تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۱۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
عزل و نصب‌ها بدون نگاه قومی و جناحی خواهد بود

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در عزل و نصب‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز هرکس را که شایسته باشد انتخاب خواهم کرد و هیچ کس نگاه قومی و جناحی در عملکردم نخواهد دید.

اسماعیل ایدنی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهار کرد: ماموریت ما در دانشگاه علوم پزشکی اهواز براساس چهار هدف برنامه‌ریزی شده است.

وی در خصوص این چهار هدف اذعان کرد: تامین، حفظ و ارتقا سلامت در خوزستان، تربیت نیروهای متخصص و کارآمد، نهادینه کردن پژوهش و تولید علم و تبدیل فرآورده‌های پژوهشی به تجاری در جهت افزایش ثروت جامعه اهداف چهارگانه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه امروز سلامت مردم استان با یک چالش جدی مواجه است ادامه داد: آلودگی هوا و وجود آلاینده‌ها باعث شد که دو اپیدمی در سطح استان به وجود آید و 20 هزار نفر را راهی بیمارستان کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی متولی سلامت مردم است تصریح کرد: متاسفانه تا کنون مدیریت کلان در کشور سلامت محور نبوده است در صورتی که باید این مسئله را مد نظر قرار داد که انسان سالم محور توسعه کشور است.

ایدنی با بیان اینکه در کشور چالش‌های بدی وجود دارد که به وسیله صنایع ایجاد شده است عنوان کرد: متاسفانه در کشور نگاه توسعه‌ای مبتنی بر کسب ثروت بدون توجه به اکوسیستم وجود داشته است و این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی در کشور و خوزستان شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه شاخص بهداشتی خوزستان در میانه کشور است اظهار کرد: سلامت در خوزستان همگن نیست و با بیماری‌هایی ناشی از آب آشامیدنی و یا بیماری‌هایی مبتنی بر ثروت مواجه هستیم بنابراین باید تلاش شود عدالت در سلامت را در استان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای تربیت نیرو افزایش یافته است بیان کرد: تحصیلات تکمیلی در انواع رشته‌ها به وجود آمده است و یکی از مهم‌ترین اهداف ما تربیت انسان‌هایی کارآمد و متناسب با ظرفیت بازار کار است.

ایدنی با بیان اینکه در هنگام عزل و نصب‌ها شائبه‌هایی به وجود می‌آید عنوان کرد: ملاک من برای انتخاب همکاران شایسته سالاری، متعهد بودن، نگاه فراجناحی و فراقومی است.

وی ادامه داد: من هرکس را که شایسته باشد انتخاب می‌کنم و هیچ نگاه قومی و جناحی در عملکرد من نخواهید دید.



مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار