تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۱۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیروزی‌مناطق‌نفتخیزوشکست‌شهرداری‌دزفول
 نمایندگان استان خوزستان در مسابقات والیبال دسته اول باشگاه های کشور به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

 در هفته ششم این مسابقات شامگاه یکشنبه تیم مناطق نفت خیز جنوب میهمان تیم کاله جوان آمل بود که در پایان با حساب سه بر صفر مقابل میزبان خود به برتری دست پیدا کرد و با 12 امتیاز پس از تیم فولاد عظیمی گنبد در مکان دوم جدول رده بندی گروه دوم این رقابتها قرار گرفت.

در اين بازي نماينده استان خوزستان گيم هاي اول، دوم و سوم را به ترتيب و با نتايج 25بر21 ،25 بر15 و28 بر26 را از آن خود کرد.

تیم مناطق نفت خیز جنوب در هفته هفتم این مسابقات سیزدهم آذر در اهواز میزبان تیم سفیر قم خواهد بود.

در دیگر بازی این هفته تیم شهرداری دزفول با حساب سه بر دو مغلوب میزبان خود تیم فولاد عظیمی گنبد شد و با 9 امتیاز پس از تیمهای مناطق نفتخیز جنوب و فولاد عظیمی گنبد در مکان سوم جدول گروه دوم این قرار گرفت.

در این بازی تیم شهرداری دزفول گیم های اول و دوم را با نتایج 25 بر20 و25 بر22 را از آن خود کرد ولی تیم فولاد عظیمی گنبد در گیم های سوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر22 و25 بر22 و15 بر12 به پیروزی دست یافت و برنده این بازی شد.

تیم شهرداری دزفول در هفته هفتم این مسابقات سیزدهم آذر به مصاف تیم شهرداری همدان می رود.

مسابقات والیبال دسته اول باشگاههای کشور(جام ولایت) با حضور 18 تیم در دو گروه در حال برگزاری است که شهرداری دزفول و مناطق نفت خیز جنوب در گروه دوم با تیم های شهرداری ملکان، کاله جوان، فولاد عظیمی گنبد، شهدای ورزشی کرمانشاه، سفیر قم، مقاومت شهرداری ارومیه و ذوب آهن اصفهان همگروه هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار