تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۱۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدحسن خمینی در اردوی پرسپولیس
سید حسن خمینی در اردوی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس حضور یافت.

 سید حسن خمینی با حضور در اردوی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با مربیان و بازیکنان این تیم سلام و احوال‌پرسی کرد و دقایقی در جمع آن‌ها حضور یافت. البته وی برخورد ویژه‌ای با علی پروین داشت و به مرور خاطرات گذشته از پیشکسوتان و پروین پرداخت.




خمینی در بدو ورود خود به هتل اقامت پرسپولیسی‌ها مورد استقبال رویانیان و همایون بهزادی قرار گرفت. در حال حاضر پیشکسوتان پرسپولیس حتی آن‌هایی که نام‌شان در لیست بازی فردا مقابل ستارگان میلان قرار ندارد در هتل آزادی مستقر هستند.

دیدار تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان پنجشنبه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

هدایتی، زنجانی و رویانیان به دیدار پیشکسوتان رفتند/شوخی‌های پروین با بازیکنان و جلسه کادر فنی

 اردوی پیشکسوتان پرسپولیس امشب در هتل اوین از ساعت 18 آغاز شد. پس از ورود پیشکسوتان که پروین تأکید کرده بود ساعت 18 در هتل باشند، حسین هدایتی، زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن و رویانیان به هتل قرمزپوشان رفتند و با پیشکسوتان به گفت‌وگو پرداختند.

همچنین قرار است جلسه‌ای نیز بین پیشکسوتان پرسپولیس و پروین درباره بازی فردا برگزار شود.

پیشکسوتان پس از حضور در هتل و گفت‌وگویی کوتاه با پروین و زنده کردن یاد و خاطره گذشته به اتاق‌های خود رفتند و پیراهن‌های مخصوص‌شان را تحویل گرفتند. پروین نیز در هنگام ورود پیشکسوتان با لبخند یکی یکی پیشکسوتان را به اتاق‌هایشان هدایت می‌کرد و یاد و خاطره بازی‌های گذشته و حضور بازیکنان دو یا سه ساعت پیش از بازی در ورزشگاه را زنده می‌کرد.

گفتنی است پیشکسوتان پرسپولیس پس از حضور در هتل محل اقامت‌شان با یکدیگر به گفت‌وگو در خصوص بازی با میلان و اتفاقات دوران فوتبالی‌شان پرداختند.

علی پروین خطاب به پیشکسوتان پرسپولیس نیز گفت: خیال‌تان راحت، من امشب در هتل نمی‌توانم بمانم، چون خوابم نمی‌برد. من به خانه می‌روم، هیچکس هم حق ندارد هتل را ترک کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار