تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیر شلال خبر داد:
تربیت بدنی برای دادن پاداش امروز و فردا می کند

 دارنده نشان نقره دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن با انتقاد از عملی نشده وعده پرداخت پاداش 15 میلیونی تربیت بدنی اضافه کرد: تربیت بدنی برای دادن این پاداش ناچیز هر روز ما را سرکار می گذارد، یک روز می گویند 10 میلیون می دهیم و روز دیگر زیر حرف خود می زنند و می گویند ما اصلا چنین حرفی نزده ایم.
نواب نصیر شلال اظهار کرد: قرار است حسین رضا زاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری با مربیان تیم ملی جلسه ای داشته باشد و با استعفای کوروش باقری مربی تیم ملی موافقت کند.

وی افزود: در صورتی که این دیدار به نتیجه برسند در یک شرایط خوب و فضای مساعد به تیم ملی بر می گردیم.
 
نائب قهرمان المپیک 2012 لندن با انتقاد از عدم تحقق وعده های دادن پاداش بابت کسب مدال نقره المپیک به وی تصریح کرد: وعده دادن پاداشی که اداره کل تربیت بدنی اهواز قول پرداخت آن را در جشن تجلیل از قهرمانان المپیک لندن در استانداری داده بود تا به حال عملی نشده در حالی که قرار بود آن را در همان جشن به ما به دهند که تا به امروز خبری از آن نشده است.
 
نصیر شلال با انتقاد از  عملی نشده وعده پرداخت پاداش 15 میلیونی تربیت بدنی اضافه کرد: این چه رفتاری است که با ورزشکار المپیکی می کنند. تربیت بدنی برای دادن این پاداش ناچیز هر روز ما را سرکار می گذارد، یک روز می گویند 10 میلیون می دهیم و روز دیگر زیر حرف خود می زنند و می گویند ما اصلا چنین حرفی نزده ایم.

عضو  تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود که در تمرینات باشگاه ملی حفاری اهواز رخ داده است، توضیح داد: مصدومیت پایم با انجام فیزیوتراپی بهتر شده و در شرایط خوبی به سر می برم. در صورت صلاحدید کادر فنی در لیگ وزنه می زنم در غیر این صورت در مرحله نهایی شرکت می کنم.

نصیر شلال با اشاره به احتمال مهاجرتش به کشور دیگری برای ادامه کار خود تاکید کرد: هیچ ورزشکاری دوست ندارد یا به ذهنش هم نمی رسد که کشورش را ترک کند اما گاهی اوقات شرایط را برای ما طوری فراهم می کنند که همه بار مشکلات به دوش ما می افتد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار