تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۱۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بی‌انگیزگی برخی بازیکنان نفت به دلیل کمبود تماشاگران است
نفت آبادان باانگیزه شگفتی‌ ساز خواهد شد

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان برای دیدار امروز خود در جام حذفی انگیزه مضاعفی برای خلق یک شگفتی دیگر دارند.

بهنام سراج ضمن آرزوی موفقیت برای تیمش در بازی امروز خود در دیدار با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی بسیار مهمی برای ما به شمار می‌رود و برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: خواسته و یا ناخواسته در این مرحله حضور داریم و باید این بازی را جدی گرفته و برای کسب موفقیت تلاش کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: گسترش فولاد تیم جنگنده و جوانی محسوب می‌شود و یکی از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است و مطمئنا برای کسب نتیجه به آبادان آمده و نباید در مقابل این تیم اشتباه کرد.

سراج در خصوص بی‌انگیزگی برخی بازیکنان نفت آبادان در دیدارهای لیگ دسته اول عنوان کرد: در همه جای دنیا طبیعی است که بازیکنان برای بازی‌های بزرگ انگیزه بیشتری دارند، اما فکر می‌کنم بیشتر به خاطر خالی بودن جایگاه تماشاگران، بازیکنان نیز انگیزه لازم را ندارند.

بازیکن اسبق تیم نفت آبادان تاکید کرد: در هر حال بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و برای کسب نتیجه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

وی ابراز داشت: مشکل گلزنی همچنان در تیم ما وجود دارد و امیدوارم امروز روز خوب مهاجمان ما باشد تا در ادامه در صورت صلاحدید خط حمله خود درا تقویت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شاید توپ‌های ما وارد دروازه نشود اما اطمینان داشته باشید که تیم صنعت نفت بسیار خوب بازی می‌کند و بازیکنان نیز کار خود را به خوبی و با تمام توان انجام می‌دهند و با تقویت خط حمله این معضل نیز رفع خواهد شد.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور، از ساعت 15 در آبادان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

این تیم در مرحله یک شانزدهم نیز موفق شده بود تیم مدعی و قدرتمند سپاهان را در آبادان با یک گل از پیش روی بردارد و به این مرحله برسد
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار