تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پتروشیمی بندر امام به‌دنبال دومین برد/ افرا در پی فرار از قعر جدول

در لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی بندر امام به دنبال دومین برد پیاپی خود است.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از عصر فردا با برگزاری دیدارهایی وارد هفته سوم خود خواهد شد.

در این هفته از رقابت‌ها و در یکی از بازی‌های مهم تیم پتروشیمی بندر امام مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌ها به مصاف افرا خلیج فارس می‌رود.

تیم پتروشیمی که در فصل گذشته رقابت‌ها به اقتدار مهرام در سطح اول بسکتبال باشگاهی کشور پایان داد و به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست یافت در این فصل نیز تیمی مدعی را راهی لیگ برتر کرده است.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی بندر امام با حفظ نفرات کلیدی خود و جذب چند بازیکن ملی‌پوش و یک بازیکن خارجی درصدد دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

پتروشیمی در نخستین دیدار باید در برابر ذوب آهن به میدان می‌رفت که این دیدار به دلیل عدم تکمیل مدارک تیم اصفهانی لغو شد.

این تیم در هفته دوم در زنجان به مصاف همیاری رفت و موفق شد با نتیجه 77 بر 54 حریف خود را مغلوب کند تا فصل جدید را برد آغاز کند.

پتروشیمی حالا در هفته سوم در حالی در برابر افرا خلیج فارس قرار می‌گیرد که اولین دیدار خانگی خود را در این فصل برگزار می‌کند.

شاگردان حاتمی در این دیدار نیز در پی رسیدن به دومین برد خود در لیگ برتر هستند تا خود را به عنوان مدعی اصلی این رقابت‌ها مطرح کند.

در سوی دیگر افرا خلیج فارس قرار دارد که از یک بازی گذشته خود در این رقابت‌ها یک شکست را در کارنامه دارد و در رده انتهایی جدول جای دارد.

این تیم هرچند در بندر امام در برابر تیم مدعی پتروشیمی کار سختی را در پیش خواهد داشت اما درصدد کسب امتیاز برای جداشدن از انتهای جدول است.

دیدار تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و افرا خلیج فارس از ساعت 16 فردا در بندر امام برگزار می‌شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار