تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۵۱۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
مشکلات مردم قبل از مراجعه به شورای شهر حل شود
عضو شورای شهر اهواز گفت: مشکلات مردم قبل از مراجعه آن‌ها به شورای شهر پیگیری و حل شود.

 علی ناصری در جلسه شورای اسلامی اهواز که در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد اظهار کرد: قبل از اینکه مردم در صحن علنی شورای شهر حضور یابند باید به مشکلاتشان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم علی‌آباد به حق است افزود: این مردم چند بار برای طرح مشکلاتشان به دفتر نمایندگان مجلس مراجعه کرده‌اند؟ در صورتی که اختیارات نمایندگان مجلس از اعضای شورای شهر اهواز خیلی بیشتر است.

عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: هنر ما این است که قبل از اینکه مردم به شورا بیایند به سراغ آن‌ها برویم و مشکلاتشان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه وضع سلیم‌آباد از منطقه علی‌آباد بسیار بد‌تر است خاطرنشان کرد: این منطقه حتی یک آسفالت ساده هم ندارد ولی با این حال اهالی آنجا مشکلات را تحمل می‌کنند.

ناصری متذکر شد: وقتی مردم یک منطقه بدانند که شهردارشان به آن‌ها دروغ نمی‌گوید و امکانات کمی در اختیار دارد با مشکلات کنار می‌آیند تا برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

وی عنوان کرد: نباید این رویه باب شود که مردم مناطق مختلف اهواز در صحن شورای شهر حضور یابند و به این شکل مطالبات خود را بیان کنند.

این عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: باید راه حلی اندیشیده شود که این روند دوباره تکرار نشود و مردم به این شکل در صحن شورای اسلامی شهر حاضر نشوند.

وی بیان کرد: بنده در خودجوش بودن حرکت مردم علی‌آباد تردید دارم.

ناصری در ادامه با اشاره به حضور جمعی از هیئت مدیره انجمن تالاسمی شورای شهر گفت: باید کمک به این بیماران را از جلسه شورای شهر آغاز کنیم.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: پیشنهاد می‌شود بخشی از حق جلسات خود را به بیماران تالاسمی اختصاص دهیم که ثابت کنیم مرد عمل هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار