تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۱۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در کانون پرورش فکری
نوجوانان خرمشهری به پژوهش‌های مذهبی تشویق می‌شوند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره 2 خرمشهر، با برپایی کارگاه پژوهش و تحقیق عاشورایی نوجوانان خرمشهری را به پژوهش‌های مذهبی تشویق می‌کنند.

مسئول مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر با اشاره به برپایی کارگاه پژوهش و تحقیق عاشورایی نوجوانان خرمشهری اظهار کرد: در این برنامه که ویژه‌ دانش‌آموزان پایه‌ اول دبیرستان برگزار شد، شرکت‌کنندگان به گروه‌های شش نفره تقسیم می‌شوند و به هر گروه سه جلد کتاب دانستنی‌های اسلامی واگذار می‌شود.

ندا فرسانی افزود: دانش‌آموزان دو به دو اسامی و واقعه‌هایی را در که مربوط به امام حسین و واقعه کربلا می‌شود را پیدا می‌کنند و فهرست‌وار می‌نویسند.

وی در ادامه با بیان این که این فعالیت با استقبال خوب نوجوانان روبه رو شده است، ادامه داد: در پایان این کارگاه پژوهشی از گروه‌ها خواسته می‌شود تا از بین مطالبی که پیدا کرده‌اند، یک مطلب که برایشان بسیار جدید و جالب بوده است را برای دوستانشان بازگو کنند و همچنین در قالب یک نوشته تحقیقاتی آن را در اختیار دیگر همسالان خود قرار دهند.

مسئول مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر از اجرای این فعالیت در این مرکز ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان در این کارگاه همچنین با بسیاری از شخصیت‌ها و مکان‌های جدید آشنا شدند که برایشان بسیار جالب بود و توانستند این مطالب را به دانستنی‌های مذهبی خود اضافه کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار