تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۱۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام حج عمره در خوزستان، از فردا
مديركل حج و زيارت خوزستان خبر داد: ثبت‌نام حج عمره از فردا (چهارشنبه) در سراسر استان آغاز مي‌شود و دارندگان اولويت‌هاي يك تا 300 بايد براي ثبت‌نام اقدام كنند.

ناصر حويزاوي اظهار كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته، مرحله اول اعزام‌ها در نيمه دوم ماه صفر آغاز مي‌شود.

 وي با بيان اين كه كاروان‌ها از لحاظ زمان اعزام و قيمت از تنوع خوبي برخوردار هستند، ادامه داد: امسال مدت اعزام و اقامت زائران، به 10 روز كاهش يافته و هدف از اين اقدام اين بود كه تعداد بيشتري از متقاضيان اعزام شوند. پيش از اين مدت زمان سفر حج عمره 12 روز بوده است.

مديركل حج و زيارت خوزستان عنوان كرد: تمام امكانات در زمينه فراخوان، سامان‌دهي و سازمان‌دهي زائران و همچنين آموزش آنان در استان مهيا شده است. در اطلاعيه ثبت‌نام مرحله اول هماهنگ شده كه شهرستان‌هاي همجوار، در ثبت‌نام متقضايان سامان‌دهي شوند تا زائران با هماهنگي بيشتري با يكديگر اعزام شوند. اين هماهنگي‌ها براي رفاه حال زائران كه تمايل دارند با يكديگر يا بستگان خود اعزام شوند، صورت گرفته است.

 حويزاوي اظهار كرد: اين اقدام از تردد متقاضيان اعزام به مراكز استان جلوگيري مي‌كند. شركت‌ها و آژانس‌هاي اداره‌كل حج و زيارت خوزستان در تمام شهرستان‌ها پاسخگوي تمام سوالات متقاضيان است. بنابراين متقاضيان داراي اولويت‌هاي يك تا 300 تشرف به حج عمره سعي كنند در وقت اداري و در ابتداي زمان اعلام شده براي ثبت‌نام مراجعه كنند و ثبت‌نام را به روزهاي پاياني موكول نكنند.

وي تاكيد كرد: ثبت‌نام مرحله اول تا تكميل ظرفيت ادامه دارد بنابراين متقاضيان براي قرار گرفتن در اعزام اين مرحله هر چه سريع‌تر اقدام به ثبت‌نام كنند. پيش‌بيني مي‌كنيم نزديك به 13 هزار نفر كه داراي اولويت يك تا 300 تشرف هستند، در اين مرحله ثبت‌نام كنند.

مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: مرحله دوم ثبت‌نام متقاضيان به هم‌استاني هاي عزيز اعلام مي‌شود و پروازهاي اين مرحله نيز از 8 فروردين ماه سال آينده آغاز مي‌شوند. در مجموع مرحله اول و مرحله دوم نيز پيش‌بيني مي‌شود نزديك به 24 هزار نفر به عمره مشرف مي‌شوند. سهميه عمره دانش‌آموزي و دانشگاهي نيز در اين اعزام‌ها در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نگارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
0
0
ان شاءاله بزودی زود نوبت ما هم بشه.روی ماه خداوند را ببوس.
:
:
:
آخرین اخبار