تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۱۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفته پژوهش صورت می‌گیرد
افتتاح پژوهش‌سرای ابن سکیت شادگان

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان از افتتاح پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ابن سکیت همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

حبیب حاجی‌زاده  اظهار کرد: پژوهش‌سرای ابن سکیت اداره آموزش و پرورش شادگان مجهز به کتابخانه، آزمایشگاه مرکزی، انجمن‌های فیزیک، شیمی، ریاضی، زیست و فناوری نانو است.

وی وجود اتاق IT و کتابخانه تخصصی کنکور را از دیگر مزایای این مرکز علمی، پژوهشی اعلام کرد و از افتتاح آن در پایان آذر ماه سال جاری جاری همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان، هوشمند‌سازی مدارس را از دیگر برنامه‌های این اداره در سال‌جاری عنوان کرد و از هوشمند‌سازی یک‌صد و شش مدرسه در شادگان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 32 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شادگان مشغول به تحصیل هستند ادامه داد: بیشترین مدارس هوشمندسازی شده این شهرستان در مقاطع تحصیلی دبیرستان هستند.

حاجی‌زاده همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های کنکور، از برگزاری این کلاس‌ها در چهار کلاس علوم پایه زیست، فیزیک، ریاضی و شیمی خبر داد و اضافه کرد: کلاس‌های کنکور در روزهای چهارشنبه تا جمعه هر هفته با حضور مدرسان تهرانی و استقبال دانش آموزان کنکوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان رشد تحصیلی سال گذشته در شادگان را 14.6 درصد اعلام کرد و از ایجاد برنامه‌های مختلف برای ارتقای رشد کمی و کیفی تحصیلی در شادگان سخن گفت.

وی در ادامه با تکذیب شایعه تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان عنوان کرد: اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها مبنی بر تغییر رئیس این اداره و معرفی رئیس جدید صحت ندارد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر چنین چیزی مطرح نیست ادامه داد: در مدت اخیر تحولات خوبی در آموزش و پرورش شادگان رخ داده و با وجود عدم هیچ‌گونه وابستگی به منصب کنونی به همراه همکارانم با همه توان برای ادامه کار در آموزش و پرورش شادگان گام بر می‌داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار