تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۱۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دنبال جذب 3 بازيكن ديگر هستيم
ويسي: ذوب‌آهن براي انتقام به مصاف ما مي‌آيد

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بازي تيمش را برابر ذوب‌آهن سخت ارزيابي كرد و گفت: صد درصد ذوب‌آهن مي‌خواهد انتقام نتيجه دور رفت را از ما بگيرد.

عبدالله ويسي اظهار كرد: ما هم مانند ساير تيم‌ها در تعطيلات نيم‌فصل سعي كرديم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهيم و نقاط قوت‌مان را بيشتر كنيم و تمرينات‌مان را به سمت ترميم نقاط ضعف‌مان ببريم.

وي با بيان اين‌كه اكنون هم تيم براي ديدار با ذوب‌آهن آماده است، عنوان كرد: تمام تلاش‌مان اين است كه از اين بازي با امتياز به اهواز برگرديم، تا شروع خوبي در نيم‌فصل دوم داشته باشيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره اين‌كه آيا تيمش مي‌تواند پيروزي دور رفت برابر ذوب‌آهن را تكرار كند يا خير؟ گفت: اتفاقات فوتبال بسيار است و اين‌كه چون در دور رفت پيروز شده‌ايم، در دور برگشت هم بتوانيم اين كار را انجام دهيم، قابل پيش‌بيني نيست. به هر حال همه‌ چيز به روز بازي و درون زمين بستگي دارد و ما هم براي امتياز گرفتن به اصفهان مي‌رويم و هر چه خدا بخواهد همان مي‌شود.

وي در ادامه درباره تيم ذوب‌آهن توضيح داد: تيم خوبي است كه نيم‌فصل اول هم خوب بازي كرد. اين تيم كادر فني خوبي دارد. لوكا بوناچيچ مربي اين تيم است كه شناخته شده مي‌باشد و من دستيار او بوده‌ام و سبك كارش را كاملا مي‌دانم. تيم ذوب‌آهن براي نيم‌فصل دوم ترميم شده و بازيكنان بسياري را هم جذب كرده است و فكر مي‌كنم بيشتر از ساير تيم‌ها بازيكن گرفته است. به هر حال ما تمام تلاش‌مان اين است كه يك بازي خوب مقابل آن‌ها انجام دهيم. بازي سختي داريم و آن‌ها صد درصد مي‌خواهند انتقام دور رفت را از ما بگيرند.

ويسي همچنين در پاسخ به اين سوال كه استقلال خوزستان تا چه اندازه براي رقابت‌هاي نيم‌فصل دوم آماده است؟ خاطرنشان‌كرد: باتوجه به يارگيري‌اي كه داشته‌ايم، فكر كنم 70، 80 درصد آماده هستيم. ما چند بازيكن جديد جذب كرديم كه شايد يكي از آن‌ها براي بازي در هفته اول آماده باشد ولي مطمئنا ساير نفرات جذب شده براي هفته‌هاي بعد آماده مي‌شوند و تيم‌مان منسجم و خوب خواهد شد.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا در فصل نقل و انتقالات توانستيد بازيكنان مورد نظرتان را جذب كنيد يا خير؟ گفت: تقريبا آن‌چه مي‌خواستيم شد؛ ما تاكنون فرزاد جعفري و تيغ‌نورد را جذب كرده‌ايم و امروز هم قرارداد سعيد چاه‌جويي، دفاع چپ شهرداري بندرعباس بسته مي‌شود. همچنين قصد داريم رامين خسروي، دفاع وسط و قاسم اكبري، فوروارد الوند همدان را جذب كنيم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار