تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای شهر شوشتر در آستانه انحلال
فرماندار شوشتر در اين جلسه گزارش ارائه شده را بي اساس و يكطرفه خوانده است / مواردي مانند تعلل در انتخاب شهردار، شكايت بي اساس مدير كل راه و ترابري خوزستان براي احداث غير كارشناسي رمپ پل شطيط شوشتر، تعطيلي چند ماهه كارخانه آسفالت و سنگ شكن و دريافت نكردن عوارض در برخي از مناطق از سال 1380 در شوشتر از جمله تخلفات مطرح شده در گزارش استانداري خوزستان درباره شوراي شهر شوشتر بوده است
شوشترنامه نوشت:

شوراي شهر شوشتر در آستانه انحلال است و اين خبر مهم را يك منبع موثق حاضر در جلسه شوراي حل اختلاف استان در روز چهارشنبه در استانداري خوزستان تائيد كرده است. و مقدمات اين امر در حال بررسي و پرونده براي تحويل به شوراي حل اختلاف مركزي در كشور فراهم شده است.

گزارش ارائه شده به شوراي حل اختلاف خوزستان از طرف استانداري خوزستان تدوين شده است و اين خود مشكل قانوني دارد.

بنابراین گزارش، برخي از منابع موثق در استانداري خوزستان با اطلاع اين خبر به شوشترنامه از انديشيده شدن تدابيري براي انحلال شوراي شهر شوشتر در هفته هاي آينده خبر داده اند.

گفته مي شود كه جلسه روز چهارشنبه برگزار شده در استانداري خوزستان محمدرضا آملازاده فرماتدار شوشتر به طور كامل از عملكرد شوراي شهر دفاع كرده است و موارد ذكر شده در گزارش تدوين شده از طرف استانداري خوزستان بي اساس و يكطرفه خوانده است.

مواردي مانند تعلل در انتخاب شهردار، شكايت بي اساس مدير كل راه و ترابري خوزستان براي احداث غير كارشناسي رمپ پل شطيط شوشتر، تعطيلي چند ماهه كارخانه آسفالت و سنگ شكن و دريافت نكردن عوارض در برخي از مناطق از سال 1380 در شوشتر از جمله تخلفات مطرح شده در گزارش استانداري خوزستان درباره شوراي شهر شوشتر بوده است.

گفتني است در اين جلسه حجازي، خادمي معاون عمراني استاندار، آملازاده فرماندار شوشتر و نماينده دادگستري خوزستان حضور داشته اند.
:
:
:
آخرین اخبار