تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۰۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خبر داد
ترک تمرینات توسط چند بسکتبالیست نفت آبادان

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امروز چند تن از بازیکنان به نشانه اعتراض نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود با اعلام قبلی تمرینات را ترک کردند.

محسن داوری، ضمن ابراز خرسندی از کسب پیروزی در دربی خوزستان اظهار کرد: تیم نفت امیدیه سابقه‌ای 15 ساله در لیگ کشور دارد و بازی بسیار سختی را در مقابل این تیم انجام داده‌ایم.

وی افزود: با یک تیم 90 درصدی به مصاف نفت امیدیه رفتیم، چرا که در پست پنج خود دچار فقدان بازیکن هستیم، اما بازی بسیار خوبی را انجام دادیم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: در هفته اول لیگ بسکتبال معمولاً هیچ تیمی از حریف خود شناخت کافی ندارد و این موضوع باعث شد بدون آگاهی قبلی به مصاف نفت امیدیه برویم.

وی با اشاره به بازی خوب تیمش تاکید کرد: در بازی روز گذشته در کوارتر اول با سه امتیاز اختلاف عقب بودیم که در کوارتر دوم موفق شدیم با 9 امتیاز از حریف پیشی بگیریم.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان همچنین عنوان کرد: در اواخر بازی داور این دیدار کمی بد سوت زد و باعث شد بازی به تساوی کشیده شود و کار به وقت‌های اضافه برسد.

وی ادامه داد: در وقت اضافه اول نیز موفق شدیم تیم میزبان را با نتیجه 97 بر 95 از پیش روی برداریم و اولین دیدار لیگ امسال را با برد بیرون از خانه پشت سر بگذاریم.

داوری با انتقاد از بدحسابی باشگاه صنعت نفت در سال گذشته با بازیکنان بسکتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: امروز چند تن از بازیکنان به نشانه اعتراض نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود با اعلام قبلی تمرینات را ترک کردند.

وی ابراز داشت: به خاطر عمل نکردن باشگاه صنعت نفت به تعهدات مالی خود در سال گذشته، برای بستن تیم خود هم با مشکل مواجه بودیم و هیچ بازیکنی حاضر به بازی در آبادان نمی‌شد.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اضافه کرد: متأسفانه باشگاه صنعت نفت در سال‌های گذشته قراردادهای ناچیز بازیکنان بسکتبال را نادیده می‌گرفت و امیدوارم امسال که با قرار گرفتن زیر نظر پالایشگاه این معضل برطرف شود.


مرجع / فـارس
برچسب ها: بسکتبال ، نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار