تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۱۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر خبر داد
مطالبه600میلیارد عوارض شهرداری شوشتر
شهردار شوشتر از مطالبه 600 میلیارد تومانی عوارض پرداخت نشده از سوی مردم شوشتر خبر داد و گفت: بخش زیادی از مطالبات در بخش مسکونی است.

آرش دُر امروز اظهار کرد: در شهرستان شوشتر بیش از 30 هزار واحد مسکونی وجود دارد که این واحدهای مسکونی به طور متوسط 200 هزار تومان عوارض نوسازی، پسماند و آتش‌نشانی به شهرداری بدهی دارند و باید در اسرع وقت این بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه به شورای اسلامی شهر در این زمینه گزارش داده‌ام، گفت: برای وصول این بدهی‌ها نیازمند راهکار هستیم و بهتریت راهکار اخذ پیمانکار برای وصول این بدهی‌های معوق است.

شهردار شوشتر افزود: شهرداری شوشتر باید در زمینه فرهنگ‌سازی نیز به موازات اقدامات لازم برای دریافت نقدی این بدهی‌ها نیز گام بردارد و در این بخش نیازمند استفاده از راهکارهای جدید و فرهنگی هستیم.

وی گفت: بی‌شک رسانه‌ها می‌توانند در بخش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی به شهرداری کمک کنند و باید در این بخش از همه ظرفیت موجود در شهرستان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری شوشتر برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاهش مشکلات در حوزه شهری و خدماتی نیازمند حمایت است و به این دلیل باید در وصول بدهی‌ها به ویژه عوارضات لاوصول شهرداری تلاش کنیم و در این زمینه نیازمند عزمی جدی هستیم.

دُر تاکید کرد: فرهنگ‌سازی و استفاده از سیاست‌های تشویقی و تنبیهی از جمله کارهای در نظر گرفته شده برای این مهم است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار