تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۱۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاک زاده خبر داد:
تغییر برنامه بعضی پروازها در کشور متناسب با نیاز مردم
 مدیر کل سابق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اهواز گفت: در راستای رضایتمندی و متناسب با نیاز مسافران برنامه زمانی بعضی از پرواز های ضروری تغییر کرده است.

 غلامرضا مشاک زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اهواز ضمن ارائه گزارش عملکرد چند ساله خود عنوان کرد: متوسط افزایش ظرفیت صندلی های پرواز ها با حفظ صندلی های قبلی 11 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: برقراری پرواز اهواز به مشهد همچنین اهواز به دبی به صورت رفت و برگشت برای اولین بار در استان اتفاق افتاد.

مشاک زاده با بیان اینکه، برقرای پرواز در خطوط هوایی اهواز به ساری نیز نزدیک به 20 در صد افزایش داشته است، اظهار کرد: یکی از فعالیتهای صورت گرفته در چند سال گذشته تجهیز همه دفاتر خدمات هوایی به منظور صدور بلیط الکترونیکی و جمع آوری بلیط های کاغذی بوده است.

مدیر کل سابق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اهواز با اشاره به افزایش تعداد دفاتر خدمات پروازی در استان خوزستان از 60  به 130 مورد، عنوان کرد: این فعالیت ها در راستای حفظ سیاستهای کلان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مورد واگذاری بعضی امور به بخش خصوص صورت گرفته است.

مدیر کل سابق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خوزستان افزود: بیش از 172 دوره آموزشی توسط اساتید و متخصصان این رشته برگزار شده است که در این بین بیش از دو هزار و 500 نفر در این دوره ها شرکت و آموزش های لازم را دیده اند.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در جهت بخش پشتیبانی و خدمات فرودگاهی اظهار کرد: در همین راستا فعالیت های همچون بازسازی و بهبود محیط استراحت کارکنان، بازسازی سالن کنفرانس، رفع کمبود های تجهیزات کمکی پرواز و استقرار دو دستگاه اتوبوس کوباس که در کشور محدود هستند از جمله این اقدامات است.

مشاک زاده همچنین با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای رفاه حال کارکنان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از تسهیلات بانکی در غالب ارائه وام و عقد قرارداد با بیمارستان ها، داروخانه و سایر مراکز درمانی و همچنین پیگیری مشکلات مربوط به مسکن کارمندان این شرکت از جمله اقدامات خوب شورت گرفته در چند سال گذشته محسوب می شود.

مردم مشکل تاخیر در پروازها را درک کرده اند

همچنین نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در این مراسم عنوان کرد: ناوگان هواپیمایی کشور با امنیت و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد به همین دلیل این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آیت الله سید علی شفیعی افزود: در حال حاضر تبحر و تخصص خلبان های ایرانی باعث شگفتی سایر کشور ها شده است و این نعمتی است که خداوندمتعال در اختیار ما قرار داده است.

وی با اشاره به مشکلات ناوگان هواپیمایی کشور مانند تاخیر چند ساعته در برخی پروازها اظهار کرد: مسئله تاخیر در پروازها که عمدتا ناشی از کمبود لوازم یدکی هواپیما در اثر اعمال تحریم هاست برای مردم کشور جا افتاده است و خوشبختانه مردم این مشکلات را درک می کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار