تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۱۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار نفت آبادان و گسترش فولاد
ورزشگاه تختی آبادان رنگ هوادار به خود گرفت

در روزی که انتظار می‌رفت نفت آبادان یک شگفتی دیگر را خلق کند، ورزشگاه تختی آبادان تا حدودی به رنگ هواداران پر شورش ملبس شد.

 در دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز که در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور، که به میزبانی ورزشگاه تختی برگزار شد حدود هفت هزار هوادار آبادانی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

قبل از آغاز این دیدار، اعضای تیم گسترش فولاد تبریز به نشانه احترام دسته گلی بر گردن تندیس شادروان پرویز دهداری انداخته و به وی ادای احترام کردند.

این دیدار طبق اعلام قبلی رأس ساعت 15 روز یکشنبه آغاز شد و از ابتدا هیاهوی تماشاگران در ورزشگاه شنیدنی بود.

حدود 50 تن از بازیکنان نونهال مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان برای تماشای این دیار به ورزشگاه تختی آبادان آمده بودند و با لباس‌های متحدالشکل به تشویق تیم اول شهر خود پرداختند.

در نیمه دوم این دیدار پس از چند سوت مشکوک از سوی داور تماشاگران به نشانه اعتراض شعارهایی بر علیه داور این دیدار می‌دادند.

امام جمعه شهرستان آبادان از تماشاگران ویژه این دیدار بود و ضمن تماشای این دیدار با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت پیرامون مشکلات و معضلات این تیم به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

این دیدار در وقت‌های معمول با حساب یک بر یک به پایان رسید و در وقت‌های اضافه نیز دو تیم موفق به گشودن دروازه‌های یکدیگر نشدند.

طلایی پوشان آبادان در ضربات پنالتی موفق شدند حریف لیگ برتری خود را از پیش روی بردارند و موجی از شادی را در ورزشگاه تختی آبادان راه اندازی کنند.

هواداران صنعت نفت آبادان به قدری از کسب این نتیجه مسرور بودند که تا خیابان‌های اطراف به شادی خود ادامه دادند.

تشویق یکدست هواداران صنعت نفت در این روز پس از مدت‌ها در این ورزشگاه خود نمایی می‌کرد.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور،  امروز در آبادان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز بود که موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را از پیش روی بردارد.

صنعت نفت در مرحله قبل نیز موفق شده بود سپاهان اصفهان را در آبادان با یک گل مغلوب کند، این تیم در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت امیدیه خواهد رفت.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
0
0
(صعودنفت راتبریک می گویم)چراتیم هایی که هوداران بی شماری داردبایددرلیگ یک باشندوتیم های تهرانی وهمین گسترش فولادوفجرومس وبیشترتیم هاهودارانش دربازی خانگی به هزارنفرهم نمی رسدلیگ برتری هستند@ب
:
:
:
آخرین اخبار