تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۱۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال صفر - گسترش فولاد صفر؛ این تیم قهرمان نیست

استقلالی ها با یک بازی به شدت ضعیف با تساوس بدون گل در برابر گسترش فولاد متوقف شدند.


سایت گل- جمعه 8 آذر 1392
هفته ی 16 ام لیگ برتر- جام خلیج فارس
ورزشگاه آزادی تهران
داور:تورج حق وردی
کارت زرد: مهدی نظری- جی لوید ساموئل- اندو تیموریان-
مصطفی اکرامی- سید ایمان موسوی- سرول علیزاده- احمد امیر کامدار

ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، جی لوید ساموئل، محمدمهدی نظری و محمد قاضی

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب گسترش فولاد:
محسن فروزان، سعيد مهدي‌پور، سيد محسن حسيني، خالد شفيعي، مصطفي اکرامي، رسول عليزاده، احمد کامدار، جابر انصاري، فردين عابديني، مهرداد بايرامي و سيد ايمان موسوي.

سرمربی رسول خطیبی

شرح بازی:

دو شوت از مهدي نظري، ضربه سر حنيف عمران‌زاده و شوت قاضي که همگي به بيرون رفتند مهمترين صحنه‌هاي نيمه نخست بودند. در نهايت نيمه نخست با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

نيمه دوم هم با همان شرايط نيمه نخست ادامه داشت. استقلال در خط حمله مهرداد اولادي را براي نخستين بار در ترکيب خود به ميدان فرستاده و جايگزين احمد جمشيديان کرد تا توان تهاجمي را افزايش دهد اما گره خوردن بازي در ميانه ميدان، ارسال‌هاي کم دقت و خلق موقعيت بر روي اتفاقات در نيمه دوم هم ادامه داشت. مانند ضربه هاشم بيک‌زاده که بعد از بيرون آمدن فروزان از دروازه زده شد و به بيرون رفت يا شوت آندرانيک تيموريان که همان سرانجام را پيدا کرد.

قاضي در ادامه ضربه سري به سمت چارچوب زد که آن را فروزان با يک دست به کرنر فرستاد و دقايقي بعد ايمان موسوي در يک ضدحمله توپ را از کنار دروازه استقلال به بيرون زد. دقيقه 77 در صحنه‌اي بحث برانگيز تورج حق وردي حرکت صادقي بر روي موسوي را خطا تشخيص نداد تا اعتراض خطيبي و شاگردانش لحظاتي بازي را از جريان بيندازد.

حملات کم اثر پايان بازي هم نتيجه‌اي نداشت تا بازي با تساوي بدون گل خاتمه يابد.

با اين نتيجه استقلال با 28 امتياز به رده سوم رسيد و گسترش فولاد با 18 امتيازي در رده يازدهم باقي ماند. بدين ترتيب تراکتورسازي هم با 29 امتياز صدرنشين ليگ برتر باقي ماند.


اتفاق ویژه:
مهم ترین اتفاق این دیدار حضور نیافتن تماشاگران در روبروی جایگاه بود. اتفاقی که به دلیل مشکلات فروش اینترنتی بلیط ها به وجود آمده بود و به شدت جای خالی تماشاگران توی چشم میزد 

:
:
:
آخرین اخبار