تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۱۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر
فولاد همچنان ناکام در برابر مدعیان

در لیگ برتر فوتبال تیم فولاد همچنان در برابر مدعیان ناکام ماند.

 هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به پایان رسید و نتایج این هفته جدول را در صدر دچار تحولاتی کرد.

در حالی که پیش از آغاز رقابت‌های این هفته همه کارشناسان دیدار پرسپولیس ـ تراکتورسازی و فولاد ـ سپاهان را حساس‌ترین دیدار این هفته قلمداد و آنها را فینال‌های زودرس لیگ به شمار می‌آوردند نتایج این دو دیدار جدول را دستخوش تحولاتی کرد.

اما در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم فولاد خوزستان که در نقل‌ و انتقالات نیم فصل بازیکنان مورد نظر کادر فنی را در خطوط دروازه‌بانی، دفاع و حمله را جذب کرده و تیم خود را تقویت کرده بودند درصدد آغاز نیم فصل دوم بازی‌ها با برد بود.

این تیم که در اواخر نیم فصل نخست دچار بحرانی در نتیجه‌گیری شد و این بحران سرخ‌پوشان اهوازی را از صدر جدول به رده سوم سقوط داد و به دنبال پایان دادن به روند عدم نتیجه‌گیری خود بود.

بر این اساس شاگردان حسین فرکی در این دیدار خانگی هم به دنبال جبران شکست دو رفت بودند و هم به دنبال رسیدن مجدد به صدر جدول رقابت‌ها.

در سوی دیگر سپاهانی قرار داشت که این تیم در نیم فصل اول بر خلاف تصور بسیاری از کارشناسان نتایج جالب توجهی را کسب نکرد.

این تیم که با جذب ستاره‌های تیم‌های دیگر لیگ برتری قصد داشت تا بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند و از مقام قهرمانی خود در جام حذفی دفاع کند به یک باره وارد حاشیه‌هایی شد که نتیجه آن حذف از جام حذفی و قرار گرفتن در رده ششم جدول در پایان نیم فصل بود.

کرانچار و شاگردانش که در نیم فصل دوم درپی جبران بودند دیدار با فولاد را آغاز راه خود می‌دیدند و درصدد نتیجه‌گیری در این مسابقه بودند.

با این وجود تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه نتیجه‌ای در بر نداشت و دو تیم با از دست دادن موقعیت‌های خود به تساوی بدون گل دست یافتند.

با این نتیجه فولاد همچنان طلسم عدم نتیجه‌گیری خود را در برابر مدعیان را حفظ و با 28 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

سپاهان نیز با 26 امتیاز همچنان در رده ششم جدول باقی ماند و در هفته هفدهم حساس‌ترین دیدار هفته را در برابر استقلال در اصفهان برگزار خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار