تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۰۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخی برای مردم آبادان در مورد فاضلاب ندارم/فرمانداری را برای این طرح هزینه کردم
فرماندار آبادان گفت: در موضوع فاضلاب شهر دیگر جوابی برای مردم ندارم که بدهم و متاسفانه خواسته های به حق بی پاسخ مانده است.

  بهرام ایلخاص زاده ظهر امروز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات و روند فعالیتهای صورت گرفته در بخش فاضلاب شهری که با حضور مدیرکل آبفا خوزستان در آبادان بر گزار شد، افزود: به واسطه مشکلات جنبی قدری در برگزاری جلسات کنترل پروژه های فاضلاب وقفه افتاد و از وقتی که این وقفه ایجاد شد مشکلات اجرایی فاضلاب نیز بیشتر شد.

وی اظهار کرد: شاید مجریان طرح فکر می کردند که حتما باید طبق روال همیشگی فرمانداری جلسه بگذارد و آنان را دعوت کند تا آنها نیز به بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات بپردازند، از این پس باید هر هفته جلسات اداری شود.

ایلخاص زاده تصریح کرد: در بعضی موارد فرمانداری را فدای طرح فاضلاب کردیم، هیچ جایی اینگونه هزینه نکرده بودیم اما با این حال آن بازتاب و بهره ای که مردم باید ببرند قابل محاسبه نیست و عدد و رقمش دستمان می آید و این ما را نگران کرده است.

وی یادآور شد: قرار بود طرحها تمام شوند. به آقایان گفتیم با شروع کار مدارس مواجهیم بیایید حداقل کند و کاری ها را پر کنید ولی متاسفانه هنوز وضعیت به همان شکل باقی مانده است.

فرماندار آبادان گفت: دوستان در آبفا صد قول دادند، صد صورتجلسه ارائه شد اما هنوز وضعیت همچنان دست نخورده و با کمتر تغییر باقی مانده است و ما باید همچنان در سر جای خودمان دست و پا بزنیم. ما منکر زحمات و کارهای صورت گرفته نیستیم اما زحماتی که به نتیجه نرسد چه فایده ای دارد.

ایلخاص زاده خطاب به مسئولان و مجریان طرح فاضلاب آبادان اظهار کرد: شما هر جا را که خواستید کنده اید، هرگونه مجوزی هم که خواستید شهرداری به شما داد اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد. در هیچ مقطعی فرمانداری خود را این گونه فدا نکرده بود. خواسته های مردم بی پاسخ مانده است، من در این میان کوتاه آمدم و نباید فرمانداری را هزینه می کردم. شاید اگر از همان اول کوتاه نمی آمدم شکل کار به گونه دیگری بود.

وی یادآور شد: با این وضعیتی که آقایان در شهر به وجود آوردند (در بحش فاضلاب) نه جواب مردم و نه مسئولان بالاتر از خود را نمی توانیم بدهیم. دیگر جوابی به مردم ندارم که بدهم، بر اساس گفته شما به مردم وعده دادیم اما نتیجه ای حاصل نشد. هر چه سریعتر مشکلات را حل کنید، به ما بگوئید این مسئله باید کی و کجا تمام و بریده شود؟ از شما می خواهیم شهر را از این وضعیت خارج کنید.

ایلخاص زاده افزود: مشکلات ناشی از فاضلاب آبادان مثنوی هزار من کاغذ است، برخی کارها انجام شده اما هر روز از یک جا سر باز می کند، موضوع کمبود اعتبارات قابل قبول نیست از هر کجا که می توانید مشکل را حل کنید، مردم امانشان بریده است.

فرماندار آبادان اظهار کرد: چند بار باید آسفالتهای شهر کنده شود و دوباره آسفالت شود این ضرر و زیان است نه سود و کار، مقصر بروز این مسائل کیست؟ باید حتما اتفاق ناگواری و ناخوشایندی بیفتد تا بعد دنبال راهکار باشیم؟

ایلخاص زاده خطاب به مسئولان آبفا گفت: انصافا جای خود را با مردم عوض کنید و از آن منظر به قضایا نگاه کنید. ما منکر زحمات نیستیم اما خواسته ما این است که وضعیت فاضلاب شهر را هر چه سریعتر جمع و سر و سامان دهید. دلی پر درد داریم، موضوع فاضلاب قصه ای پر غصه برای ما شده است. آنگونه که برخی از دوستان ما در آبفا گزارش کار می دهند نشان از آن دارد که کار به نحو مطلوبی در حال انجام و پیگیری است اما چنین نیست.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار