تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۱۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور
نفتی‌ها باز هم شگفتی ساز شدند

در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی فوتبال کشور، نفت آبادان موفق شد در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کند تا دومین حریف لیگ برتری خود را از این رقابت‌ها کنار بزند.

 دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز بعد از ظهر امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که این مسابقه در وقت‌های معمول بازی با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

ابتدا جواد ضیغمی در دقیقه 67 روی پاس زیبای قادر افکاری با یک ضربه سر دروازه تیم تبریزی را گشود تا شادی را در ورزشگاه پیر تختی آبادان حکم فرما کند.

شادی نفتی‌ها چهار دقیقه بیشتر طول نکشید و در دقیقه 71 این دیدار بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز روی یک ضربه کرنر موفق شدند توسط جابر انصاری دروازه نفت آبادان را باز کنند.

این دیدار با همین نتیجه در وقت‌های اضافه این دیدار به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافه کشید تا در صورت رد و بدل شدن گل پیروز این میدان مشخص شود.

در دو وقت 30 دقیقه ای این دیدار دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه همدیگر خلق کردند و سهم نفت آبادان در ایجاد موقعیت‌ها به مراتب بیش از حریف خود، محمد قاسمی نژاد در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه این دیدار نیز توپ را با تمام قدرت به تیر دروازه کوباند تا این دیدار با حساب یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی ابتدا نفتی‌ها توسط حمید طاهری فرد پشت توپ ایستادند که این بازیکن این ضربه را هدر داد، در ادامه رسول علی زاده تیم گسترش فولاد را صاحب اولین گل از ضربات پنالتی کرد.

سپس ریکانی برای نفتی پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به تور دروازه چسباند، بایرامی نیز برای دومین بار پنالتی تبریزی‌ها را به ثمر نشاند.

اما محمد قاسمی نژاد با به ثمر نشاندن توپ خود باعث شد تا ایمان موسوی توپ گسترش را از دست دهد و ورق این بازی به سود نفتی‌ها باز گردد و همه چیز به تساوی کشیده شود.

مرداسی این بار برای نفتی‌ها پیام آور شادی شد و با به هدف نشاندن توپ خود باعث شد مهدی پور نتواند این ضربه را برای تبریزی‌ها جبران کند و بدین ترتیب نفت آبادان تنها به یک ضربه پنالتی برای پیروزی در این میدان سخت نیاز داشت.

در پایان حسین کوشکی برای نفتی‌ها پشت توپ ایستاد که با یک ضربه محکم و سرکش توپ را به تور دروازه چسباند و ورزشگاه تختی آبادان را غرق در شادی کرد.

در مجموع صنعت نفت آبادان با حساب پنج بر سه موفق شد گسترش فولاد تبریز را از پیش روی بردارد و به مرحله بعد صعود کند تا برنده دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت امیدیه مصاف کند.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری به همراه کمک داورها علی میرزا بیگی و محسن سلطانی کار قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند، حیدری به حسین بغلانی مدافع تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه 64 کارت زرد نشان داد.

برای صنعت نفت در این دیدار حسین آشنا، مرتضی غلامعلی‌تبار، مجتبی شیری، حسین کوشکی، عباس مرداسی، حسین بغلانی، حمید طاهری‌فرد، محسن حمیدی، جواد ضیغمی ، قادر افکاری ، و رحیم زهیوی به میدان رفتند.

و در تیم گسترش فولاد تبریز، سید مهدی اسلامی، سید محسن حسینی، میثم نقی زاده، فردین عابدینی، محمود خمیسی، سامان نریمان، امیر تیز رو، مهرداد بایرامی، سید ایمان موسوی، بهنام داداش وند و سعید مهدی پور در ترکیب اصلی قرار داشتند.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور، بعد از ظهر امروز در آبادان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز بود که این دیدار در پایان در ضربات پنالتی با حساب پنج بر سه به سود طلایی پوشان آبادانی خاتمه یافت، این تیم در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت امیدیه خواهد رفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار