تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۱۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال نفت آبادان
انگیزه بازیکنان با رفتار حرفه‌ای تناقض دارد

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: انگیزه بازیکنان با رفتار حرفه‌ای تناقض دارد.

بهنام سراج پس از دیدار تیمش در برابر تیم گسترش فولاد تبریز که با پیروزی و صعود تیمش به مرحله بعد رقابت‌ها همراه بود اظهار کرد: قبلا عنوان کرده بودم که می‌توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم و این کار نیازمند صبر و تحمل مردم بود.

وی ادامه داد: برد در مقابل سپاهان این امید را در دل هواداران به وجود آورد و امروز به همگان ثابت شد که صنعت نفت تیم بزرگی است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: وقتی یک تیم دسته اولی 120 دقیقه یک تیم لیگ برتری را تحت فشار می‌گذارد بدان معناست که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تیم قدرتمندی است.

سراج تاکید کرد: مشکلات عدیده‌ای گرداگرد تیم وجود دارد که مسئولان به آن توجهی ندارند و مشخص نیست وقتی نفت را برای آبادان هزینه نمی‌کنید این باشگاه از کجا باید هزینه‌های خود را تامین کند.

وی افزود: بازیکنان امروز نشان دادند که همه چیز پول نیست و به عشق هواداران در زمین حاضر شدند و به پیروزی نیز رسیدند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز داشت: این تیم باز هم بهتر خواهد شد و زیباتر از آن چه که مشاهده کردید فوتبال خواهد کرد و باید دست به دست هم داد تا این تیم را به اعتلا رساند و فوتبال آبادان را به جایگاه واقعی خود رساند.

سراج در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان در بازی‌های لیگ دسته اول انگیزه لازم را ندارند اظهار کرد: بازیکن خود باید به خودش انگیزه دهد و این را نمی‌توان به بازیکن تزریق کرد.

وی ادامه داد: اینکه بازیکنان در چنین دیدارهایی که در مقابل تیم‌های لیگ برتری قرار می‌گیرند انگیزه لازم را دارند از اخلاق حرفه‌ای به دور است که در بازی‌های لیگ دسته اول که هدف اصلی ماست انگیزه لازم را ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بسته به احتیاج خود بازیکن به خدمت گرفته‌ایم و اینکه بازیکنی در فصل گذشته ستاره تیمش بوده و اکنون کار آیی لازم را ندارد که این موضوع به شرایط خاص آبادان نیز باز می‌گردد.

سراج تصریح کرد: در هر صورت دردهای این شهر کم نیستند و باید بی‌حساب و کتاب برای این شهر هزینه شود تا چهره خود را باز یابد.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور، شب گذشته در آبادان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز بود که موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را از پیش روی بردارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار