تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۱۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرباف:
تولید تيرآهن 20 در گروه ملی صنعتی ایران

 مدير عامل كارخانجات گروه ملي صنعتي فولاد ايران گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسيج، این شرکت موفق به توليد تيرآهن سايز 20 در اين كارخانجات شد.

علی محمد شهرباف اظهار کرد: توليد تيرآهن 20 از كارهاي بزرگي است كه كاركنان اين كارخانه در چند سال اخير در راستاي به روزآوري كردن توليدات و همگام با نيازهاي بازار انجام داده اند.

شهرباف با اشاره به ركود و شرايط سخت حاكم بر بازار فولاد در ماه هاي اخير افزود: با تولید تیرآهن سایز20، كارخانجات گروه ملي صنعتي فولاد ايران قادر خواهد بود تمام نيازهاي متقاضیان را به این نوع تيرآهن مرتفع کنند.

مدير عامل كارخانجات گروه ملي صنعتي فولاد ايران اظهار کرد: با توجه به كمبودهاي ناشي از تحريم های جهاني و تنگناهاي موجود، موفقیت در تولید تیرآهن سایز20 گام ديگري براي اثبات توانايي هاي علمي و تخصصي كارشناسان داخلي است.

شهرباف، تحقق افزايش قابليت ها از طريق افزايش سبد محصولات براي رفع نيازهاي بازاررا از اهداف این طرح دانست و افزود: براي طراحي، تهيه مقدمات، آماده سازي و سرمايه گذاري اوليه توليد تيرآهن 20 مبلغ 10ميليارد ريال اختصاص داده شد و پس از يك سال با تغيير كاربري در خطوط توليدي كارخانه تيرآهن به مرحله توليد رسيد.

وی ابعاد اين تيرآهن  را  12 متر و وزن آن 247 كيلوگرم عنوان کرد.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران یاد آور شد: با تولید تیرآهن20 در گروه ملي صنعتي فولاد ايران، 25 درصد بر ظرفیت توليد تيرآهن در كشور و بالغ بر 120 هزار تن بر محصولات ارائه شده در بازار مصرف داخلي افزوده خواهد شد.

شهرباف صادرات تيرآهن 20 به كشورهاي عراق و افغانستان از ثمرات دیگر این طرح دانست که در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار