تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۱۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول کانون پرورش فکری هندیجان خبر داد
برپایی کارگاه سنگ و نقاشی در هندیجان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان از برپایی کارگاه سنگ و نقاشی در این شهرستان خبر داد.

فرهاد عبادی‌زاده امروز اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان کارگاه سنگ و نقاشی برای بچه‌های این شهرستان برپا کرده است.

وی اضافه کرد: مربیان کانون در این کارگاه ضمن معرفی کتاب «سنگ و رنگ» آمنه شریعت‌زاده، کودکان و نوجوانان را به نقاشی خلاق بر روی سنگ‌ها تشویق می‌کنند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان با بیان این که همچنین مربیان با برپایی این کارگاه کودکان و نوجوانان را به خوب دیدن محیط اطرافشان تشویق می‌کنند تصریح کرد: در این کارگاه همچنین مربیان کانون ضمن معرفی کتاب «جادوی رنگ‌ها» کاری از سعید رضایی، بچه‌ها را با شیوه های ترکیب رنگ آشنا می‌کنند.

وی در ادامه توضیح داد: در این برنامه بچه‌ها را به دیدن دقیق دنیای اطرافشان تشویق می‌کنیم، تا در دیدن بهتر درختان، گل‌ها، آسمان، کوه‌ها و هر چه در این جهان هست دقت بیشتری کنند و ببینند هر چیزی برای خود رنگی دارد رنگ‌های زیبایی مثل آبی، زرد،‌ بنفش، سبز، نارنجی و… .

در ادامه مربیان با بیان این که همه این رنگ‌ها از ترکیب سه رنگ قرمز، آبی و زرد ساخته شده‌اند به شیوه های عملی ترکیب رنگ‌ها را با بچه‌ها آموزش می‌دهند.

 فعالیت نقاشی یکی از فعالیت‌های 40 ‌گانه‌ کانون در استان خوزستان است که در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار