تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۱۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«من می مانم» برای بیماران سرطانی ساخته شد
ساخت فیلم مستند «من می مانم» به کارگردانی عارف شرهانی اصل برای حمایت از بیمارانی سرطانی به پایان رسید.

کارگردان فیلم مستند «من می مانم» گفت: این مستند 20 دقیقه ای برای آشنایی با مشکلات و معضلات بیماران سرطانی در امر دارو و هزینه شیمی درمانی ساخته شده است.

عارف شرهانی اصل با اشاره به هدف ساخت این مستند توضیح داد: آشنایی مردم و خیران به نیازمندی شدید بیماران صعب العلاج به دارو و درمان برای کمک رسانی به موسسه خیریه حمایتی «محب» به منظور تسهیل درمان و جلوگیری از دردهای آنها از اهداف ساخت مستند من می مانم است.

شرهانی اصل افزود: این فیلم شهریور امسال کلید خورد و پس از سه ما در آبان امسال به اتمام رسید.

کارگردان و نویسنده این مستند گفت: محل فیلمبرداری در شهر اهواز و بیمارستان شفا بود که عموم مردم، ادارات و سازمانهای مختلف مخاطبان اصلی این مستند هستند.

  عسل طلاوری، دستیار کارگردان، محمد رمضان احمدی، تصویربرداری و بهنام بیروموند تدوین این مستند را برعهده داشتند. همچنین موسسه حمایت از بیماران سرطانی محب اهواز تهیه کنندگی این مستند را انجام داد.

«من می مانم» پنجمین فیلم مستند شرهانی اصل است و پیش از این نیز دو مستند «مادرم بی گناه است» و «فریاد سکوت» را ساخته است.          

عارف شرهانی اصل دارای مدرک کارگردانی و فیلمنامه نویسی از حوزه هنری و فیلمسازی از انجمن سینمای جوانان کشور و عضو انجمن حمایت از هنرمندان و نویسندگان کشور دی ماه سال 1346 در آبادان متولد شد. وی سال 1365 فعاليت هنری خود را در هنرستان سوسنگرد با طراحی، نقاشی، کاریکاتور، روزنامه دیواری و نقاشی روی دیوارهای مدارس آغاز كرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار