تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۱۶۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شایعه‌های فوتبال ایتالیا
نانی به یوونتوس می‌رود/ مالدینی جای گالیانی را می‌گیرد

هافبک منچستریونایتد که مورد توجه یوونتوس قرار داشته است در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه راهی تورین خواهد شد.

همواره خبرهایی در فوتبال ایتالیا وجود دارند که منبع موثقی نداشته و بسیاری از آنها هم به حقیقت بدل نمی‌شوند. این شایعه‌ها در هفته گذشته هم در فوتبال ایتالیا وجود داشتند که به تعدادی از آنها در زیر اشاره می‌شود.

1. زمانی که آدریانو گالیانی اعلام کرد به زودی و پس از حضوری 25 ساله در باشگاه میلان از این تیم خواهد رفت، نام پائولو مالدینی برای گرفتن جای وی بر سر زبان‌ها افتاد. نایب رییس کنونی روسونری از دست‌های پشت پرده‌ای نام برد که قصد بیرون کردن وی از میلان را دارند. او به شکل غیر منتظره‌ای به باربارا برلوسکونی، دختر و عضو هیئت مدیره میلان اشاره کرد اما هنوز هیچ چیز در این زمینه مشخص نشده است.

2. باشگاه‌های رم و آرسنال به دنبال خرید تونی سانابریا، ستاره جوان بارسلونا هستند. جراردو مارتینو چندی پیش اعلام کرده بود این بازیکن آینده بسیار درخشانی پیش رو دارد و می‌تواند به یکی از ستاره‌های آبی و اناری‌ها بدل شود.

3. باشگاه یوونتوس که مدت‌ها است به دنبال خرید نانی، هافبک پرتغالی منچستریونایتد است، در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی برای امضای قرارداد با او به شکل قرضی خواهد بود. یونایتدها هم برای خروج نانی از تیمشان علاقمند هستند. گفته می‌شود قرارداد قرضی نانی 6 ماهه است که در پایان فصل می‌تواند به شکل دائمی درآید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار