تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حفاري، قهرمان نيم‌فصل ليگ برتر گلف كشور

نيم فصل ليگ برتر گلف كشور با قهرماني ملي حفاري به پايان رسيد.

 غلامرضا موسوي، دبير هيات گلف استان اظهار كرد: علمكرد تيم‌هاي خوزستاني در ليگ بسيار خوب بود، به خصوص تيم پرسپوليس مسجدسليمان كه اولين حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي‌كرد، موفق شد مقام سوم را ازآن خود كند و حتي قهرماني هم دور از دسترس آن ها نيست.

 وي افزود: آخرين هفته نيم فصل، پنج شنبه و جمعه (هفتم و هشتم آذرماه) انجام شد و طي آن تيم نفت مسجدسليمان 6 بر صفر از سد هنديجان گذشت. تيم حفاري نيز ميزبان تهران بود كه به دليل عدم حضور تيم تهراني نتيجه 6 بر صفر به سود حفاري اعلام شد. سورتمه اهواز نيز 3 بر 2 از سد آزادگان مسجدسليمان گذشت و پرسپوليس مسجدسليمان نيز به دليل عدم حضور تيم اصفهان 6 بر صفر برنده اعلام شد.

 دبير هيات گلف خوزستان بيان كرد: به اين ترتيب تيم ملي حفاري بدون شكست قهرمان نيم فصل شد و تيم‌هاي نفت و پرسپوليس مسجدسليمان به ترتيب با يك و دو شكست در مكان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

 وي عنوان كرد: اولين هفته دور برگشت نيز پنج‌شنبه و جمعه (14 و 15 آذرماه) برگزار مي‌شود و طي آن هنديجان ميزبان حفاري است، آزادگان مسجدسليمان در خانه به مصاف هيات تهران مي رود و نفت مسجدسليمان ميهمان هيات اصفهان است. سورتمه اهواز نيز ميزيان پرسپوليس مسجدسليمان است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر ، گلف ، ملی حفاری
:
:
:
آخرین اخبار