تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۰۸۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
70 کیلوگرم موادمخدر در بهبهان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ˈبهبهانˈ درخوزستان با اعلام دستگیری دو تن از سوداگران مرگ دراین شهرستان از کشف 70 کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ ˈسید نورالدین موسویانˈ در تشریح این خبرگفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ،حین کنترل محورˈ سردشت به گچسارانˈ و محور ˈبندر دیلم به امیدیهˈاز توابع استان خوزستان در دو رشته عملیات جداگانه،ضمن شناسایی دو تن از عاملان ترانزیت مواد مخدر موفق شدند، در واکنشی سریع ، هردو خودرو را متوقف کنند.


سرهنگ موسویان تصریح کرد:در اولین مرحله از این عملیات ها،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ابتدا به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفیدرنگ به رانندگی ˈع-زˈ مشکوک شده و ضمن توقیف خودرو در بازرسی از آن 40 کیلوگرم تریاک را که به روش هایی بسیار ماهرانه در قسمت های مختلف خودرو،جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه بیان داشت: در دومین عملیات موفق عوامل انتظامی این فرماندهی که توسط عوامل پاسگاه انتظامی،ˈدرونکˈ اجرا شد،ماموران پلیس موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه سواری پژو206 صندوق دار، در بازرسی از آن بیش از 30 کیلو گرم تریاک را که در چندین نقطه از خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد پلیس، با اشاره به دستگیری دو تن از سوداگران مرگ در این رابطه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: موادمخدر ، بهبهان ، کشف
:
:
:
آخرین اخبار