تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۱۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آبادان خبر داد
دوره آموزشی«روابط عمومی حرفه‌ای»در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از دوره آموزشی «روابط عمومی حرفه‌ای» در این فرودگاه خبر داد.

محمدرضا رضایی اظهار کرد: به منظور تعمیق سطح آگاهی و به روز رسانی اطلاعات و عملکرد کارکنان حوزه روابط عمومی دوره آموزش تخصصی شغلی «روابط عمومی حرفه‌ای» برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی مانند روابط عمومی و توسعه سازمانی، وظایف روابط عمومی، روابط عمومی و مدیریت، مدیریت کیفی روابط عمومی آشنا شدند.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در این دوره در خصوص مضامین و عناوینی همچون روابط عمومی چه چیزی هست و چه چیزی نیست؟ روابط عمومی و تحلیل شرایط محیطی، روابط عمومی فراتر از تبلیغات و روابط عمومی و راهبردهای مدیریت اطلاعات در شرایط بحرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با حضور اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در اهواز برگزار شد.

رضایی همچنین عنوان کرد: این دوره با شرکت بیش از 40 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل حوزه راه و شهرسازی استان خوزستان از جمله نظام مهندسی، اداره بندر و دریانوردی بندرامام، فرودگاه آبادان و اهواز، راه آهن جنوب، بانک مسکن، حمل و نقل و پایانه‌ها و سایر ادارات تابعه تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تدریس این دوره آموزشی هشت ساعته را احمد یحیایی ایله‌ای عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مولف و نویسنده بیش از 12 کتاب در حوزه روابط عمومی برعهده داشت.

مدیر فرودگاه آبادان بیان کرد: گواهینامه پایان دوره آموزشی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار