تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۲۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد
برگزاری‌جشنواره‌منطقه‌ای‌شعرنخل‌وکارون‌درشوشتر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای شهر نخل و کارون در این شهرستان خبر داد و گفت: فراخوان این جنشواره منتشر شده است.

 علی بهرامی پیش از ظهر امروز در نشستی درباره جشنواره نخل و کارون اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شوشتر، کانون بسیج هنرمندان، دبیر خانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و انجمن شعر اندیشه شهرستان شوشتر جشنواره شعر نخل و کارون را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

وی افزود: با تکیه بر عنایات خداوند متعال، به منظور حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس با ارج نهادن به موضوعات مقاومت، ایثار و شهادت و همچنین تبیین و انعکاس هرچه بیشتر و بهتر شخصیت علامه شیخ جعفر شوشتری در راستای تقویت و تراوش توانمندی‌های شاعران و دوستداران شعر و ادب « چهارمین جشنواره منطقه ای شعر نخل و کارون » را برگزار می‌کنیم تا گامی بلند و فرهنگی در این راستا برداشته باشیم.

وی تاکید کرد: گستره جشنواره استان‌های اصفهان، ایلام، بوشهر، چهار محال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و خوزستان خواهد بود.

بهرامی درباره بخش‌های این جشنواره افزود: این جشنواره شعر در بخش‌های حماسه دفاع مقدس (مقاومت، ایثار و شهادت)، آزاد و حماسه اقتصادی آثار هنرمندان را پذیرا خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: این جشنواره دارای بخش ویژه شامل شخصیت و زندگی علامه شیخ جعفر شوشتری (ره) است و هنرمندان می‌توانند در این زمینه به ارائه آثار بپردازند.

بهرامی تاکید کرد: شاعران می‌توانند آثار خود را در دو سبک کلاسیک و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و می توانند حداکثر درهر بخش 3 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند؛ آثار ارسالی در هر بخش به طور مجزا مورد داوری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر افزود: مهلت ارسال آثار 15 بهمن ماه سال‌جاری است و شعرا از این فرصت برای ارسال آثار خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: شعرا می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس ershadstr@gmail.com و یا به آدرس دبیرخانه جشنواره به نشانی خوزستان، شوشتر، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه‌ای شعر نخل ارسال کنند و یا با شماره‌های 6226314و6224540 تماس بگیرند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
0
جالب است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خودش از جی میل استفاده می کند بعد جی میل را گاهی فیلتر هم می کنند
:
:
:
آخرین اخبار