تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۰۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدام ضربتی شهرداری برای آسفالت خیابان‌های شادگان

سرپرست شهرداری شادگان از اقدام ضربتی برای آسفالت خیابان‌های این شهر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه‌های اجرایی عمرانی، آبادسازی شهر شادگان و همچنین به منظور ساماندهی، بهسازی و تسهیل عبور و مرور شهری، این شهرداری اقدام به زیرسازی، بیس‌ریزی، خیابان‌ها کرده است.

وی از بهسازی خیابان 30 متری در منطقه مشمولی به طرف منازل پشت ترمینال اهواز در این شهر خبر داد و افزود: آسفالت‌ریزی این خیابان در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم شهرداری شادگان تأمین رفاه و آسایش شهروندان با ارائه خدمات و فراهم کردن امکانات رفاهی است تمام تلاش خود را در راستای تحقق این اهداف به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به انجام آسفالت در منطقه مشمولی خاطرنشان کرد: این خیابان جزو مناطقی است که سالیان سال است دچار مشکل بوده و تاکنون هیچ‌گونه خدماتی در آنها انجام نشده است.

مزبانی‌پور ادامه داد: ساکنان این منطقه می‌دانند که بیش از چند سال است که اکثر معابر این منطقه به لحاظ بهسازی وضعیت مناسبی نداشته و مردم از وضع موجود آن ناراضی هستند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل دست به کار شده‌ایم و رفع مشکلات منطقه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

سرپرست شهرداری شادگان در پایان با بیان اینکه مردم محروم منطقه، استحقاق بیشترین خدمت‌رسانی را از سوی مسئولان دارند عنوان کرد: امیدواریم با بهسازی و ساماندهی خیابان‌ها و معابر در مناطق محروم، بخشی از مشکلات مردم شادگان را برطرف کنیم.


مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار