تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۱۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری صورت گرفت
تقدیر برگزارکنندگان مسابقه نقاشی انجمن آلزایمر از کودک خوزستانی
کودک خوزستانی در نخستین مسابقه نقاشی انجمن آلزایمر ایران با عنوان «بابا بزرگ، مامان بزرگ، دوست تون دارم» شایسته تقدیر شناخته شد.

 نیوشا آریاراد عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز مجتمع فرهنگی هنری اهواز در نخستین مسابقه انجمن آلزایمر با عنوان «بابا بزرگ، مامان بزرگ، دوست تون دارم» در گروه سنی 13-16 سال شایسته تقدیر شد.

بر اساس این گزارش مسابقه «بابا بزرگ، مامان بزرگ، دوست تون دارم» با همکاری مشترک مدیریت آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن آلزایمر برای مخاطبان چهار تا 16 ساله برگزار شد.

در این مسابقه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در مسابقه «بابابزرگ، مامان بزرگ دوست‌تون دارم» با شیوه و تکنیک آزاد در سه گروه سنی چهار تا شش سال، هفت تا 12 سال و 13 تا 16 موضوع‌های پیشنهادی مانند سالمندی و ورزش (چه ورزشی بکنیم تا وقتی پیر می‌شویم سالم بمانیم)، سالمندی و تغذیه (چه چیزهایی بخوریم و چه چیزهایی نخوریم که وقتی پیر می‌شویم سالم بمانیم)، چه جوری موقع ورزش و بازی از سرمان مراقبت کنیم (با استفاده از کلاه و وسایل ایمنی هنگام فعالیت‌هایی مانند اسکیت، اسکی، دوچرخه، موتور سواری، رانندگی و ...)، ورزش‌هایی که من و مامان بزرگ، بابابزرگ با هم انجام می‌دهیم و وقتی که من و مامان بزرگ، بابابزرگ با هم غذا می‌خوریم و... را نقاشی کردند.

همچنین در این مسابقه کودکان و نوجوانان می‌توانستند نقاشی‌های خود را با موضوع‌های دیگری چون، اوقات خوش من و مامان بزرگ، بابا بزرگ و زمانی که با آن‌ها تنهاییم و روش زندگی، کارهایی که به من یاد داده‌اند، کارها و چیزهای مورد علاقه آنان، جاهایی که با هم می‌رویم، چه جوری من به مامان بزرگ، بابابزرگ بیمارم کمک می‌کنم، چه‌طوری به مامان بزرگ، بابابزرگم نشان می‌دهم که دوست‌شون دارم؟، هدیه به مامان بزرگ، بابابزرگ در اعیاد و جشن تولدشان و در محور «مامان بزرگ و بابا بزرگ فراموش‌کار من»، کمک‌هایی که من می‌توانم به مامان بزرگ / بابابزرگ فراموش‌کارم بکنم و بازی‌هایی که من با آن‌ها انجام می‌دهم نقاشی کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار