تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۰۶۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولادخوزستان در كيش اردونشين مي‌شود
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان از برپايي اردوي يك هفته‌اي اين تيم در كيش خبر داد.

حسين‌ ابن‌قاسم اظهار كرد: پس از تعطيلي‌اي كه به تيم داده بوديم، تمرينات‌مان از روز شنبه (18 آبان ماه) در اهواز شروع شد كه اين تمرينات فردا به پايان مي‌رسد.

وي افزود: پس از تمرين فردا، تمرينات تيم تعطيل شده و از روز شنبه (25 آبان ماه) براي برپايي اردويي يك هفته‌اي به كيش خواهيم رفت. در اين اردو قصد داريم دو بازي تداركاتي انجام دهيم كه صد درصد يكي از اين بازي‌ها با يكي از تيم‌هاي ليگ برتري خواهد بود و احتمال اين كه تيم دوم هم ليگ برتري باشد، وجود دارد.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: پس از اردوي كيش به اهواز بر مي‌گرديم و پس از يك روز استراحت، تا قبل از آغاز نيم‌فصل دوم در اين جا به تمرين خواهيم پرداخت تا خود را براي مسابقات آماده كنيم.

وي خاطر نشان كرد: در اين سه روزي كه در اهواز تمرين كرده‌ايم، تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و جز شهاب كرمي كه در اردوي تيم‌ملي اميد به سر مي‌برد، تمام بازيكنان در تمرينات حضور دارند.

ابن‌قاسم در ادامه درباره جذب بازيكن در پست‌هاي دفاع، حمله و دروازه در نيم‌فصل گفت: اكنون در حال مذاكره با يكي، دو باشگاه هستيم و انشاالله زماني كه به نتيجه رسيديم، اسامي بازيكنان را اعلام مي‌كنيم. جذب سوشا مكاني تقريبا در حال قطعي شدن است ولي غلامرضا رضايي باتوجه به اين‌كه هنوز با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارد، بايد رضايت‌نامه خود را از اين باشگاه بگيرد و بعد در اين زمينه مذاكره كنيم كه به خاطر همين موضوع هنوز صحبتي صورت نگرفته است.
 
وي همچنين درخصوص وضعيت بختيار رحماني اظهار كرد: رحماني در تيم است و رفتني نيست. او در تمريناتي هم كه داشتيم حضور داشت.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولادخوزستان ، کیش ، اردو
:
:
:
آخرین اخبار