تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۰۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسمپور: امیدوارم فردا روز خوب ما باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌های لیگ دسته اول وضعیت از پیش مشخص شده‌ای ندارند و این تیم‌ها یک روز خوب هستند و روزی بد، امیدوارم فردا روز خوب ما باشد.

ابراهیم قاسمپور از عزیمت این تیم به یزد برای دیدار با فولاد این شهر خبر داد و اظهار کرد: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و برای به دست آوردن امتیاز به مصاف فولاد یزد خواهیم رفت.

وی افزود: منصور تنهایی و مهرداد قاسمی‌نژاد دو غایب تیم نفت آبادان در این دیدار خواهند بود، تنهایی به دلیل بیماری عفونی که دچار شده است چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیم یزد را آنالیز کرده‌ایم اما لیگ دسته اول همانند کاسه در بسته است و تیم‌ها وضعیت از پیش مشخصی ندارند.

قاسمپور ادامه داد: در لیگ دسته اول اگر یک تیم روز خوب خود را تجربه کند بی‌شک برنده میدان خواهد بود و اگر در روز بد خود به سر ببرد شانسی برای کسب امتیاز ندارد.

وی ابراز کرد: اگر بازی که در مقابل سپاهان و گیتی پسند را در مقابل فولاد یزد نیز به معرض نمایش بگذاریم قطعاً پیروز این میدان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: به هماهنگی تلازم تیمی رسیده‌ایم و بازیکنان به خود باوری و اعتماد به نفس دست یافته‌اند و مقدمات یک برد شیرین برای تیم صنعت نفت فراهم شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و با کسب هر سه امتیاز میدان یزد را ترک کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار