تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۱۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس
پیروزی آرسنال و شکست فولام بدون دژاگه

تیم فوتبال آرسنال با درخشش مهاجم فرانسوی‌اش موفق شد ساوتهمپتون را از پیش‌رو بردارد.
پس از وقفه‌ای کوتاه که در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل انجام بازی‌های ملی به وجود آمده بود هفته دوازدهم این رقابت‌ها عصر امروز (شنبه) با انجام 5 دیدار آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها آرسنال در ورزشگاه 60 هزار نفری امارات پذیرای ساوتهمپتون بود.

توپچی‌های لندن که فصل خوبی را سپری می‌کنند در این بازی با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود گذشتند. شاگردان آرسن ونگر در مصاف با ساوتهمپتون توسط الیور ژیرو، مهاجم فرانسوی خود 2 بار در دقایق 22 و 86 تور دروازه حریف را به لرزه درآوردند. آرسنال با این برد 28 امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را استحکام بخشید.

در سویی دیگر در ورزشگاه کروین کاتیج تیم فولام میزبان سوانزی بود. سفیدپوشان غرب لندن که فصل جدید لیگ برتر را خوب آغاز نکرده‌اند در این بازی با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود شدند تا شرایط برای مارتین یول و شاگردانش بحرانی‌تر شود.

در این دیدار که اشکان دژاگه، هافبک ملی‌پوش کشورمان نیمکت‌نشین بود فولام توسط اسکات پارکر (64) به گل رسید ولی دروازه‌اش توسط آرون هاگز (56 - گل به خودی) و جونجو شلوی (80) باز شد. فولام با این شکست 10 امتیازی باقی ماند و به رده هجدهم جدول 18 تیمی رقابت‌های لیگ برتر سقوط کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده امشب هم نتایج زیر رقم خورد:

* هال سیتی صفر- کریستال پالاس یک

* نیوکاسل 2 - نوریچ سیتی یک

* استوک سیتی 2 - ساندرلند صفر

پیش از این بازی‌ها هم در دیدار نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر تیم‌‌های اورتون و لیورپول در دربی مرسی‌ساید به نتیجه تساوی 3 بر 3 رسیدند.

در آخرین دیدار از شب نخست رقابت‌های این هفته از لیگ برتر تیم فوتبال چلسی راس ساعت 21 در خانه وستهام به میدان خواهد رفت.

دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام 2 دیدار پیگیری می‌شود. در نخستین بازی منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای تاتنهام است و در دومین بازی منچستریونایتد در خارج از خانه به مصاف کاردیف‌‌سیتی می‌رود.

پرونده این هفته از مسابقات دوشنبه شب با انجام دیدار وست برومویچ - آستون ویلا بسته خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار