تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۱۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی پروژه تنها استخر سرپوشیده شادگان

عملیات ساخت و تکمیل تنها پروژه استخر سرپوشیده شادگان چندین ماه بوده که متوقف مانده و به حال خود رها شده است.

با وجود وعده سال گذشته مدیر کل ورزش وجوانان خوزستان مبنی بر توسعه و ایجاد فضاهای ورزشی در استان و برخورداری تمام شهرستان‌های خوزستان از استخرهای سرپوشیده، شهرستان شادگان با برخورداری از جمعیتی بالغ بیش از 160 هزار نفر و دارا بودن جوانان مستعد و علاقه‌مند، فاقد یک استخر مناسب برای تفریح و انجام ورزش پرطرفدار شناست.





*از لحظه شماری برای بهره برداری تا سه سال بلاتکلیفی

با آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده شادگان از سال 89 در مجموعه ورزشی شهدای پتروشیمی شادگان انتظار می‌رفت که در اواخر سال 90 شاهد بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.

اما هم اینک با گذشت  سه سال از کلنگ زنی پروژه استخر سرپوشیده شادگان این شهرستان تا مجهز شدن به یک استخر مناسب فاصله‌ زیادی دارد.




 
*توقف پروژه استخر سرپوشیده و بی‌اطلاعی مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان

در حالی که جمع زیادی از مردم شهرستان شادگان به ویژه جوانان چشم انتظار بهره برداری از تنها استخر سرپوشیده شهر خود در آینده نزدیک هستند هم اینک این پروژه در بلاتکلیفی به سر می‌برد و به گفته سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شادگان نزدیک به یک سال است که در آن کاری انجام نمی‌شود.

 حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش وجوانان خوزستان در خصوص بلاتکلیفی پروژه‌های ورزشی در شادگان به ویژه استخر شادگان اظهار کرد: پیمانکار در حال انجام کار است.

گرشاسبی تصریح کرد: اگر به شهرتان رفتید و پروژه استخر را متوقف مشاهده کردید مرا خبر کنید.





اینک خبر بلاتکلیفی پروژه استخر سرپوشیده شادگان پس از یک سال را به اطلاع مدیر کل ورزشکار و ورزش دوست استان خوزستان می‌رسانیم تا شاید با اطلاع از این امر دستورات لازم را به مجموعه کاری تحت امر خود صادر کند.

لازم است نگاه ویژه‌ای به ورزش شهرهای محروم به ویژه شادگان شود زیرا حق مردم و جوانان شادگانی است که به دور از آب و هوای گرم و شرجی بیش از هشت ماه در سال، بتوانند از استخر مناسب استفاده کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار