تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در برنامه ورزش از نگاه دو چه گذشت
پرداخت یک میلیون دلاری رئال برای بازی خداحافظی خداداد!/ فراموشی قهرمان المپیک در شیراز

برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته باز هم با بحث خداحافظی غریبانه بازیکنان فوتبال روی آنتن رفت.
 در این برنامه خداداد عزیزی، افشین پیروانی و رحمان رضایی حضور پیدا کردند ضمن آنکه مهدی هاشمی‌نسب طی گفت‌وگوی ضبط شده، صحبت‌هایی جنجالی را مطرح کرد.

افشین پیروانی در ابتدای صحبت‌های خود گفت:‌ متاسفانه صداقتی از مدیریت باشگاه پرسپولیس ندیدم و به همین خاطر تصور می‌کردم برگزاری چنین مسابقه‌ای به پای رویانیان نوشته می‌شود با وجود علاقه فراوانم مبنی بر حضور، در این بازی شرکت نکردم.

وی افزود: هر چند با حرکت مدیریت باشگاه مخالفم اما برگزاری این دیدار کار قشنگی بود و حتی من بین دو نیمه به رختکن بازیکنان رفتم چون این کارها سالها انجام نشده بود.

پیروانی تاکید کرد: بالای 10 سال که در این تیم بازی کردم و توقع داشتم که برایم بازی خداحافظی برگزار شود چون یک پیشکسوت احتیاج به توجه دارد اینکه خداداد عزیزی با این کلاس فنی بالا می‌گوید خوشحال است که برایش بازی خداحافظی نگرفته‌اند، باعث ناراحتی من می‌شود.

پیروانی در خصوص هاشمی‌نسب گفت: چرا بازیکنی که 4 گل به استقلال زده نباید برایش شرایطی فراهم شود که در پرسپولیس بماند. به اعتقاد من باید این آقایان غیرفوتبالی، فوتبالیست‌ها را درک کنند. چه می‌شود جواب سلام امید نوروزی قهرمان المپیک را در شیراز نمی‌دهند! باید این مسائل ریشه‌یابی شود.

رحمان رضایی در ادامه این برنامه در خصوص مشکلات بازیکنان فوتبال در ایران گفت: وقتی مدیر باشگاه می‌داند که با چه پولی باید با بازیکنان قرارداد ببندد چرا به یک فوتبالیست یک میلیارد پول می‌دهد. من مطمئنم باشگاه پول را از وزارتخانه می‌گیرد اما به بازیکن نمی‌دهد. من از پرسپولیس طلب دارم و حتی حکم هم دارم اما نمی‌توانم حرفی بزنم. آخر این چه کمیته انضباطی و فدراسیونی است که حکم خودش را قبول ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: دولت باید بابت پولی که به باشگاه و مدیر می‌دهد از او سؤال وجواب کند ولی در اینجا این اتفاق نمی‌افتد. در اروپا وقتی یک بازیکن می‌خواهد خداحافظی کند تاریخش از قبل مشخص است ولی در اینجا خداحافظی‌اش می‌دهند. مجیدی و هاشمیان بالاجبار خداحافظی کردند و دیدید که مهدوی‌کیا گفت بازی مقابل ستارگان میلان دیدار خداحافظی من نبود.

وی در پایان حرف‌هایش تاکید کرد: در اینجا نمی‌دانند روحیه بازیکنان چگونه است و حتی امکاناتی ساده را در اختیار بازیکنان قرار نمی‌دهند.

به گزارش فارس خداداد عزیزی نیز با حضور در این برنامه صحبت‌های انتقادآمیزی داشت.

وی گفت: من مطمئنم این فوتبال آلوده است و ناپاک. به همین خاطر افشین پیروانی اینچنین برافروخته شده و کسی که صبرش زیاد است را به این روز انداخته است. از سال 82 تا به امروز از پرسپولیس طلبکار است ولی هنوز پولش را نگرفته است. من همیشه به این فوتبال معترضم چون مدیران باشگاهی ما که اتفاقا با فوتبال بیگانه هستند تصمیم می‌گیرند. باشگاه استقلال با همه احترامی که برای هوادارانش قائل هستم اول باید با وزیر کانال بزند و بداند که وزارت چقدر به او پول می‌دهد و بعد از آن بازیکن یک میلیاردی بگیرد.

عزیزی ادامه داد: آنهایی که در این فوتبال هستند نمی‌دانند معنی خداحافظی چیست. در امارات برای یک بازیکن غیرملی‌پوش باشگاه الانصر، ماتیوس را آوردند و آنقدر به او پول و کادو دادند که خودش نمی‌توانست آنها را جمع کند اما در اینجا فقط مهدوی‌کیا دورش عکاس بود و خبرنگار.

عزیزی افزود: جالب است یکی از مربیان با یکی از مدیران ما مشورت کرده که مثلا با کمک او یک بازی خداحافظی را برای من ترتیب بدهند. آن مدیر هم گفته موافق هستم، رئال مادرید را بیاورید یک میلیون دلار از آنها بگیرید تا برای بازی خداحافظی خداداد با ما بازی کنند!

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: ما در لیگ یک بودیم و با یک مدیر به لیگ برتر صعود کردیم چند روز بعد آن، مدیر از من سؤال کرد که هزینه لیگ یک با لیگ برتر سه چهار میلیارد اختلاف دارد. مگر غیر از این است که لیگ یک 11 بازیکن در یک تیم دارد و در لیگ برتر هم 11 بازیکن در یک تیم بازی می‌کنند!

 در این برنامه مهدی هاشمی‌نسب صحبت‌های جنجالی را انجام داد و مدعی شد نیازی به این فوتبال ندارد چون خیلی از مدیران، مدیریت بلد نیستند و دست‌های پشت پرده و آلوده نقش اول را تعیین می‌کنند.

مجتبی محرمی دیگر میهمان این برنامه بود که در بخش خط قرمز به گفت‌وگو پرداخت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار