تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۱۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای نخستین بار
راه‌اندازی آزمایشگاه دامپزشکی شوشتر

برای نخستین بار آزمایشگاه دامپزشکی شهرستان شوشتر توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

 دامپزشک سرمایه‌گذار در راه‌اندازی این آزمایشگاه مجهز عصر امروز در مراسم آغاز به کار این مرکز بهداشتی اظهار کرد: برای راه‌اندازی این مرکز هزینه‌های زیادی انجام شده است که امید است نهادهای ذی‌ربط در این زمینه حمایت خود را از این مرکز دریغ نکنند.

امیر نیل‌دار با اشاره به اینکه راه‌اندازی این آزمایشگاه با هزینه شخصی بوده است، افزود: برای این آزمایشگاه بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.




وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر چنین آزمایشگاهی نداشت، گفت: راه‌اندازی این آزمایشگاه در شوشتر نیاز بود زیرا بسیاری از دامپروران و فعالان در این عرصه برای انجام آزمایش‌های بسیار معمولی باید به شهرهای مجاور مانند دزفول و اهواز عزیمت می‌کردند که با راه‌اندازی این آزمایشگاه دیگر نیازی به این سفرهای درون استانی نیست.




این دامپزشک توانمند خاطر نشان کرد: این مرکز توانمندی ارائه خدمات به دام و طیور را دارد و از امکانات درجه یک موجود در این بخش بهره برده است.

نیل‌دار با اشاره به توانمندی موجود در این آزمایشگاه افزود: این آزمایشگاه می‌تواند به دام‌داران و دامپروران در شهرستان‌های شوشتر و گتوند خدمات ارائه کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار