تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۱۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر:
فقط4درصد شوشتری‌ها عوارض پرداخت می‌کنند

شهردار شوشتر گفت: تنها 4 درصد شوشتری‌ها عوارض پرداخت می‌کنند و به این دلیل باید فکری برای این میزان کرد.

 آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حداکثر در شوشتر 4 درصد مردم عوارض پرداخت می‌کنند و به این دلیل باید برای افزایش این میزان فکری اساسی کرد.

وی با اشاره به اینکه بدهی‌های انباشته‌ای در شهرداری شوشتر وجود دارد، گفت: باید مردم را برای پرداخت عوارضات شهرداری تشویق کنیم و در این راستا باید سیاست‌های تازه‌ای در نظر گرفته شود.

دُر با اشاره به اینکه وصول بدهی‌های مردمی در شوشتر در سه بخش است، خاطرنشان کرد: در بخش‌های مسکونی، خدماتی و تجاری بدهی داریم و باید تلاش کنیم تا این بدهی‌ها را از مردم وصول کنیم.

وی افزود: می‌توانیم برای این مسئله از بخش خصوصی استفاده کنیم و به ازای پرداخت بدهی‌ها درصدی ناچیز به پیمانکار پرداخت کنیم تا شهرداری از وصول بدهی‌ها منتفع شود.

شهردار شوشتر تاکید کرد: وصول بدهی‌های شهرداری شوشتر در شرایط کنونی با توجه به ارزش پولی اهمیت دارد و در غیر این صورت وصول این بدهی‌ها در ماه‌های و سال‌های آینده خیلی نمی‌تواند در شرایط کنونی شهرداری تاثیر چشم‌گیری بگذارد و به این دلیل باید در این بخش زمان را غنیمت شمرد.

دُر افزود: شهرداری شوشتر آمادگی دارد تا همه نظرات شورای اسلامی شهر را درباره وصول بدهی‌های معوق شهرداری به کار بندد و در این زمینه آماده اعلام نظر شورای اسلامی شهر شوشتر هستیم.

 شهرداری شوشتر در شرایط کنونی بیش از 190 میلیارد ریال بدهی وق دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرداری ، شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار