تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۱۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیخ‌الاسلامی:
اجرای مقررات ملی ساختمان وظیفه سازمان نظام مهندسی در کل استان است
تفاهمنامه مشترکی میان اداره کل استاندارد خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان امضا شد.

 تفاهمنامه مشترک اداره کل استاندارد خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در جلسه مشترک مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان که صبح امروز برگزار شد منعقد گردید.

در این تفاهمنامه راه‌های افزایش همکاری‌های دو سویه سازمان مطرح شد و بر استمرار ارتباطات اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی خوزستان تاکید گردید.

رضا دهدشتی‌زاده، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان در این دیدار اظهار کرد؛ استاندارد مصالح ساختمانی همواره مورد توجه این اداره کل بود است که امیدواریم با همکاری سازمان نظام مهندسی این موضوع در ساخت و ساز‌ها رعایت گردد.

وی اضافه کرد: تأمین سرپناه مطمئن و ایمن در سایه ارتباط دستگاه‌هایی اجرایی و صاحب نظران عرصه ساخت و ساز صورت می‌پذیرد که اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی می‌توانند در این راستا یاری‌گر هم باشند.

در ادامه جلسه فرخ حاج شیخ‌الاسلامی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ضمن ارائه گزارش از وضعیت مستمر بازرسان ساختمان از پروژه‌های در دست ساخت، خاطر نشان کرد؛ سازمان نظام مهندسی با بیش از 11 هزار عضو یکی از فنی‌ترین و تخصصی‌ترین سازمان‌های استان است که وظیفه اصلی آن اجرای مقررات ملی ساختمان در سراسر خوزستان است.

وی عنوان کرد: ارتباط متقابل این دو مجموعه می‌تواند زمینه ارتقاء کیفیت ساخت و ساز را بیشتر از گذشته فراهم آورد.

در بخش‌هایی دیگر از این جلسه مرادعلی واهبی، مسئول کمیته کنترل و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و مندل‌زاده کار‌شناس مسئول اداره کل استاندارد خوزستان به تشریح زوایای مختلف همکاری‌های دو مجموعه پرداختند.

در انتهای جلسه نیز تفاهمنامه مشترک اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف دستیابی به نقطه ایده‌آل اجرای مقررات ملی ساختمان، افزایش کیفیت ساخت و ساز و همچنین معرفی و فرهنگ‌سازی استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت به امضاء طرفین رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار