تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۱۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور تيم پخش و پالايش نفت آبادان در ليگ برتر اسكواش كشور

تيم اسكواش پخش و پالايش نفت آبادان در دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر كشور به مصاف حريفان خود خواهد رفت.

داريوش شيراني، مربي تيم اسكواش پخش و پالايش نفت آبادان اظهاركرد: اين مرحله از مسابقات هشتم و نهم آذرماه به ميزباني يزد برگزار مي‌شود كه احتمالا ما با تيم‌هاي تهران و گلستان بازي خواهيم كرد.

وي خاطرنشان‌كرد: هنوز قرعه‌كشي اين مرحله انجام نشده است و من اميدوارم با هر تيمي كه بازي داشته باشيم، باتوجه به اين‌كه بازيكنان‌مان جوان هستند بتوانيم رقابت‌هاي آبرومندانه‌اي برگزار كنيم.

مربي تيم اسكواش پخش و پالايش نفت آبادان گفت: در دور رفت از بازيكنان اهوازي كه همراه با تيم‌مان بودند، استفاده كرديم ولي تصميم گرفته‌ايم براي دور برگشت بيشتر به اسكواش‌بازان آباداني كه جوان و به قصد تجربه وارد مسابقات شده‌اند، ميدان بدهيم. دركل مي‌خواهيم ابتداي دور برگشت را با بازيكنان آباداني تيم شروع كنيم.

وي با بيان اين‌كه تيم ما براي قهرماني بسته نشده است، عنوان‌كرد: ما به اين منظور در مسابقات شركت كرديم كه بتوانيم تجربه به دست آوريم و بازيكنان‌مان براي دوره‌هاي بعد آبديده‌تر و باتجربه‌تر شوند.

شيراني خاطرنشان‌كرد: در واقع قصد ما آينده‌نگري است و به دنبال مقام نيستيم و مي‌خواهيم سطح كيفي اسكواش‌بازان آباداني را ارتقا بدهيم. اكنون هم بازيكنان‌مان براي دور برگشت در حد توان خود و شايد هم بيشتر زحمت كشيده‌اند و آماده هستند.

وي افزود: به هر حال اميدوارم در دور برگشت نسبت به دور رفت نتيجه بهتري به دست آوريم، هر چند كسب 17 امتياز و ايستادن در جايگاه ششم در پايان مرحله رفت، نتيجه بدي نبود. ما با بازيكنان جوان‌مان روبه‌روي بازيكناني قرار گرفتيم كه رده ملي داشتند.

 

سرمربي تيم اسكواش پخش و پالايش نفت آبادان در پايان گفت: سطح مسابقات در دور رفت خوب بود و رقابت‌ها مداوم و منظم برگزار شد كه اين جاي تشكر از مسوولان را دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار