تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۱۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حواشی ورود ستارگان میلان به تهران / صحبت بازیکنان میلان


ستارگان آث میلان ساعت11:30 صبح امروز از میلان راهی فرودگاه رم شدند و پس از دقایقی استراحت با پرواز ساعت 13:30 فرودگاه رم را به مقصد تهران ترک کرده و با پرواز ایران ایر راهی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شدند و مورد استقبال هواداران پرشمار خود قرار گرفتند.

  هواپیمای حامل ستارگان و پیشکسوتان تیم فوتبال آث‌میلان در فرودگاه امام خمینی نشست. حاشیه ها و صحبتهای بازیکنان میلان را در زیر بخوانید:

* پائولو مالدینی و گنارو گتوسو 2 بازیکنی بودند که بیشتر از سایر بازیکنان ستارگان میلان از سوی هواداران حاضر در فرودگاه تشویق شدند.

* مسافران خارجی که در فرودگاه امام خمینی (ره) بودند، از هیجان و خوشحالی هواداران ایرانی میلان که برای استقبال آمده بودند تعجب کرده و از این صحنه‌ها فیلمبرداری می‌کردند.

* عده‌ای از هواداران پس از دیدن بازیکنان مورد علاقه خود اشک شوق ریخته و عنوان می‌کردند امشب بهترین شب زندگی‌شان است!

* یک خانم هوادار که برای استقبال از اعضای تیم ستارگان میلان به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود، از شدت خوشحالی دیدن بازیکنان میلان از حال رفت و غش کرد.

* میلانی‌ها از مواجهه با افراد حاضر در فرودگاه و استقبالی که به عمل آمده بود، متعجب و شوک زده شدند.

*هواداران بسیار زیادی در فرودگاه حاضر شدند و به تشویق آث‌میلان پرداختند.

*هواداران لاتزیو و میلان برای یکدیگر کری خوانی کردند.

*پله‌های برقی فرودگاه امام خاموش است و هواداران با ایستادن روی پله‌ها منتظر حضور میلانی‌ها هستند.

*یک بنر بزرگ به فرودگاه آورده شده که روی آن به مالدینی به زبان انگلیسی خوشامد گویی کرده‌اند.

*کانون هواداران میلان در تهران به استقبال بازیکنان این تیم آمده‌اند.

*مسئولان فرودگاه امام خمینی از اعضای پرسپولیس خواستند دو امین معرفی کنند تا بارهای میلانی‌ها گم نشوند.

*روابط عمومی فرودگاه امام خمینی و علی کاشانی همکاری بسیار خوبی با خبرنگاران و حاضران در فرودگاه داشتند.

* شال‌هایی که تلفیقی از پرچم پرسپولیس و میلان است به گردن میلانی‌ها انداخته شده است.

* اعضای میلان از حضور هواداران بسیار متعجب شدند و با دوربین از حضور مردم فیلم می‌گیرند.

*کارمندان فرودگاه نیز به استقبال میلانی‌ها آمدند.

* با حضور مالدینی در سالن فرودگاه شلوغی و همهمه زیادی به وجود آمد.

* اتوبوس میلانی‌ها در محاصره هواداران قرار گرفته است.

* عده‌ای از هواداران از شوق دیدار مالدینی گریه می‌کردند. مالدینی هم از پشت شیشه اتوبوس برای هواداران دست تکان می‌داد.

* اتوبوس حامل ستارگان میلان در محاصره هواداران است و نمی‌تواند محل فرودگاه را ترک کند، بالاخره اتوبوس با اسکورت دو دستگاه خودروی پلیس از فرودگاه خارج شد.

* برخی هواداران پرچم ایتالیا در دست دارند.

*هواداران بسیار زیادی برای استقبال از کاروان ایران به فرودگاه امام خمینی رفته بودند. در این بین تعدادی از هواداران یک تابلو فرش با نقش آرم باشگاه میلان را تهیه کرده بودند تا به ستارگان این تیم هدیه بدهند. به دلیل ازدحام بسیار زیاد جمعیت، این تعداد از هواداران موفق نشدند هدیه خود را به میلانی‌ها تقدیم کنند.

مالدینی: همه چیز اینجا خوب است/استقبال ایرانی‌ها پرشور بود

پائولو مالدینی کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و آث‌میلان با دیدن جمعیت پرشور ایرانی‌های حاضر در فرودگاه امام خمینی گفت: همه چیز در ایران خیلی خوب است و استقبال پرشوری از ما شده است. همه چیز اینجا خوب است.

ابراهیم با: قوم پارس را می شناسم/ از حضور در ایران خوشحالم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ابراهیم با ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه آث میلان در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایران پس از ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: بسیار خوشحالم که به ایران سفر کرده‌ام و درباره ایران مطالعاتی داشته و قوم پارس را می‌شناسم.

وی افزود: بسیار خرسندم که به ایران آمده‌ام و از اینکه هواداران زیادی بیرون از فرودگاه منتظر ما هستند باید بگویم که از این بابت خوشحالم و احساس می‌کنم که فردا بازی پرتماشاگری را شاهد خواهیم بود.

 ابراهیم با در مورد حضور در ایران گفت: اولین بار است به ایران سفر می‌کنم و امیدوارم سفر خوبی شود.

وی در مورد انتخاب بهترین بازیکن جهان اظهار داشت: این مسئله به رای‌گیری گذاشته می‌شود،‌ اما به نظر من امسال این جایزه حق رونالدو است، او مقابل سوئد برای صعود تیم ملی پرتغال به جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در مورد اینکه به صعود فرانسه به جام جهانی اعتراض می‌شود، خاطرنشان کرد: فرانسه خیلی خوب کار کرد. چون ما یک گل آفساید زدیم نمی‌توان گفت حق‌مان صعود به مرحله بعد نبود.

گتوزو: فردا مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم/ برد و باخت مهم نیست

 گنارو گتوسو پس از حضور در ایران گفت: می‌دانم قرار است با سوپر استارهای ایران بازی کنیم. می‌دانم پرسپولیس 33 میلیون هوادار در ایران دارد اما میلان هم 7 میلیون هوادار فقط در خود این شهر دارد.

وی در مورد اینکه آیا می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند، اظهار داشت: برد و باخت مهم نیست ما برای هدف‌های بزرگ‌تری قصد برگزاری این بازی را داریم.

گتوسو در مورد اینکه آیا قرار است روی نیمکت بنشیند، اظهار داشت: من نیمکت نمی‌نشینم قرار است بازی کنم چراکه تیم ما نیاز به گلزن دارد.

ماسارو: از سفر به ایران خوشحالم/ شور و شوق مردم ایران را دیدم

 دانیل ماسارو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و میلان پس از حضور در ایران گفت: همیشه از بچگی ایران، روم، مصر و یونان چهار کشور دنیا را کنار یکدیگر قرار می‌دادم و خوشحالم که به یکی از این کشورها سفر کردم.

وی افزود: شور فوتبالی مردم ایران را از نزدیک دیدم و امیدوارم فردا بازی خوبی شود. این مسابقه برای هواداران هیجان بسیار زیادی دارد.

ماسارو در مورد اینکه آیا اگر به عقب برمی‌گشت باز هم میلان را برای بازی انتخاب می‌‌کرد،‌ عنوان کرد: فوتبال را به خاطر میلان شروع کردم و همیشه عاشق این تیم هستم.

باره‌سی: سعی کردیم ستاره‌های نامداری را به ایران بیاوریم/ مشخص شد میلان در ایران هواداران زیادی دارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرانکو باره‌سی کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و آث میلان پس از ورود به ایران اظهار داشت: من قبلاً هم به ایران آمده بوده و دربی تهران را از نزدیک دیده بودم. این برای دومین بار است که به ایران سفر می‌کنم. از سقر قبلی‌ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته‌ام که سفر خوبی خواهید داشت. به آنها گفته‌ام فوتبالدوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

باره‌سی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستاره‌های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه‌ریزی‌های مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره‌های میلان نشان می‌دهد که آث میلان در ایران طرفداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.

وی در پایان تصریح کرد: هواداران معمولاً از بازی خداحافظی یک ستاره استقبال می‌کنند. فکر می‌کنم بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می‌تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیده‌ام و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم. منتظرم که فردا هواداران زیادی به استادیوم بیایند و می‌خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.

سیمیچ: شناختی از فوتبال ایران ندارم

  داریو سیمیچ بازیکن اسبق تیم ملی کرواسی و تیم های اینتر و آث میلان در فرودگاه امام خمینی(ره) به خبرنگاران گفت: به رغم حضور در تیم ملی کرواسی شناخت آن چنانی از فوتبال ایران ندارم. در سفر که بودیم اطلاعاتی به من داده شد و اینکه تماشاگران از این بازی استقبال خواهند کرد. بازیکنان بزرگی به ایران آمده اند و قطعا در تیم ایرانی نیز بازیکنان ستاره و نامداری خواهند بود که هواداران به آنها علاقه دارند. این شرایط باعث می شود که بازی پرتماشاگری را شاهد باشیم و این باعث جذاب تر شدن هرچه بیشتر بازی خواهد شد.

سیمیچ در پایان گفت: ظاهرا قرار است در بازی فردا بازیکن یا بازیکنانی خداحافظی کنند و از آنها قدردانی شود. در چنین بازی هایی فضای جالبی خواهد بود. بازی فردا دیداری است بین بازیکنانی که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند و دیگر در میادین رسمی بازی نمی کنند. این نوع بازی ها هیجانات خاص خودش را دارد.

:
:
:
آخرین اخبار