوزه ها و زخم خناریز معالجه می شود.
12- نقرس و درد شدید پاها با انداختن 4 عدد زالو بین انگشتان پا معالجه می شود.
13- بادسرخ (ورم بینی ) و پوست سر با انداختن 4 عدد زالو به محل ورم کرده معالجه می شود.
14- واریکوسل و عوارض بیضه ها و ضعف اسپرم مردان با انداختن 3 عدد زالو زیر بیضه ها معالجه می شود.
15- گل مژه و عفونت چشم با انداختن یک عدد زالو به هر طرف چشم معالجه می شود.

چند نمونه از تجربه های مجمع در مورد زالودرمانی

یک آقا و خانم آمریکایی به مجمع مراجعه کردند که 5 رگ از رگهای قلبشان گرفته بود ، بالای پستان هر یک 4 عدد زالو انداختیم   ، فردا نیامدند ، روز بعدش با خوشحالی مراجعه کردند که به متخصص مراجعه کردیم و همه رگهای قلب باز شده بود. از خوشحالی یک بسته پول گذاشتند روی میز ، گفتیم: پولی نیست، پرسیدند: پس چه کنیم؟ گفتیم: صلواتی است ، معنی صلوات را نمی دانستند ، گفتیم : هدیه ای است برای جوانهایی که شما آمریکایی ها کشته اید. تکان خوردند. گفتیم : چرا در آمریکا معالجه نکردید که همه متخصصین بهتری دارد و شما هم فقیر نیستید؟ گفتند : به 2 دلیل ، اولاً جراحان آمریکایی ضمانت نمی کنند و شما ضمانت می کنید، ثانیاً هزینه عمل در آنجا چنان بالاست که درآمد ما توان پرداخت نداشت و حال متوجه شدیم که شما رایگان درمان می کنید.

نمونه ای دیگر؛ 

آقای مقیمی 70 ساله به مجمع مراجعه کرد که از فرزندان امام رضا(ع) هستم و خود آقا مرا راهنمایی کرده است. قندش 600 و چشمهایش در اثر عوارض قند کور شده بود.
پرسیدم: چرا دکتر مراجعه نکرده اید؟ گفت: به بهترین متخصص مراجعه کردم گفتند علاج ندارد و مویرگهای چشمت پُر از خون قتد آلود است، با لیزر هم علاج نمی شود و باید کوری را تحمل کنی. ما به دو طرف چشمها زالو انداختیم ، دو روز بعد آمد و در حضور مریض ها شروع به رقصیدن کرد که چشمهایم واشده  و روزنامه خواست و مشغول مطالعه شد.

مرجع/598
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۳۸۳
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
1
12
با سلام لطفا به ما بگید که در شهرستان دزفول کسی هست که زالو درمانی انجام بده اگه نیست به کجا باید مراجعه کنیم . با تشکر
پاسخ ها
sjn
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
سلام
بله
فلکه موشک دکتر مسجدی
خ کشاورز دکتر رشادتیان
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
سلام من هم از نظر پادرد و غلظت خون رنج میبردم ولی باور کردنی نیست واقعا خیلی خوب شدم این یک مجعزه بود باور کردنی نیست
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
3
9
سلام اره دکتر مسعود قطب تو خیابون طالقانی داره نرسیده به داروخانه خاتم الانبیا.
کتایون
|
UNITED STATES
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
5
20
با عرض سلام ...باورتون نمیشه از وقتی که این موضوع شنیدم دارم از خوشحالی پر در میارم چون پدر من 8سال پیش عمل قلب کردن بخاطر گرفتگی رگها ولی دوباره انژوگرافی کردن دکتر گفته دوباره رگشون گرفته وهر روز حالشون بد میشه وزیر زبونی استفاده میکنن لطفا آدرس پژوهشکده رو به ما بدید تا واسه درمان بیایم خدمتتون ترو خدا هر چه سریعتر
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
6
11
ایا در اهواز نمایندگی دارید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
3
3
بله
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
2
3
سلام لطفا آدرستون رو برام ایمیل کنید. باتشکر
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
2
4
با سلام و درود فراوان
لطفا آدرس نماینگی شعبه اهواز را برایم ارسال دارید .بنده از بیماری شبکوری در رنج و عذاب هستم باشد که برای ما هم راه و چاره ای باشد. با تشکر
شهلا
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
2
11
من زانومو انداختم عالی بود
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
1
7
با سلام و آرزوی سلامتی و سعادت برای شما بزرگواران همسر من چند سالیست از دیابت و واریس پا رنج می برد. هر چند ماه به پزشک مراجعه می کنیم. اما اثری از خوب شدن نمی بینیم. آیا در استان گیلان هم شعبه ایی از این مرکز دایر می باشد. لطفا آدرس وشماره تماس را برایم ارسال فرمائید. باتشکر
پاسخ ها
لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
باسلام
آدرس زالودرمانی در رشت
میدان فرهنگ- ساختمان فرهنگ-دکترکریم زند
طهماسبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
5
14
سلام من 21 سال دارم و صورتم مرتب جوش های ریز و چرکی داره. که هیچوقت تموم نمیشن واقعا کلافه شدم. آیا زالو درمانی الان لازمه؟؟؟ در استان اصفهان کجا باید برم؟
محبوبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
1
16
سلام بفرمائئد برای لیفت هم خوبه پشت گوش بیندازیم
ممنون
ايدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
1
15
با سلام و خسته نباشيد از مطالب مفيدتون ممنونم من صورتم جوش هاي خيلي بزرگ و چركي مي داد و به هر دكتري كه فكر مي كنين مراجعه كرده بودام و هيچ نتيجه اي حاصل نشده بود تا اينكه به اصرار عزيزام و به دور از چشم پدر و مادرام ٢ تا زالو گرفتيم و مادر بزرگم با اصرار به ناحيه زير چونه و پشت گوشم انداخت الان حدود ٢.٥ مي شه كه علاوه بر اينكه صورتم كاملا صاف و بدون جوش شده در ضمن رنگ پوستم چند درجه روشن شده ولي برام اين سوال پيش اوده كه يك بار ديگه تكرار كنم يا يك دفعه كافيه ؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
2
9
سلام اهواز زالودرمانی دارد ادرس مطبو بفرستین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
1
سلاا بله اهوازهم دارد خیابان دکترشریعتی پایین ترازچهاراه زند بین خیابان رودکی ورازی مقابل بانک ملی ایران دکتر عباس بشیری
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
2
10
سلام و خسته نباشيد ازريق دوستان از روشهاي زالو درماني مطلع شدم مدتي است كم كاري تيروئيد دارم ايا قابل درمان هست با اين روش و اگر هست در اصفهان به كجا مي تونم مراجعه كنم
با تشكر
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
سلام منم کم کاوری داشتم سه تا زالو نزدیک گردنم انداختم باور نکردنیه خیلی تاثیر داشت پیشنهاد میکنم انجام بدین
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
5
10
با سلام من دیسک 4 و 5 ستون فقراتم اسیب دیده آیا میشه با این روش درمان کرد؟در کرمانشاه مرکزی هست ؟ اگه هست آدرسشو برام ایمیل کنید لطفا
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
1
8
باعرض سلام .ببخشید کسی در شیراز زالو درمانی سراغ داره
پاسخ ها
SATAN
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ببین کاکو کنار درمانگاه محمد رسول الله یه بانکه رفاه هست چسبیده به بانکو کنار میوه فروشیو طبقه اول نوشته حجامت زالو هم میندازه
پیمان اسکندری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
2
3
سلام من میگرن دارم با زالو قابل درمان است اگر هست کج مراجعه کنم اراک ساکنم تشکر
افسانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
0
4
سلام میخاستم بپرسم آیا در مشهدشما نمایندگی دارید؟ لطفا آدرسشوبگیدیا ایمیل کنید- باتشکر
پاسخ ها
مشهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
مشهد که معدنشه انتهای دانش شرقی درمانگاه آل نبی
کاظمیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
1
4
سلام . من هر از گاهی از درد شدید پا در مچ و پاشنه و پنجه رنج میبرم در تهران ساکنم لطفا راهنما شوید .
پاسخ ها
یگانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
ورامین-خ رسالت-ک شهید اردستانی-پ31
نیما
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
3
6
با سلام ب دوستان عزیز من مشکل معده دارم هم ورم معده هم سوزش میخواستم ببینم زالو درمانی جواب میده لطف کنید ادرس نمایندگی کرمان رو بدین ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
بیمارستان نوریه دکتر عباس روحانی
رستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
25
9
مزخرف ترین چیزی که دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
خیلی کوته فکری
هما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
4
4
با سلام، اگه تو تبریز نمایندگی ای هست، میشه آدرسشو برام ایمیل کنید؟
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
0
1
تومشهدکه زیاده مثلاقاسم ابانبش چهارراه راه اهن یابولوارکشوری تقریباروبروی فروشگاه رفاه
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
2
4
باعرض سلام
ايا زالودرماني براي دردسياتيك مفيداست؟
vahid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
2
5
آیا در آذربایجان غربی شهرستان خوی کسی هست که نمایندگیداشته باشه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سمیرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
پزشک عمومی دکتر صفرعلیزاده
زهرا
|
UNITED KINGDOM
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
3
با سلام من امروز 15ماه رمضان 92 ـ 18تا زالو نداختم به پاهام چون بر اثر دیسک کمر کاملا لمس شدند البته دیسکو عمل کردم ولی لمسی پام درست نشد ایشالله که جواب بده فعلن که فقط خونریزی دارم تهران شهران مرکز خدمات طب سنتی خانم دکتر موهبتی مراجعه کردم ایشالله که جواب بگیرم
غزال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
1
0
باسلام لطف کنیدگردرکاشان نمایندگی دارید ادرس بدهید یاادرس تهران را برایم میلکنید با تشکر
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
4
با سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم تو شیراز هم زالو درمانی انجام میشه و آدرس و شماره تلفنشون چیه؟
ممنون
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
0
0
سلام من امروز زالو درمانی کردم برای هورمونم امیدوارم که زود تر خوب بشم ولی فعلا هم سوزش وخونریزی دارم.
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
0
3
عالی بود ملایر از شهرهای استان همدان کسی زالو درمانی انجام میده لطفا برام جوابو ایمیل کنید
ayrad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
0
4
با عرض سلام
من دختری 22 ساله هستم که دچار پرکاری تیروئید میباشم .که با قرص کمکار میشوم ولی با قطع آن دوباره پرکار میشود .دکتر مصرف ید هسته ای را برای من تجویز کرده ، ولی مادرم مخالف هستند چرا که از عوارض آن کمکاری دائم میباشد ایشان اصرار دارند که من زالو درمانی را امتحان کنم ،به نظر شما آیا بنده با زالو درمانی کاملا معالجه میشوم ،بدون عوارض ؟لطفا هرچه سریعتر به بنده پاسخ دهید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
راهي كه من براي تيروئيد امتحان كردم بي خيال شدنه يعني كاهش استرس
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
6
زالو خیلی عالیه من انداختم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
7
باسلام من شنیده ام بازالو درمانی اسپرم صفر هم درمان شده است آیااین واقعیت دارد یانه؟ در بیرجند کسی هست که اینکار را انجام بدهد؟لطفا جواب رابرایم ایمیل کنید.
ملىله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
2
9
سلام.من6سال سىاتىک دارم درد شدىدى در پاهام داره اىا زالو درمانى جواب مىده لطفا شماره تون برام بفرستىد.
حسین زنجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
2
سلام..دوستان عزیز..من خودم بعد اینکه.خوندم رفتم زالو خریدم..انداختم.عالی بود..امتحان کنید..
فائزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
0
ميخواستم بدونم تو مرج هم مركز زالو درماني وجود داره،؟؟؟؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
1
سلام لطف کنید ادرس مطب زالو درمانی در تهران را برایم ایمیل کنید
باتشکر
پاسخ ها
كياني
| ROMANIA |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
ا سلام من آدرس زالو انداختن را در تهران مي خواهم
ريحانه موسوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
1
با سلام.من كارشناس پرستار اتاق عمل در مشهد هستم.خيلي تمايل به كار زالو درماني و حتي پرورش زالو دارم.ميتونين منو راهنمايي كنيد؟
با تشكر
نیلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
5
سلام دوستای خوبم...
من 20 سالمه و جوشهای صورتم رو به طرز معجزه آسایی با زالو در مان کردم.
ممانم و مادر بزرگم زانو دردشون خوب شد...
عمه جونم کمر دردشون خوب شد...
دختر خالم رودش...
و به هر حال زالو از مفید ترین مخلوقات خداست...
خداروشکر....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
نيلوفر جونم سلام مي تونم بپرسم چند جلسه طول كشيد جوشهات جوب بشن و چند تا هر جلسه زالو انداختن؟؟؟
نیلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
2
آدرس مطب دکتر عظیمی فر در شیراز : زرهی .جنب درمانگاه محمد رسول الله ساختمان پزشکان طبقه اول
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
4
سلام میشه یه ادرس زالو درمانی درتهران به من بدیدهرجاروگشدم نداشت صورتم جوشهای زیادی داره ممنون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
2
0
زالودرمانی جهت سردرد وسینوزیت کاربرد دارد امتحان کنید
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
2
0
با سلام
ميشه ادرس مطبتونو توى تهران واسم ميل كنيد،خيلى ممنونم ازتون
سمانه
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
1
1
سلام لطفا ادرس تهران رو به من بديد مادرشوهرم دراثربيماري قند بيناييش روازدست داده ميخوام ببرمش زالودرماني
رزاق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
1
8
با سلام و تشکر از مقاله خوبتون.
مدت 3 سال است مبتلا به آب سیاه (گلوکوم) شده ام آیا زالو درمانی برای من موثر است ؟ و اگر خوبه زالو می بایست کجا گذاشته شود ؟ و چند نوبت تکرار شود ؟
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
1
سلام لطفا آدرس یه مطب رو برام ایمیل کنید تا برم اونجا زالو بندازم برای جوش های صورتم لطفا اگه جایی رو میدونید هر چه زودتر بگید چون از بس صورتم جوش زده خسته شدم
سهیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
0
سلام توی تویسرکان جایی رو سراغ ندارین
سهیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
0
سلام توی تویسرکان جایی رو سراغ ندارین زالو درمانی کنن
اسیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
1
1
سلام.من چند وقته روی پاهام مویرگهای سطحی بوجود امده دکتر پوست رفتم گفت واریس نیست .میخواستم بدونم با زالو درمانی مویرگهای پاهام خوب میشه ممنون
فهيمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
1
5
سلام خواهش ميكنم ادرس زالو درمانى در تهران بهم بدهيد.با تشكر
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
3
سلام خواهش ميكنم ادرس زالو درمانى در تهران بهم بدهيد.با تشكر
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
5
سلام
خواهش ميكنم ادرس زالو درمانى در تهران رابهم بدهيد.
با تشكر
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
1
سلام لطفا" ادرس زالو درمانى درکرمانشاه بهم بدهيد.با تشكر
پاسخ ها
پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
1-میدان حافظیه .طبقه دوم بانک ملی
2-خیابان جوانشیر نرسیه به پل هوایی
هستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
1
سلام . من کم کاری تیرویید دارم تازه زالو درمانی کردم .میگن 3 بار باید انجام بدم .در تهران باید به مراکز حجامت یا پزشکانی که طب سنتی تخصصشون این کارا را انجام میدن . منم رفتم مطب دکتر روازاده خدا کنه که نتیجه داشته باشه .
مصطفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
1
2
سلام. زالو درماني عوارضي داره؟؟
مهرفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
0
با سلام ميخواستم بدانم آيا زالو انداختن درمان قطعي براي سينوزيت هست يا نه ؟ متشکرم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
1
3
سلام
ممنون از راهنمایی هایتان
آدرس کسانی که در اصفهان زالو درمانی می کنند.
ممنون از لطف شما
پریسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
2
2
سلام میشه ادرس زالو درمانی رو تو تبریز برام بفرستین
پاسخ ها
دعا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
پریسا جان آدرس مرکز زالودرمانی توتبریز.پاستور جدید مابین تقاطع طالقانی وحاج جبارنائب .طب سنتی حکیمان تابنده.
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
0
2
لطفا آدرس زالو درمانی تو تهران بدید ممنون میشم
محمدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
0
5
برای خانمهای باردار ضرری داره یا نه ؟
منتظری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
4
1
ایا زالو درمانی برای افرادی که دچار بزرگی طحال ودر نتیجه با کمبود پلاکت متوسط مواجه هستند منعی دارد یا اینکه بلعکس اثر درمانی هم میتواند داشته باشد
با تشکر
پاسخ ها
ناهید مرادلو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
اثرزالودرمانی دربهبود پلاکت های خون
پرويز سليمي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
0
5
ادرس مطب زالو درماني در تهران
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
1
2
سلام زالو درمانی تو اهواز میدونید کجا انجام میشه؟ برای درمان سینوس پیلی نیدال خوبه؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
0
سلام خواهر بنده دچار پرکاری تیروئید است ایا با زالو درمانی قرص های لوتیروکسین را برای همیشه کنار میگذارد یا خیر ممنون رضا اهواز
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
2
لطفا آدرس زالو درماني در يزد
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
0
0
باسلام ضمن تشكر و قدرداني از مطالب ارزنده .لطفاآدرس زالو درماني در يزد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
0
0
با سلام ایا از این روش برای سردر میگرنی هم میشه استفاده ؟
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
0
1
سلام لطفآ آدرس زالو درمانی در تبریز لطف کنید،در ضمن دوستانی که در تهران هستند میتونن برن باغ فیض یه امامزاده هست کنارش یه مجتمع هست مخصوص دکترهای گیاهی و حجامتو زالو خیلی خوبه.
سیدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
0
0
آدرس زالو درمانی دریزد بلوارجمهوری اسلامی بهخیابان سلک باف ومیدان شهدای محمود آباد سمت راست -دکترمیرحسینی
سوگولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
2
0
سلام دکتر صفوی زاده توی اصفهان توی خیبان زینبیه زالو درمانی انجام میده، می تونید شماره اش رو از 118 بگیرید.
اکرم صانعی نپزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
0
3
سلام برای دیسک کمر وافسردگی ووسواس زالو در مانی خوب است آدرس زالو در مانی در اراک را می خواهم با تشکر صانعی
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
3
0
درود
آيادر زاهدان محل ياشخص مورد اطميناني هست؟لطفا آدرس يا شماره تماس؟
آيا بيماري نورالژي تري ژيمينال(تيك دردناك راست صورت)(برق كرفتگي شديداز مغز تا گيجگاه روزي100باريابيشتر)بازالودرماني بهبود مي يابد؟كدام نقطه صورت بايد زالو انداخته شود؟
پاسخ ها
بهروز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
درود پاسخي به من داده نشد؟ شخصي در بجنورد بنام دكتر... ميگويد نورالژي زني 65 ساله را با يك بار زالو درماني درمان كرده آيا درست است يا ادعا است. سپاسگزار ميشوم پاسخ دهيد
مرضیه
|
GERMANY
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
1
1
سلام خسته نباشید . ادرس مراکز زالودرمانی در تهران را برام میل میکنید ممنونم
محمدرضابیگلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
1
3
باسلام سه تا از رگهای قلبم بطول ‏6سانت گرفتگی ‏90درصد داره دکترها گفتن باید جراحی بشی،اگه با زالو انداختن گرفتگی رگهام باز میشه لطفا آدرس محل زالو درمانی را بفرمایید مراجعه کنم
سیده اعظم چ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
1
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت حجت الاسلام دکتر ال اسحاق خواهرم مدتیست دچار گرمی شدید در ناحیه شکم شد،دکترا تشخیص ندادن تا کار از کار گذشت،حتی قلبش را انژیو کردن،ولی بعد معلوم شد کیست کبد دارد،والان از کیستها داخل شکمش ترکیده، الان دوست نداره دکتر بره،میگه اینهمه هزینه کردم نتیجه نگرفتم،فقط باید برم کربلا از امام حسین ع شفا بگیرم،تو را خدا جوابم را بدهید در طب اسلامی راهی برای درمانش وجود دارد،به ابروی حضرت زهرا س جوابم را بدهد.
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
1
باسلام. مطالب عالی بود ممنون. لطفا آدرس تبریز هم بزارین
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
4
جاي دهن زالو نمي مونه؟
فرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
5
3
سلام
لطفا ادرس مراکز زالو درمانی را در تهران بدهید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
3
به سئوالات بازدید کنندگان پاسخ بدهید.
سپده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
سلام من خانم 30 ساله هستم الان نزدیک به یک ماه دچار سردرد ناگهانی شدم تمام آزمایشاتم سالمه دکترم میگه سردرد عصبیه آیا با زالودرمانی ج میگیرم لطفا آدرس زالودرمانیو در شهرستان آمل معرفی کنید
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
1
2
سلام، خسته نباشید، لطفا بگید که در شهرستان دامغان کسی هست که زالو درمانی انجام بده؟ آیا جوش و لک های صورت با زالودرمانی کاملا خوب میشود؟
نگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
2
سلام میخواستم بدونم خودمونم میتونیم اینکارو انجام بدیم یا نیاز به متخصص این کار داره؟؟؟
مهگل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
4
سلام من از اراک هستم من زالو انداختم وافعا معجزه میکنم تحتت نظر دکتر حیدری
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
4
سلام من یکسالی میشه که صورتم جوشهای ریز زیرپوستی میزنه و باعث شده که پوست صورتم بدشکل و تیره بشه. واقعا زالودرمانی تاثیر داره؟؟خواهش میکنم کمکم کنید چون تا حالا پیش چندین دکتر متخصص هم رفتم ولی تاثیری نداشته. توی همدان مرکز درمانی معتبر هست که مراجعه کنم؟؟
يوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
2
4
سلام
من قند دارم آيا زالو درمانى خوب هست يا نه
farzad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
1
1
سلام ادرس زالو درمانی در اراک میخواستم برای جوش صورت.
پاسخ ها
ترنم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
مرکز طبیبانه خیابون شریعتی
مرتضي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
3
سلام
پدرمن حدود يكسالي ميشه كه سكته مغزي كرده و الان مشكل تعادل و ضعف دست و پاي چپ داره ..ايا زالو درماني براش تاثيري داره ....درضمن قرص اسپرين مصرف ميكنه ..همزمان با رالو مشكلي براش پيش نمياد....ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
باید فیزیوتراپی و ماساژ درمانی و زالو درمانی را هم زمان انجام بدهی قبل همه اینها نیاز به معاینه م نپرپزشک مربوطه هم داره
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
با سلام آیا در شیراز هم نمایندگی دارید. اگه دارید آدرس رو واسم بذارید تو سایتتون. با تشکر از اطلاعات مفید مقالتون.
علیئی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
0
باسلام وخسته نباشید.خواهشمندم روی سایت جای دقیق
زالو(برای قلب.سینوزیت.جشم.پشت گوش.قندکه درشقیقه یا پیشانی .زانو .واریس)بگذاریم قبلا"ازلطف شما سپاسگزارم
اذین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
0
0
با سلام .لطفا بفرمایید در تبریز برای زالو درمانی و همینطور پرورش زالو کجا مراجعه کنم .خیلی نیاز دارم.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
2
سلام من تشنج براثر تصادف دارم دو عدد زالو پشت گوش راستم یکی در پشته گوش ودیگری در پايین تر روی شاه رگم انداختم می خواستم ببینم درسته و دکتر میگه دوتا دیگه داری که باید در سرت جای ضربه بندازم با تشکر
رحمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
1
باسلام خدمت دوستان آدرس زالودرمانی تبریز چهارراه ابوریحان آبادانی مسکن روبروی پارک محلی باعرض معذرت اسم کوچه رو نمیدونم
hanieh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
salam lotfan begid zaloo darmany baraye zaify cheshm ham karbordy dare
رویا
|
GERMANY
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
0
2
سلام خسته نباشید من حدود 7سال که مشکل پرکاری تیروئید وبیرون زدگی چشم دارم که تاحالا درمان نشد ایا با زالو انداختن این مشکل حل میشه؟لطفا هره سریعترجواب بدبن ممنون میشم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
بله مطمئن باش
خدامی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
1
سلام با تشکر از اطلاعات بسیار ارزشمند ، پدرم 83 سال دارد که پس از خونریزی مغزی و جراجی که خیلی هم خوب بود پس از 15 روز به حالت اولیه (از کارافتادگی سمت راست بدن) برگشت با زالودرمانی فقط 1 جلسه ، در حال حاضر بمیزان 97 درصد سلامتی خود را بدست آورده است در حد معجزه ، خودم سالهاست اهل حجامتم و انشاا... بزودی زالودرمانی را برای پیشگیری شروع میکنم
مهسا ظهرابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
سلام
واقعا زالو درمانی خیلی مفیده
ما تو اصفهان هم نمایندگی داریم هم مرکز درمانی با زالو
م ظهرابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
نمایندگی و مرکز درمانی ما در اصفهان خیابان چمران جنب داروخانه شایگان
کلینیک دکتر خاکی
سام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
1
سلام .
ابادان شعبه دارین ؟
امن هم سودایی مزاج شدم هم واریکوسل دارم اینطور که به نظر میاد تاثیر بسزایی داره
parto
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
0
3
باسلام وخداقوت خدمت شما
بر اثر مصرف دارو و رسوب ان در رگهای چشمهام دچار کاهش دید شده ام میخواستم بدانم زالو درمانی میتواند کمکم کند
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
با سلام

می خواستم بدونم در شهرستان ملایر از توابع استان همدان کسی از مجمع حضور دارد که برای درمان بتوان به آن مراجعه کرد ؟

با تشکر
سات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
2
با سلام.میخوام تو خرم اباد کلینیک زالو درمانی راه بندازم.لطفا بگید از کجا باید مجوز بگیرم؟ شما باهام همکاری میکنید؟
mobin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
0
0
سلام من 15 سالمه جوش های زیادی دارم گفتند زالو واسه این کار خوبه دوتا زدم هیچ تاثیری نداشت
فرید فخری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
0
سلام لطفا بفرمایید ایا زالو درمانی برای تاندونیت غلاف عضلات پرونیال مچ پا موثر است و این درد تیر کشنده را از بین میبرد ؟ متشکرم
فرید فخری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
1
سلام لطفا بفرمایید ایا زالو درمانی برای تاندونیت غلاف عضلات پرونیال مچ پا موثر است و این درد تیر کشنده را از بین میبرد ؟ متشکرم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
0
0
سلام .لطفا آدرس زالو درمانی در رشت رو برام بفرستین
حسن صاحبقرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
0
با سلام
لطفا آدرس وتلفن مجتمع را جهت مراجعه از باب بررسی و...گرفتگی 2رگ کرونر ایمیل فرمایید
با تشکر و پوزش از تصدیع اوقات
شکیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
0
8
با سلام
کسی سابقه ی درمان واریکوسل با زالودرمانی رو داشته؟
پارلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
3
سلام.میخواستم ببینم آیا حساسیت های غذایی با زالو درمانی قابل درمان اند؟
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
1
سلام من امروز غروب واسه جوش صورتم رفتم زالو درمانی یکی از دوستام منو ترسوند وقتی این تحقیق رو خوندم خیالم راحت شد.
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
0
1
سلام میخواستم بدونم درکاشان مرکز زالو درمانی وجود داره؟کسی هست که بازالو درمانی واریکوسل رابرطرف کرده باشه؟
معصومه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
1
باعرض سلام..من امروز 7 تازالو انداختم بین انگشتام واسه حساسیت کف دستام...تاالان که فقط خونریزی میبینم ...خیلی هم ترسیدم که نکنه انگشتام عفونت پیدا کنه..خواهشا راهنمایی فرمایید
اعظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
0
2
با سلام .ادرس زالو درمانی هم در سبزوار هم در کرج و هم در تهرانو می خواستم....
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
3
آدرس زالو درمانی در کرچ ؟میخواستم ممنون
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
0
0
salam
man daneshjoye arshade asib shenasi varzesh hastam va dost daram in elm ra bedanam lotfan rahnemai konid.mahale zendegim esf
خانم امامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
1
0
با سلام و تبریک سال نو وتشکر از زحمات شما آدرس کلینیک زالو درمانی در شهر اصفهان را میخواستم
فاطمه کریمیان
|
UNITED STATES
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
0
0
سلام آدرس زالو درمانی در اصفهان می خوام لطفا جواب بدید
فریما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
0
آیا برای دیسک کمر درمان زالو جواب میدهد؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
0
با سلام و احترام
من 32 سال دارم و در مرداد سال 92 مبتلا به گیلن باره شده ام و بعد از تزریزق یک دورهIVIG و بهبود علائم فلج متوجه شدیم که گیلن باره به CIDP تبدیل شده و الان به فاصله هر دو ماه یکبار 50 گرم IVIG تزریق میکنم.
الان خیلی بهتر شدم ولی هنوز علائمی از گزگز در هر دو پای من وجود دارد میخواستم در مورد اینکه آیا زالو درمانی میتواند به من کمک کند یا نه من را راهنمایی فرمایید
با تشکر
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
1
با سلام خدمت شما دوستان انسانیت
من جوانی 30 ساله هستم ودرارای کیست کلیه بابام هم بعلت همین کیست کلیه هاش رااز دست داده وپیوند کلیه زده من می توانم با زالو مشکلم را برطرف کنم ممنون میشم جوابم را به ایمیلم بفرستید
از اردکان یزد
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
سلام خسته نباشید . ادرس مراکز زالو درمانی در تبریز را برام میل میکنید ممنونم
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
سلام می خواستم آدرس زالودرمانی را در اراک برایم ایمیل کنید
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
0
باسلام لطفا اگر در اصفهان نمايندگي زالو درماني دارين برايم ايميل فرماييد
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
0
سلام ميشه ي مطب براي زالو به من معرفي كنيد نمي خوام زيادم گرون باشه
بنفشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
2
تهران جمالزاده خ فرصت مركز طب سنتى اينجا عاليه من خيلى راضي بودم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
با سلام لطفا آدرس زالو درمانی را در کرمانشاه میخواستم ممنون میشم اگه کمکم کنین
آناهیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
2
0
با سلام.
آیا کاهش شنوایی حسی عصبی با زالو درمانی درمان میشه؟
لطفا بفرماید در ارومیه نمایندگی هست اگه باشه, لطفا آدرس و اسم بفرمایید
با سپاس.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
1
با سلام. آدرس زالو درمانی در بندر عباس؟ میخواستم ممنون
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
3
باسلام دوباره ایا بازالو درمانی ناشنوایی درمان میشود ممنونم
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
3
من زالو انداختم برا واریکوسل اما نتیجه ای نداشت .تبلغیات هم هستش
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
1
3
من زالو انداختم برا واریکوسل اما نتیجه ای نداشت .تبلغیات هم هستش
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
3
1
من زالو انداختم برا واریکوسل اما نتیجه ای نداشت .تبلغیات هم هستش
پاسخ ها
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
منم دقیقا برای وریکوسل رفتم 4 یا 5 بار انجام دادم تاثیری نداشت اما اثرات ناشی از واریکوسل را کاهش داد . یعنی بگم یک جوریمسکن است و من تقریبا به نسبت راضی بودم . هرچند درمان نشدم.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
0
1
سلام مرسی منم این هفته ای میرم برای زالو درمانی میگن عالیییییییییییه حرف نداره
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
سلام
خواهش ميكنم ادرس زالو درمانى در مشهد رابهم بدهيد.
با تشكر
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
1
سلام دوستان
من گردنم سوخته بود با زالو درمانی پوست گردنم ترمیم شد ولی یکسال زمان برد

میتوان گفت زالو یک معجزه و هدیه ای هست از طرف خداوند اگر قدرشناس باشیم
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
0
با سلام ببخشید جای دهن زالو میمونه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
0
باسلام این زالودرمانی واس جوشهای دوران بلوغ و خالهایی که رو صورت هستش میتونه خوب باشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
1
سلام علیکم. از سایت خوب شما و راهنمایی به ادرسها کمال تشکر را داریم. خوزستان.شهرستان شادگان
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
1
2
ایا دردرمان بواسیر موثر هست
دانیال
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
1
4
در تهران طرف شرق دکترواسه زالو انداختن هس؟ اگه هی لطفا آدرس بدین
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
2
2
سلام برادرم واريكوسل داره ميخواستم بدونم جواب ميده زالو درماني و اينكه تو آبادان جايي هست انجام بده
نظری نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
1
0
بسیار عالی است.
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
1
0
باسلام
لطفاٌ آدرس پژوهشکده توی تهران یا اسلامشهر رو برام بفرستید...
ممنونم
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
1
4
ادرس‌زالو‌درملنی‌درتهران‌کجاست
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
2
0
باسلام.آدرس زالودرمانی دیگردرتبریز:خیابان ورزش جنب سنگک پزی .پایین ترازکلینیک نورسپهر
fatima
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
1
0
لطفا ادرس نمایندگی در آبادان...
چلچله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
من گچساران سی دستگاه بنیاد شهید زالودرمانی کرده ام جالب بود اولش ترسیدم بعد خون می مکید خوشم میامد خش خشکم اومد پیش دکتر جمال مقدم
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
0
0
با سلام
10 ساله دیابت دارم و دچار اختلال نغوظ هستم ایا زالو درمانی اختلال نغوظ ناشی از دیابت را درمان میکند
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
0
باسلام من تازه زالو انداختم برای رفع تیرگی جای نیش چه کنم وتاکی جای ان را نشویم
مستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
0
لطفا مراکز زالو درمانی را در کرج نیز راهنمایی کنید .
خدیجه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید ادرس زالودرمانی معتبر در زنجان کجاست
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
0
0
باسلام. زالواسترس واضطراب ووسواس رو هم درمان ميكنه؟باتشكر جواب رو برام ايميل كنين. منتظرتونم خواهشاًسريع جوابموبدين
مختار
|
UNITED STATES
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
0
3
باسلام ایا واریکوسل با زالو درمانی درست میشه؟ بابل کسی این کار رو انجام میده؟
حسن بلالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
0
1
با سلام
ایا دیسک کمر و سنگ کیسه صفرا با زالو درمانی خوب می شود ؟
لطفا ادرس زالو درمانی در تبریز را بگید.
رضوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
1
سلام من بیماری الرزی وسینوزیت مزمن دارم ولی از زالو بدم میاید نمیتوانم تحملش کنم درعین حال مشتاق زالودرمانی هستم شماچه مرکزی رادرشهرگرگان معرفی میکنید
آسمان
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
0
0
سلام
دکتر طب سنتی برام زالو نوشته اما همش میترسم که زالو ها میکروبی نباشه.از کجا بفهمم که زالوها میکروبی نیست؟
اصلا زالو عامل انتقال میکروب هست یا نه؟
آسمان
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
0
0
آدرس زالو درمانی در کرج را می خواستم.
ممنون.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
0
با سلام
دو سه سالی میشه که پشت دستام دونه های ریز ابداری میزنه که بعدش تبدیل به خشکی میشه.به پزشک مراجعه کردم گفت اگزماس.واسم پماد بتامتازون تجزویج کرد. بعد از استفاده خوب شد ولی دوامی نداشت. به کلینیک طب سنتی رفتم پیشنهاد زالو داد وچهار عدد زالو رو محل خشکی دست چپم که شدیدتره انداخت توفیقی نکرد .چه باید بکنم
ممنون
یوسفی
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
0
0
سلام
من مدت دو سال که خارش در دست و پاهام دارم. خیلی هم دکتر رفتم اما هیچ تاثیری نداشته. مدتی پیش دکتر طب سنتی رفتم که یه دوره کوتاه تقریبا بهتر شدم اما دوباره خارش برگشت. بعد حجامت دکتر گفت برای دفعه بعد بیا و زالو درمانی بکن. میخواستم بدونم واقعا تاثیر داره این کار؟؟؟ چون من واقعا خسته شده ام و این خارش کل زندگی من و تحت تاثیر قرار داده.... و اینکه جای زالو تا چه مدت میمونه؟
زینالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
1
با سلام
من بیماری میگرن دارم و دوبار برای زالو درمانی مراجعه کردم .بهتر شدم ولی درمان قطعی نشدم.میتونید تو این زمینه راهنماییم کنید؟
از تبریز مزاحم میشم
Bahador foroghi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
2
0
باسلام وخسته نباشید. در لطفا کنید آدرس مراکز زالو درمانی شهرستانها را جدول کنید وتوی سایت بزنید
شهرام شهابى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
1
سلام من هم زالو درمان را دوست دارم والآن يكور دوره إز بناكوش و دوره دوم ودروز قبل بود كه إز دستهايم و دوره بعد ٢٠روز بعد كه إز باهايم است نظر شما را نسبت به أين درمان را مايلم بدانم با تشكر
احمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
0
1
با سلام و عرض ادب متمنی است چنانچه امکان دارد ادرس مراکز زالو درمانی در تهران اعلام فرمائید از لطف شما سپاسگزارم
yalda
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
0
1
سلام لطفا یک مرکز زالو درمانی در زاهدان معرفی کنید(برای واریس)
Mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
0
0
با سلام پسری ده ساله مبتلا به سی پی دارم از نظر هوشی سالم ولی مشکل تعادل دارد وبا کمک راه میرود لطفا مرا راهنمای کنید درضمن من ساکن کرج هستم
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
0
سلام لطفا يك مركز زالو درماني در خوزستان كه نزديك به ايذه باشه ممنون براي واريكسل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
0
1
سلام بنده زانوهام دردمیکنه بایدچندتازالوبندازم لطفاپاسخ بدید باتشکر
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
سلام لطفا آدرس و تلفن مرکزتون رو در تهران برام ایمیل کنید متشکرم
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
با سلام و خسته نباشید،شوهرم سه ساله که ضربه مغزی شده و در حال حاضر در زندگی نباتی به سر می بره،آیا زالو درمانی پس از گذشت سه سال اثری خواهد داشت؟ممنون میشم سریعتر جوابمو بدین
azin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
1
Salam.man hepatite C daram.mikhastam bedunam ba zalu mishe darman kard?ya na
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
0
سلام مرکز زالو درمانی در تهران رو میخواستم واینکه ایا روی لکهای صورت هم جواب میده؟
نيلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
0
سلام لطفا كمكم كنيد من ٢١ سالمه ٢بار كتفم در رفته و يم ازدكترام ميگه عمل لازمه ولى بعضيا ميگن بيشتر اين دكترا براى سود خودشون زود عمل رو اجبار ميكنند يكى از آشناها به من زالو درمانى رو پيشنهاد داده با توجه به سن كمم نميخوام زير تيغ برم به نظرتون زالو كارسازه؟ لطفا آدرس يه مركز تو تهران رو بهم بدين مرسى
خاكسار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
0
سلام مركز زالو درماني دركاشان را ميخواستم
سهند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
1
0
سلام میخواستم بدونم زالو درمانی برای ضعیفی چشم(نزدیک بینی) وهمچنین برای رماتیسم پا درمانگر هست و اگر هست کجا باید انداخته شود؟؟؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
1
سلام، 5 سال است مبتلا به بواسیر هستم و درمانهای متفاوتی را انجام دادم که هیچکدام اثر بخش نبوده ایا با زالو درمانی رفع می شود . در ضمن در تهران مرکزی دارید معرفی کنید. با تشکر
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید لطفا آدرس زالو درمانی در کرمانشاه رو برام ایمیل کنید با تشکر
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
0
0
سلام .ايا كسي تو يزد مركز زالودرماني سراغ داره يا كسي را ميشناسه ك زالودرماني انجام بده؟؟؟؟؟ توراخدا خيلي حياتي لطفا اگركسي ميدونه جواب بده
محمد حسین
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
0
0
من جهت کیست بیضه 4 زالوبزرگ استفاده کردم ولی نتیجه سونوگرافی نشان داد بی تاثیر بوده علت چیست باسپاس محمد حسین از اراک
مجيد عربي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
0
باسلام واحترام. حدود2سال است مشكل خارپاشنه دارم وپاشنه پايم خصوصاً اول صبح درد شديدي دارد. قرص و كفي كفش كمكي نكرد. ممكن است به من كمك كنيد تا از درد رهاشوم. باتشكر
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
0
سلام از مطالب جالبتون واقعا ممنون لطفا آدرس و تلفن نمایندگیتون در مشهد رو اعلام کنید
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
0
0
آیا برای کم شنوایی هم میشود از این روش استفاده نمود؟ در صورت مثبت بودن جواب لطفاً محل دقیق آن را هم ذکر بفرمائید.
یاشاربستان آبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
0
0
باسلام وخداقوت ساکن زاهدان هستم.پدرم 3ماه پیش بعلت گرفتگی 2تاازرگهای قلبشان آنژیو و2تابالون گذاشتن الان پلاویکس و اسپرین مصرف می کنن روزی یکی. و یکی از چشمهاشون بخاطرآب مروارید شدیدا تارشده.بنظرشما بازالو درمانی مشکل آب مرواریدشون حل می شه اصلا باتوجه به اینکه داروهای رقیق کننده میخورن میشه زالو درمانی کرد؟آقای دکترشماروبخدا سریعتر راهنمائیم کنید چون مجبورم برای چشم وتنگی نفس بابام مجددا برم مشهدپیش دکترش.
لعیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
0
لطفاً بفرمایید در استان زنجان دکتر زالو درمانی هست و آدرس آن را عنایت کنید.
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
0
زالو برای کیست تخمدان هم تاثیر داره?
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
1
0
سلام
میشه.لطف کنین آدرس وشماره تلفن مطب زالو درمانی تو اهواز رو برام ایمیل کنین.
ممنون
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
0
آیا زالو برای هیدروسفالی می تواند مفید باشد؟
كاظم
|
CANADA
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
0
1
سلام وارزوي سلامتي براي شما من حدود 20 سال است از دمل هاي مكرر در تمام بدنم رنج ميبرم ابتدا از سينه ها شروع شد كم كم روي شكم باسن كشاله ها كورك ميزنم گاهي متورم و ملتهب است بدون چرك اكثرا دملها چركين است2 سال تحت نظر خانم دكتري در طب سنتي بودهام بارها حجامت كرده ام ولي درمان نشده است از شما خواهش ميكنم اگر اميدي هست راهنماييم كنيد.ممنونم
صبا
|
ROMANIA
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
3
سلام ...من.خودم تو پذیرش موسسه تحقیقات هجامت ایران کار میکنم
جایی ک مشغولم تو تهران هستش و زالو در مانی هم داره
آدرسش..میدان انقلاب.خیابان جمالزاده شمالی.خیابان فرصت شیرازی غربی.داخل خیابان ولعصر..خیابان زند.پلاک...
پاسخ ها
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
عزیزم حجامت نه هجامت
علی Dani
|
-
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
0
با سلام لطفا به ما بگید که در شهرستان اراک کسی هست که زالو درمانی انجام بده اگه نیست به کجا باید مراجعه کنیم.
با تشکر
علی Dani
|
-
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
0
با سلام لطفا به ما بگید که در شهرستان اراک کسی هست که زالو درمانی انجام بده اگه نیست به کجا باید مراجعه کنیم.
با تشکر
Mehdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
0
0
با سلام پسری یازده ساله مبتلا به cp دارم ایا امکان بهبودی با این روش هست.در ضمن مشکل ایشان کمر به پایین ودر هنگام راه رفتن تعادل کمی دارد
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
1
چه خوب...ولی ضمانت اخلاقی و حرفه یی نیست...متاسفانه نظارتی نیست...
من تو رشت مثلا رفتم تو کلینیک یه پزشک زالو درمانی انجام دادم ولی بعد 5 جلسه انجام دادن چون اتاق پانسمان وزالو درمانی ایشون یکی بود و همزمان با زالو انداختن من یه بیمار امده بود که بخیه بزنه ایشون به کارکنانش گفتند که روی زالو های این خانم نمک بریزید جدا شدن چون من بیمار بخیه یی دارم...
خیلی بهم برخورد ... من برای درمان امده بودم نه اینکه ... با نمک ریختن روی زالوها باعث بذتر شدن حالم بشن...!!!
اخه یکی نمیگه اقای دکتر از خدا بی خبر تو که اتاق زالو درمانی وپانسمانت یکیه غلط میکنی این کارو انجام میدی تو مطبت..
یه ادم سودجو و از خدا بی خبر اسم خودشو گذاشته دکتر...
درضمن من از زالودرمانی جواب خوبی در مورد واریس گرفتم...
شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
0
ایا برای لثه ای که عفونت کرده لثه پایین میشود اززالو استفاده کرد
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
0
1
باعرض سلام واحترام.حدود3ونیم گرفتاربیماری روماتیسم شدیدشدم که بامصرف قرصهای مسکن وکورتونهااوضاعم بدتروبدترمیشدتااینکه اراده کردم باطب سنتی بدرمانم بپردازم تمام قرصهارودورریختم وباطب سنتی ازحجامت وزالودرمانی بهره مندشدم وهم اکنون بعدازدوران کوتاه دوماهه کمترین دردوناراحتی درمفاصلم نمانده..خداراشاکرمم بخاطرتمام نعماتش وطبیبان حاذق ..
ازجمله دکترهمایون بهفر درشهراهواز..کیان آباد20غربی پلاک 60
ارزو
|
UNITED STATES
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
0
با سلام خواهری دارم 35 ساله که از درد شدید دیسک کمر بسیار ناراحت است و به جز عمل راهی ندارد.هر کی عمل کرده ناراضی بوده میخواستم بدونم زالو درمانی تاثیری روی دیسک کمر داره?
مینا
|
UNITED STATES
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
2
با سلام و خسته نباشید خواهرم 36 سال داره و ژنتیکی سلول شبکیه چشمش ضعیف هست.اصلا جایی رو نمیبینه و رو به کور شدنه امکانش هست که زالو تاثیری روی بیناییش داشته باشه?لطفا کمکم کنین نمیتونم خواهرمو اینجوری ببینم
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
0
0
سلام خدمت دوستان اراكي

آدرس زالو درماني در اراك : خيابان دكتر حسابي كوچه شهيد مريدي جنب آكواريوم ميلاد
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
0
1
با سلام من درد شدید ساق پا داشتم شش زالو انداختم فقط یکبار تاثیرش از حجامت بیشتره
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
1
سلام من مادرم پاهاش واریس داره خیلی درد میکش لطفأآدرس واریس درمانی درزابل یازاهدان روبدین تشکر
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
0
0
آدرس زالو درمانی در تبریز دکتر فضل جو متخصص طب سنتی04135400355
فائزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
0
سلام ممنون از مطالب، عذر می خوام واسه چروک دور چشم و صورت هم موثره؟؟؟من 27سالمه، واز چروک دور چشم رنج می برم.
فریبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
0
سلام وخسته نباشید من سی ونه ساله هستم ولی بامشکلات زیاد مری من دراثر زیاد شدن اسید معده التهاب کرده زالو انداختم ولی خیلی حالم خراب شد علت چیست بعد قصد بارداری داشتم ولی چند سالی اسیت که نمیشه ومزاجم سردوتر التهاب دیسک کمر دارم تازگیها گردن درد نیزدارم خواهش میکنم راهنمای کنید
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
آدرس زالو درمانی در همدان
دکتر مصطفوی بلوار مدنی روبروی بانک مسکن بالای تهیه غذا
یا خضر روبروی کلانتری آقای رستمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
0
باسلام لطفا بگید که ایا تو شهر رشت هم نمایندگی دارید واینکه ادرسش کجاست . با تشکر از شما
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
0
سلام آدرس زالو درمانی در گچساران کجاست
تینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
1
0
می ترسم
پورحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
0
سلام پدر من حدود دوماه پیش سکته مغزی کردن وقدرت تکلمشون رو از دست دادن وهمینطور غذای جامد رو نمیتونن بخورن وهمینطور اب دهانشون رو نمیتونن کامل قورت بدن ایا زالو درمانی میتونه بهشون کمک کنه من ساکن مشهدم ممنون میشم راهنماییم کنین
البته همسرم بخاطر بیحسی کف پا زالو انداختن وراضی هستن
ابراهیم
|
ROMANIA
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
0
0
لطفا آدرس زالودرمانی شهر کرمانشا ه را بدهید
پریسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
0
0
سلام من چندماه پیش برای استرس وبدخوابی به پزشک اعصاب مراجعه کردم و وی قرص ریسپریدون وپوکسایدبرایم تجویزکردن بعداز2ماه جوش های دردناک وعفونی درصورتم ظاهرشدودوره ی پریودی من هم به هم ریخت به دکترهی مختلف پوست مراجعه کردم هیچ اثری نداشت داروها رابه ندرت کم کردم ودرنهایت قطع کردم امابازهم بی اثربوددرنهایت زالودرمانی رابه من پیشنهادکردند امامن کم خونی دارم ومی ترسم ایا زالودرمانی برایم اثربخش هست و ایابرای کم خونی ام مشکل ایجاد نمی شود؟جواب رابه میلم بزنید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
0
0
خیلی از اطلاعات ارایه شده استفاده کردم لطفا ادرس مرکز زالو درمانی در تبریز را معرفی فرماپید
انوشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
سلام
آيا با زالو درماني لك صورت خوب مي شود؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
0
سلام در گناباد درمانگاه سید الشهدای سپای انجام می دهد عتلی است
ارزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
0
تورو خدا یهجا تو کرج برای زالو درمانی معرفی کنید
اکرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
0
0
باسلام.من ساکن قرچک هستم و صورتم یک دفعه جوش زیادی زده آنتی بیوتیک زیادی خوردم اما هنوز کاملا خوب نشده است لطفا راهنمایی بفرمایید آیا در ورامین و قرچک جای مطمئن جهت زالو انداختن وجود داره و آیا اصلا خوب هست.
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
0
سلام،خسته نباشید.ببخشید اگه شما یک مطلبی میزنید و ماهم یک سوالی میپرسیم مطمئن باشید که به راهنماییتون احتیاج داریم وخیلی مهمه برامون وگرنه دنبال همچین مطالبی تو سایتا نمیگشتیم.واقعا موندم شما که جواب نمیدین چرا مطلب میذارین و ماهم الکی منتظر بمونیم
جهانگیر نوروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
0
سلام وبینهایت ممنون
اگه ممکنه آدرس وشماره تماس زالودرمانی در اصفهان را لطف کنید بینهایت ممنون میشم
خدا نگهدار
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
0
با سلام ودعای خیر و با تشکر از مطالب بسیار ارزنده .آیا زالو درمانی برای بیماری ام اس نیز مورد استفاده قرارمی گیرد
ساجده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
1
0
باسلام .من کبودی و سیاهی دور چشم دارم .و 23 سالمه .به نظر شما با زالودرمانی درمان میشه ؟ لطفا پاسخ بدید .مرسی
الی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
سلام من و دختر 7 ساله ام در اهواز تحت درمان هستیم هم زالو درمانی عالی بوده و هم درمان دیک گردن خودم واقعاً خدا را باید شکرگزار باشیم که دکترای طب سنتی در کشور و شهر خود داریم با هزینه کمتر درمان بدون عمل جراحی و سختیهایش و بهبودی کامل ... آدرس : اهواز-عامری-روبروی فلکه خرمکوشک-جنب داروخانه دکتر فتاحی (دکتر یعقوب زلکی قربان پور)
سولماز
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
سلام من 16سالمه وزنم 42می خواسم واسه مناسب شدن اندامم کمک بخوام
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
0
سلام
ممکنه شماره تلفن یا ایمیل مرکزتون رو بدید؟ ممنون میشم
العبد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
0
با سلام و ارزوی توفیق
من دو تا سوال داشتم
اول اینکه زالو درمانی در درمان سینوزیت بسیار شدید هم موثر هست یا نه؟
و دوم اینکه اگر در استان ایلام یا شهرستان ایلام مرکزی برای زالو درمانی هست لطفا" راهنمایی بفرمایید.
لطفا"پاسخ را به ایمیلم ارسال بفرمایید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
0
با سلام
ادرس زالودرمانی در شیراز میخواستم لطفا
تشکر بابت اگاه سازی...
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
زالم درمانی واقعا مفید هست چون مراجعه کننده های مطب ما همه راصی هستن از انجامش و نتیجه گرفتن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
باسلام ایا زالو برای رشد موی سر وسیاه شدن مو موثراست
فریبرز چراغی مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
2
من ساکن شهر همدان هستم وزالودرمانی را جهت رفع مشکله کبدچرب امتحان کردم ونتیجه مثبت هم داشت اما بنده راجع به درمان ناباروری از طریق زالودرمانی سوالاتی دارم و خوشحال میشم بهم از طریق آدرس ایمیلم اطلاع رسانی کنید "باتجدیداحترام"
شهرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
1
1
سلام
آدرس نمایندگی زالو درمانی برای درمان گلوکوم در مازندران را می خواهم لطفا راهنمایی بفرمایید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
0
سلام من 26 سالم کم شنوای (مادرزادی) هستم برا کم شنوا سه جلسه زالو و هفت جلسه طب سوزنی و بقیه دارو مصرف کردم بعد از اتمام هیچ نتیجه ای نگرفتم یعنی هیچ فرقی نکرده ایا کسی هس ک بعدا درست شده باشه ؟؟
اسماعيل رعناى ازبوكان
|
IRAQ
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
0
باعرص سلام من پسوريازيس داشتم انوع دارواز جمله نوتيگازون را مصرف كردم ولى مقطعى خوب مى شدم با سه بار استفاده از زالو كه هربار چهار تا مى انداختم خوب شدم با تشكر از زحمات شما
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
سلام خسته نباشید
من دیسک کمر شدید داشتم طوری که دیگه فلج شده بودم باید عمل میکردم یه محلی گفت من بدون عمل خوبت میکنم رام انداخت واقعا خیلی بهتر شدم فقط رگه سیاه تیکم راه نمیوفته حجامتم کرد برام حالا میگه باید زالو بندازی پیش پزشکش رفتم میگه نوزده تا تو یه جلسه بندازی خوبه خوب میشی
حالا سوال من اینه که تو یه جلسه خوب میشم نوزده تا زیاد نیست موقتیه یا دائمی واقعا درمان کنندست برای خود دیسکم خوبه یا فقط رگمو باز میکنه
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
2
آیا زالو برای هپاتیت ب خوب است آیا HBS ag رو منفی می کند راهنمایی کنید تشکر
ابوالفضل
|
ROMANIA
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
سلام ایا در دامغان جایی مخصوصی برای این کار هست اگر نیست چکونه می توان زالو تهیه کرد لطفا مرا راهنمایی کنید برای اولین بار چند زالو متوان انداخت ایا کهیر را متوان درمان کرد ابوالفضل بخشی نژاد دامغان
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
0
من پسری 27 ساله ام و واریس گرفتم آیا زالو درمانی در استان بوشهر هست؟اگه هست لطفا ادرسشو برام ایمیل کنید.
حسن طبسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
من از محل حجامت زالو درمانی کردم
توی زمستان به محض اینکه یه باد به سرم میخوره سر درد میگیرم کجای سرم رو باید زالو بندازم؟
ممنونم راهنمایی بفرمایید
مبینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
سلام من هم زالو درمانی کردم ولی نمیدونم جوش های صورتم خوب میشود یانه
عطاالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
لطفا آدرس را اعلام کنید
طبری
|
ROMANIA
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
0
با سلام و خدا قوت مادرم هفتاد و دو ساله هست لرزش دست و تا حدودی چانه دارد و قرص اسپرین و داروهای دیابت هم مصرف میکنه لطفا مرا راهنمایی کنید
پاسخ ها
ریحانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
از سه روز قبل ا ز زالو درمانی باید قرص اسپرین رو قطع کنن.
احد مسافر
|
ROMANIA
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
همسر من دستاش موقع شب گز گز میکنه تا جایی که بعضی شبا بیدارش میکنه یک بار هم زالو انداختیم ایا زالو درمانی در این مورد تا ثیر خواهد داشت با سپاس
دنیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
1
آدرس زالو درمانی در آبادان رو میخواستم.لطف کنید بگید واقعا واسه میگرن جواب میده؟
حمیدرضا
|
ROMANIA
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
آدرس زالو درمانی یزد کجاست؟
پرسشگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
بنده آزمایش اسپرم دادم تعدادش صفر بود آیا از طریق طب سنتی راه درمانی داره؟ کجا باید مراجعه کنم؟ باتشکر
مهرداد اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
با سلام زالو درمانی برای تومور مغزی مفید هست یا نه ؟
مهشید
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
0
سلام
میخواستم ببینم زالو درمانی برای لکه هایی که روی پوست هستن مفید هست؟من اگزما دارم و روی پاهام لکه های قهوه ای زیادی هست.لطفا هرچه سریعتر جواب بدین
فیروزی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
1
0
با سلام
من مدت 7 سال هست که آرتریت رماتو ئید دارم همه جور دارو یی هم خوردم ولی زالو رو تا حالا امتحان نکردم ، زانو هام واقعا اذیتم می کنن همش التهاب دارن می خام بدونم اگه به زانو هام زالو بندازم ممکنه راحت شم دیگه امونم و بریدن
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
بهزادیان
|
ROMANIA
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
2
سلام زالو درمانی در استان گیلان رشت هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
با سلام آدرس مرکز زالو درمانی تو گرگان رو میخام؟
پری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
2
دیشب مادرم زالو گذشت خیلی درد پاش کم شده 28 اردیبهشت94 عالیه حجامت هم عالللللیه
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
1
0
مامان من دو سال پپیش انداختن واسه درد و ورم شدید پا.تا الان دیگه درد و ورم ندارن.منم از یک ماه پیش انداختم زیر چونه ام.رنگ صورت و بیشتر لبم خیلی بهتر شده.حتما امتحان کنید
شکوفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
با سلام 34ساله هستم و روی پاهام ورم داره وهیچ علتی برای این ورم تشخیص داده نشده میتونم برای این ورم از زالو استفاده کنم لطفا اگر مرکزی زالو درمانی در همدان معرفی بفرمایید ممنونم
صغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
سلام من سینوزیت حاد دارم .آیا اردبیل هم نمایندگی دارید .
با تشکر
ساره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
با سلام
من یک کیست 2سانت و نیمی زیر گونه ام دارم دوست ندارم جراحی کنم،میترسم جای بخیه اش زیاد تو چشم بزنه.با زالو درمانی از بین میره یا فقط کوچیک میشه؟چون معمولا میگن دیواره ی کیست از هرنوعی که باشه باید به طور کامل برداشته شه در غیراینصورت احتمال برگشتش زیاده
لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
سلام آدرس مركز زالو درماني تو شهر ايلام رو لطفا ايميل كنين.يا همينجا برام آدرسشو بذارين.باتشكر
آيا با زالودرماني واريكوسل درمان مي شود؟
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
سلام و خداقوت

ببخشید در قزوین مرکز و یا شخصی هست که زالودرمانی انجام دهند؟

برای درمان واریکوسل دو طرفه گفته اند جواب میدهد, درست است؟

با تشکر
پرویزغفاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
سلام من دیابت دارم و برای مراجعه لطفآ آدرس را برایم ایمیل بفرمائئد ممنونم
shadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
0
سلام میخاستم بدونم ضعیفی چشم رو100%خوب میکنه؟
مجتبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
1
سلام ...
آقا من پسر 30 اي هستم كه 2 سال واريكوسل عمل كردم آيا زالو درماني تاثيري داره به بارور شدن من؟
من 2 ماه ديگه نوبت عمل ميكرو تو موسسه رويان دارم. خواهشاً جواب بدين.
زهره اکبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
0
با سلام من شش سال است که مچ دستم موقع خواب بی حس وخواب می رود ومچ دست راستم درد داردبا انگشت شصتم می خواستم بپر سم ایا با زالو درمان می شود با شکر.
مانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
سلام
من سینوزیت شدید و آلرژی دارم که باعث اب ریزش بینی و عطسه میشم میخواستم بدونم آیا با زالو درمانی امکان خوب شدنم هست
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
با سلام لطفا آبادان جایی برای زالودرمانی دارد اگر داردلطفا آدرس بدهید
منا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
0
با سلام
آیا زالو درمانی برای تبخال هم خوی هست؟
آیا تبخال تناسلی رو هم خوب میکنه؟
آدرس ی جای معتبر در کرج یا تهران رو میخاستم ممنون
کامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
سلام من از شیرازمزاحم میشم 35سالمه بچه دارنمیشیم واریکوسلم روعمل کردم بازم ازلحاظ ظاهری وازلحاظازمایش تغییرخاصی ندیدم ایابه نظرشمابازالودرمانی جواب میگیرم اسپرمم زیادهست ولی تحرکش بسیارپایینه لطفاراهنمایی کنید
farnaz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
1
0
سلام میخاستم بدونم ضعیفی چشم رو100%خوب میکنه؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
سلام.زالو انداختم پنج روز پیش اما حا دستام صورت و کمرم جوش ریز قرمز زده آیا این طبعی هست ً‌ راه حلش چیه
ازیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
کرمانم دارد؟ اگه داره میشه آدرسش رو بگید
ازیتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
اگر بخواهیم جوش های صورت مون رو زالو درمانی کنیم عوارض دارد؟
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
سلام آقای دکتر ۴ بار زالو ۱ بار که ۲ تا یک بار ۵ تا یک بار ۷ تا یک بار ۸ تا بوده و طی 2 ماه انجام شده و هفته دیگه هم گفته بیا به نظر شما زیاد نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
من حدود شش سال است سال یکی دو بار زالو درمانی می کنم چون سکته کردم عمل نکردم با زالو درمانی مشکلی ندارم
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
0
سلام حتما زالو رچدرمانی روش خوبی برای درمان واریکوسل هست یا نه
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
0
سلام وقتتون بخیر
من دختر 24 ساله هستم پشتم اگزما داره لکه های قهوه ای بنظرتون با زالو درمانی خوب میشه؟ خیلی کلافه م کرده ممنون میشم از راهنماییتون
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
0
سلام من خیلی نازک نارنجی و سوسولم. میترسم از زالو. چکار کنم؟ همه موهام داره میریزهو صورت و زیر گلوم و سینه ام پر از جوشهایی شده که نه تنها خوب نمیشن با داروهایی مسل ارکوتان بلکه بیشتر هم میشن. تو رو خدا بگید چقد درد داره؟ زلوها تکون هم میخورن؟
امیرقاینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
سلام.لطفأ.ادرس زالودرمانی در مشهدرابرام بفرستین
جمال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
لطفا"آدرس تهران رابفرستید تا برای گرفتگی عروق مراجعه نمایم
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
با سلام.آدرس زالو درمانی در شهر ایلام رو میخواستم.
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
سلام میخواستم بدونم فرق حجامت با زالو درمانی چیه برای کسانی که غلظت خون دارن ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
من اگزمای شدید دارم زالو درمانی جواب میده؟؟؟
آراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
0
درود.
آدرس برای خرید زالو.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
اینجا ب سوالات جواب داده نمیشه دوستان فقط ی مطلب برای اطلاعات عمومی بیشتر گذاشتن اگر سوالی دارید ب سایت هایی مانند پزشک انلاین مراجعه کنید،خودمم امروز زالو انداختم ب امید خوب شدن تمام بیماران با تب سنتی
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
به نظر من نندازید من رو صورتم انداختم البته زالوی درشت انداختند برام یه عده از خدا بی خبر جاش به صورت وروم های بزرگ و آبدار مونده هیچ کاریشم نمیشه کرد ....قوز بالا قوز شد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
باسلام وخسته نباشید از شما میخواستم به خاطر مطالب جالب ومفید تشکر نمایم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
برای پیسی درمان با زالو جواب می ده یا نه
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
باسلام برای ریزش موسکه ای چه روشی پیشنهاد میکنید ممنونم ازمشهد
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
با سلام واحترام
لطف کنیدو ادرس زالو درمانی در یزد را بهم بدین
جابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
0
زالو درمانی هم مثل خون دادن است فقط بعد مکش ۴۸ساعت آدم احساس راحتی میکنه هیچ اثر درمانی نداره فقط برای پیشگیری بهتره من خودم
زالو دارم برای پیشگیری از امراض هر از چند گاهی برای پدر 90 ساله ام می اندازم تا حالا هیج بیماری نگرفته
asal
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
0
باسلام واحترام
آیا زالودرمانی برای ناخنک چشم هم تاثیرداره؟
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
مادرم پلاتین توی کمرش هست و حالا خم خم راه میره ایا میشه زالو درمانی انجام بده برای کمرش
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
0
0
با عرض سلام لطفا اگه نماینده ای در عسلویه و یا اطراف آن دارین آدرسش بفرمایید ممنون میشم اگه سریع جواب بدین
حسین میلان
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
0
عالیه.من سه ماه پیش جراحی تومور در سمت راست سرم شده ام و دست و پای چپم بی حرکت شدند بعد از صد جلسه فیزیوتراپی پایم نسبتا خوب است ولی روی دستم انچنان تاثیری ندارد من باید چکار کنم.لطفا سریعتر برایم ایمیل کنید.متشکرم از ارومیه
مهدی تقدسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
باسلام..من سینوزیت دارم..خاستم طرز استفادشو بپرسم..جواب بدین ممنون میشم..
zahra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
0
میشه راهنمایی کنید من صورتم هر چند ماه یکبار جوش های بدی میزنه پیشنهاد شد ک برم زالو درمانی.اما میترسم یکمی.درد هم داره ایاااااا؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
باعرض سلام وخسته نباشید
من دانشجوهستم وحدود۳ماهه که دیسک کمرگرفتم یک بارهم نزدپزشک طب اسلامی رفته و۴زالوبرروی کمرم انداختم امافایده ای نداشت حالا افسرده شدم تمنا میکنم مرا راهنمایی کنید واگر ممکن است نظرتان راایمیل کنید
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
با سلام و احترام
میزان اثر زالو درمانی برای درمان پرفشاری خون چقدر است ؟
اگر توصیه میشود به کدام مرکز ، در شمالشرق تهران مراجعه نمایم
فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
با سلام من میترسم امتحان کنم اما خواستم بدونم که برای درمان آسم فایده ای داره لطفا سریع جواب بدین.....
کمیل
|
CANADA
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
0
سلام
در بابل شعبه داربد ؟
سمیرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
واقعا زالومعجزه میکنه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
با سلام من هم فشار خون دارم هم غلظت خون طوری که تقریبا" رنگ صورتم رو کدر میکنه زالو میتونه موثر باشه و از کدام ناحیه باید استفاده بشه؟
سجاد
|
UNITED STATES
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
باسلام من بیماری پسوریازیس دارم حدود سه سال دارم کلافه میشم میخوام بدونم زالو درمانی واسه این بیماریم جواب میده خواهشا سریع پاسخ بدین.
مهتاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
باسلام پرده گوشم تازگیاپاره شده آیازالودرمانی برای ترمیم پرده گوش کاربردداره باتشکر
فروغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
باسلام آدرس مراکز زالو درمانی را در اصفهان میخواستم باتشکر
مهدی
|
ROMANIA
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
0
آدرس دکتر تو قزوین رو میخوام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
0
سلام آدرسی میخواستم تو تبریز ممنون میشم
علی اکبر
|
ROMANIA
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
0
سلام لطفا ادرس زالو درمانی دریزد رابگویید
مهدی
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
سلام ادرس زالو درمانی تهران.ترجیحا تهرانپارس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
0
سلام زالو درمانی دراستان بوشهر هست یا نه جهت واریکوسل
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
سلام من دیسک کمر دارم زده به پای راستم انگشتها و بیشتر پام سره وخیلی اذیتم میکنه زالو بندازم کمکی به من میکنه ممنون میشم راهنما ایم کنید
رسول
|
GERMANY
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
باعرض سلام در صورتی که در شهر کرمان هم مکانی برای زالو درمانی است بزرگواری بفرمائید معرفی کنید تا مراجعه کنم ,ممنون
ابراهیم
|
DENMARK
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
با سلام ایا برای سینوزیت هم خوبه من سینوزیت حاد دارم
حسنی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
باسلام . ادرس زالو درمانی در یزد را برایم لطفا بفرستید (طب سنتی)
ومطفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
سلام من پبشانیم ورم کرده میگن سینوس خیلی چاقم عمل نمیکنن آیا با زالو درمانی حل میشه و نزدیکترین مرکز به ساوه
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
باسلام.من تا به الان نه حجامت انجام دادم و نه زالو درمانی.سوالی که دارم میخواستم بدونم برای درمان آلرژی فصلی مفید هست یا نه؟اگه زود چواب بدید ممنون میشم
پوریا
|
ROMANIA
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
دوستان توضیحات میگه زالو برای اثفیه خون و خروج خون کثیف یه سریا درباره ی بیماری هایی که هنوز علم پزشکی دنیا براش به راه حلی نرسیده رو سوال میکنن و میخان با زالو خوب کنن نمیشه ک.
Maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
سلام ..من چند سال از عفونت سر رنج میبردم عملشم سخت بود و باعث مرگم میشد کلی قرص خوردم بیمارستان بستری شدم خوب نشدم واقع عداب کشیدم ..رفتم زالو انداختم 3 جلسه وقتی عکس گرفنم رفتم دکتر گفت هیچ عفونتی تو سرتون نیست ..زالو برای همه بیمارا همه بیمارا خوبه کسای بودن که بیماری سرع و ام اس با زالو درمانی خوب شده بود ..واقعا پیشنهاد میکنم هر کی هر بیماری داره هر چی حتی جوش صورت بره زالو بندازه معجزه میکنه
حجت اله عرفانیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
حجت اله عرفانیان از کویر لوط باسلام کی میره این همه راه را برادران شمالی ما اگر سمپاشی نکنند و قصابانشان خون گاوهایشان را در شالیزار سر ببرند براحتی بدون زحمت این منفعت ۷۰ برابر بلاتر از سود برنج نصیبشان خواهد شد با این سموم کشاورزی تمام حیوانات مفید هم از بین می رود کی می خاهند بدانند والله اعلم
زالو یک بار در سال بشتر خون نمی خورد و نمی شود امکان ندارد که دوباره بچسبد و خون بخورد حیوان را باید به طبیعت برگردانید برای تولید مثل بعدی زالوهای وحشی هم خون انسانها و حیوانات وحشی را می مکند فرقی نمی کند ولی جالب اینجاست هیچ میکروبی نمی تواند در زالو تکثیر شود بزاق دهانش دهن همه میکروبها را سرویس می کند بعد از یک سال در سرما و گرما دوباره بچه های جدید زالو از تخم هایشان خارج می شود و پاک و آب کشیده ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است زالوی تازه جراح کوچک سلام آخه اولش یادم رفت سلام بدهم ببخشید اگر روی اسم اینجانب یک بار کلیک کنید به وبلاگ اینجانب خواهی آمد متشکرم حجت اله عرفانیان روی اسم بالا کلیک کن ببین
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
سلام. من آبسه مقعدی دارم میشه زالو درمانی کنم؟درضمن قرص وارفارین هم مصرف میکنم برای زالو درمانی منعی نداره؟
مریم
|
ROMANIA
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
دوستان سلام من دو مرحله برای زیبایی پوست صورتم زالو انداختم یعنی پوستم فوق العاده شفا و نرم شده
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
با تشکر از شما آدرس زالودرمانی درآبادان رومیخواستم
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
0
سلام ادرس زالودرمانی توکرج اگه هست بگید یاتوتهران.توروخدا راهنماییم کنید بابام حالش خوب نیست پرفشاری خون و غلظت خون بالاداره انقدر دکتر رفته. خسته شده خیلی ناراحت میشم و عذاب میکشم وقتی میبینم بابام دردمیکشه.کسی بوده که این شرایط داشته زالودرمانی کرده خوب شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
0
سلام‌من مادرم دوبار سکته مغزی کرده الانم یک طرف اعضای بدنش بی حسه ایا زالو درمانی جواب میده ترخدا جوابمو بدین خیلی ناراحتم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
سلام واقعا زالو برای جوش صورت مفیده ؟؟؟؟
انیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
سلام خسته نباشید من بر اثر یه تصادف خیلی سنگین صورتم پارگی داشت و بخیه خورد ولی جای بخیه ها زیرش تیره هستش آیا با زالو برطرف میشه
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
باسلام ایازاالودرمانی برای رفع ترک پاخوب است؟
درسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
من سردرد میگرنی داشتم با انداختن دو عدد زالو پشت گوش خیلی خوب شدم در ضمن رنگ پوستمم خیلی باز شد خیلی راضیم
مسعود
|
NETHERLANDS
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
سلام میخواستم بدونم ازیک زالو چندبار میشوداستفاده کرد لطفا توضیح بدید ممنون
مجتبی جعفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
سلام
سر من در قسمتپشت دو گوش ، بعضی وقت ها درد میگیرد
هر وقت می خواهم به رکوع یا سجده برم زمانی که سر را خم می کنم رو به پایین ، سر من در قسمت پشت گوش ها درد میگیرد
همچنین وقتی عطسه یا سرفه می کنم سر در قسمت بالای گوش راست به شدت درد می گیرد
آیا زالو درمانی مفید است؟
اگر مفید است کجا بدن زالو بیاندازم؟
آدرس زالو درمانی در آبادان بدهید.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
سلام ببخشید من میگرن دارم چشم سمت چپم ورم داره ویکمی پلکش افتاده که بخاطره میگرنه میخواستم بپرسم با زالو افتادگی و ورم چشمم وسر دردم خوب میشه یکمی هم کم خونی دارم ۱۶ سالمه
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
با سلام تو بیرجند هم زا لو هست
فرزانه
|
ESTONIA
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
سلام من یه چندسالی میشه ک براثرخارش زیادبدنم گردنم وپشت بازوهام لک اورده ایاواقعااززالوجواب میگیرم ک این کارروانجام بدم ممنون میشم اگه جواب بدین چون دارم خیلی اذیت میشم....
صفیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
سلام من 23سالمه از موقعی ک یادمه جوش میزدم..از دبیرستان..تا الانم خوب نشره ک بدتر شده..جوشای کیستییه چرکی ک خون و چرک از هر طرفش میاد بیرون..خونمم غلیظ نیس..تو خونواده من فرزند اولم و پدرم رفتم پدرم تا 27سالگی جوش میزده ..جوشای وحشتناک ک هم رو بدنش بوده هم تو صورتش..توهیم سنم ازدواج میکنه ک جوشاشم میره دوسال بعدشم ک من بدنیا میام..حالا چرا اینارو میگم چون تنها از بین شیش فرزندش این منم ک این جوشارو دارم و جای جوشامم بی بروبرگرد جتی بدون دستکاری میمونه و حفره میشه..بقول پدرم اون موقع حتما هورمونی تو بدش بوده ک تنها بمن منتقل شده چون ازمن ب بعد فقط خواهرم ک بعد منه جوش میزنه اون بعد اصلاح ن همیشه..من سه روز میشه حجامت عام کردم.. حالا با این تفاسیر بنظر شما اطبامنظورم کسایی ک کامنت میذارن یا وقتی سرچ میکنن این متن میاد بالا براشون..من زالا بندازم پشت گوشام و زیر چونه ام..من زاهدانم و تو درمانگاهه پارس تو خ دانشگاه حجامت کردم ..جای معتبری بلد نیستم..حالا راهنمایی کننین لفطا
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
سلام سه ساله دیسک کمر دارم وفشارخونم نوسان داره کبد چرب داشتم بارزیم درمان شد خواستم بدونم برای دیسک کمر و مشکلات من درمان با زالو وجود دارد
ستاره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
0
من سینوزیت مزمن دارم پشت پرده گوشام خلط جمع شده متاسفانه شنواییم کم شده25ساله هستم ایا در استان بوشهرزالو درمانی معتبر هست راهنمایی کنین ممنونم فقط معتبرررررررر و وارد باشه با تشکر
محمد
|
GERMANY
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
سلام.دوستان من ۳سال پیش دچار سکته گوش شدم و کل شنواییم پرید.بعد یک سال درمان ۳۰ درصد شنواییم برگشت.تا اینکه شنیدم با دو بار زالو درمانی کلا خوب میشم.با مراجعه به پزشک اونم این حرف و تایید کرد.ولی متاسفانه اینکار باعث شد که من تا آخر عمرم در حسرت شنوایی گوش راستم بمونم.
ازتون میخوام قبل از هرکاری شده برید تحقیق کنید از کسانی که آیا نتیجه گرفتن یا نه.
موفق و معید باشید
علیمحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
متاسفانه کسانی که استفاده کردن نتیجه را نگفتن کل سایت از کسانی است که میخوان از زالو استفاده کنند .خواهشن کسانی که استفاده کردند.نتیجه درمانی خود را بفرمایید.باتشکر
Reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
خيلي عالي.براي درمان چربی کبد تأثير داره؟
سعید کریمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
0
با سلام ایا زالو درمانی در تنگی کانال ستون فقرات هم موثر است با تشکر از پاسخ شما
فرهادبیگی هستم ازایلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
ازلطف شما سپاسگزارم آیا شهرستان ایلام مرکز زالودرمانی دارد چون می خواهم بروم برای زالدرمانی
قربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
مراکز زالو درمانی در زاهدان وجود دارد یا نه
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
سلام
نصف صورت دخترم به علت تصادف فلج شده آیا با زالو عصبش ترمیم میشه:
اصغر
|
ROMANIA
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
باسلام لطفا بفرمائید برای راه اندازی پرورش زالو چه مدارکی مورد نیازه چون درملایر کسی این کارو انجام نداده که بشه ازش مشورت گرفت باتشکر
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
1
سلام ببخشید ایا در ساری هم چنیین مرکزی وجود دارد؟ اگر هست لطفا ادرس رو بفرستید .
ناشناس
|
HONG KONG
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
سلام، متاهل هاهم میتونن زالو بندازن؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
سلام تربت جام هم مرکز زالو درمانی داره لطفا ادرس بدین
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
0
سلام در شیراز شعبه دارید
عزت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
سلام میخواستم بدونم سبزوار هم مرکز زالو درمانی دارد یانه؟ برای درمان سینوزیت زالو مفیدتره یا حجامت
پروانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
سلام من نزدیک یک سال هست خارپاشنه دارم میخواستم ببینم با زالو درمانی نتیجه میبینم یا نه؟
علی از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
سلام علیکم
دیسک گردن دارم فیزیوترابی هم رفتم دارو مصرف میکنم اما فایده ندارد - ودرد کتف ودست امانم بریده است ایا با زالو انداختن درد از بین میرود؟؟ ایا در تهران جای خاصی دارید مراجعه کنم ؟؟ منمنون میشوم پاسخ دهید
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
سلام ادرس زالو درمان در قزوین رو میخواستم!!!!???
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
لطفا به ما بگید در شهرستان بافت از استان کرمان کسی زالو درمانی انجام میده
احند
|
ROMANIA
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
شرق تهران نارمک مرکزی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
سلام آدرس زالو درمانی میخوام تو تهران
نیما کبیری
|
SWEDEN
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
با سلام با تشکر از مطالبت خوبتون من برای سردرد و کمر دردم از قرص اکتوفن استفاده کردم که هیچ گونه عوارضی هم نداشت به شما هم پیشنهاد میکنم از این دارو استفاده کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
1
باتشکر بنده پادردم اززانو به پایین لطفا راهنمایی بفرمایید مشهد سید علی موسوی
نیکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
با سلام من 35 سال سن دارم .حدودا 17 ساله از میگرن بسیار شدید رنج میکشم .تقریبا هروز سردرد دارم و روحیه ام واقعا خراب شده .راههای زیادی رو امتحان کردم انواع قرص اعصاب،هینوپاتی طب سوزنی .گیاه درمانی، بخور،بلاک عصب اکسی پیتال ولی هیچ کدوم فایده ای نداشته .حتی تو خوابم سردرد دارم .ام ار ای و انواع ازمایشم انجام دادم .دکترا میگن میگرن مزمن هستش .ایا راهی برای درمان با زالو هست و اینکه کدوم نواحی باید انداخته بشه
بردیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
باسلام.میخواستم بدونم برای درمان پسرویازیس از زالو درمانی میشه کمک گرفت؟ اگه جواب مثبت هست کدوم مناطق باید زالو گذاشته بشه؟متشکرم
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
با سلام برای تیروئید پر کار باید کجا و چ تعداد زالو انداخت ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
با تشکر آدرس زالو درمانی کرمانشاه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
سلام من دچار کری ناگهانی شدم یکی از گوش هام آیا با زالو درمان امکان بهبود هست چند درصد اگه هست کجا زالو بزارن برام پشت گوش کجا...
ممنون اگه خوب بشم همیشه دعاتون میکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
سلام خسته نباشی من الان یک سال که پاهام و دستهام یخ میزنه وباعث درد مفاصل میشود آیا با زالو جواب میگیرم
كوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
سلام خسته نباشين،،ميشه آدرس زالو درماني در اصفهان رو بگين.؟ة
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
ایا برا افت شنوایی با زالو درمانی رفع میشه یان
عظیم
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
ایا زالو درمانی برای کیپی گوش وعفونت گوش کارسازه
جعفر منصوری
|
ROMANIA
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
میخواستم بدانم در شهرری مکانی برای آموزش زالو درمانی هست و آیا برای کار دراین رشته باید مدرک خاصی داشته باشیم
:
:
:
آخرین اخبار