تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۱۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: امیدوارم هر کس لیاقت دارد برنده شود
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هر سه بازیکن انتخاب شده توسط AFC لیاقت دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را دارند گفت: من به احترام AFC و رسانه‌ها به مالزی آمدم و امیدوارم هر بازیکنی بیشترین لیاقت را دارد، برنده شود.
جواد نکونام در نشست خبری انتخاب برترین بازیکن سال فوتبال آسیا اظهار کرد: تیم ما دیشب مسابقه داشت و من بلافاصله بعد از آن به احترام AFC و رسانه‌ها عازم مالزی شدم. خوشحالم که به عنوان یکی از کاندیداهای برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شدم. قطعا هر سه بازیکن انتخاب شده شایستگی این انتخاب را داشته‌اند و دو بازیکن دیگر از فوتبالیست‌های خوب این قاره هستند.

وی افزود: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که پس از انتخاب بهترین بازیکن همه ما با خوشحالی سالن را ترک کنیم. من از الان به برترین بازیکن سال آسیا که فردا انتخاب می‌شود تبریک می‌گویم.

نکونام به حضورش در استقلال اشاره کرد و گفت: سال سختی با استقلال داشتیم اگر کادر فنی و بازیکنان نبودند قطعا من نمی‌توانستم اکنون انتخاب شوم و اینجا باشم. سال گذشته برای من سال خوبی بود. نهایتا امیدوارم هر بازیکنی که لیاقت دارد برنده برترین بازیکن سال آسیا باشد.

کاپیتان تیم ملی ایران با بیان اینکه در اوساسونا بازی می‌کرد می‌توانست جایزه بازیکن سال آسیا را بگیرد اظهار کرد: حضور 6 ساله من در ل
:
:
:
آخرین اخبار