تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۵۲۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه خبر داد
افتتاح نخستین ایستگاه مطالعه ایذه
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از افتتاح نخستین ایستگاه مطالعه در این شهرستان خبر داد.

نادر مرادی‌فر امروز اظهار کرد: نخستین ایستگاه مطالعه در شهرستان ایذه با استفاده از سازه ارسالی اداره کل و طرح جدید ایستگاه افتتاح شد.

وی افزود: این ایستگاه در محل بانک ملی مرکزی ایذه واقع در میدان امام علی (ع) قرار دارد که با حضور فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، مسئول بانک ملی مرکزی، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان اجرایی افتتاح و مورد استفاده عموم قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه ادامه داد: این ایستگاه دارای 15 عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، دین، تاریخ، علمی،کودک و نوجوان و... است و به صورت مستمر هر دو هفته یکبار کتاب‌های آن به روز شده و کتاب‌های جدید در آن جانمایی می‌شود.

وی گفت: طرح ایستگاه مطالعه یکى از برنامه‌هاى نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور براى عمومى کردن و ارتقاى سرانه مطالعه مفید در راستاى تحقق رهنمودهاى مقام معظم رهبرى است.

مرادی‌فر عنوان کرد: هر فرد می‌تواند با مراجعه به این ایستگاه، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ایستگاه و یا هر محل دیگرى مطالعه کرده و حداکثر پس از 15 روز به همین ایستگاه یا هر یک از ایستگاه‌های مطالعه در سراسر کشور و یا به یکى از کتابخا‌نه‌هاى عمومى تحت پوشش نهاد کتابخانه‌هاى عمومى باز گرداند.

وی اضافه کرد: بانک ملی مرکزی ایذه روزانه بیش از 800 نفر مراجعه کننده دارد و یکی از شلوغ‌ترین مراکز اداری شهر است.

مرادی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه استقبال شهروندان از این اقدام فرهنگی بالا باشد با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به زودی دومین ایستگاه مطالعه شهرستان راه‌اندازی خواهد شد
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار