تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۱۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش از ظهر امروز در اهواز انجام شد
یادواره‌شهدای‌مخابرات‌خوزستان‌باحضورمحسن‌رضایی
یادواره شهدای شرکت مخابرات خوزستان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت در اهواز برگزار شد.

 آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شرکت مخابرات استان خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن آمفی تئا‌تر این شرکت برگزار شد.

در این یادواره جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس شرکت مخابرات خوزستان حضور داشتند.

محسن رضایی در این یادواره با ادای احترام به مقام شامخ شهدای شرکت مخابرات خوزستان اظهار کرد: اگر بعد از دفاع مقدس یکی از شهرهای ما در دست دشمن باقی می‌ماند الآن نمی‌توانستیم در مقابل مردم دنیا سر بلند کنیم.

وی افزود: اگر ایثارگری و رشادت شهدای والامقام نبود هم اکنون جمهوری اسلامی ایران اقتدار، عزت، هویت و سربلندی نداشت ولی با از خودگذشتگی‌هایی که شهدا و ایثارگران ما در دوران دفاع مقدس انجام دادند امروز با عزت و افتخار در دنیا سربلندیم.

همچنین کریم آرمات مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان در این یادواره به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این شرکت پرداخت.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شرکت مخابرات خوزستان اظهار کرد: اکثر کسانی که در شرکت مخابرات خوزستان به مردم خدمت می‌کنند از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

آرمات تصریح کرد: پرسنل مخابرات خوزستان با‌‌ همان ایثار و جدیت دوران دفاع مقدس در حال تلاش در عرصه فناوری و اطلاعات هستند.

در این یادواره همچنین سید محمد امام از مداحان خوزستان به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداخت و اشعاری در رثای شهدای گرانقدر قرائت کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار