تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۵۲۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان
هزاربیمارتحت‌نظرمراکزدرمان‌سوءمصرف‌موادمخدر
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان نزدیک به یک‌هزار بیمار تحت نظر مراکز درمان سوءمصرف موادمخدر خصوصی و دولتی هستند.

نصرالله حسونی بحرینی امروز اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به یک‌هزار بیمار در منطقه فعالیت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تحت نظر مراکز درمان سوءمصرف مواد، mmt خصوصی و دولتی بوده که در این میان سهم مراکز خصوصی بیشتر است.

وی با اشاره به تعداد بیماران معتاد به مواد مخدر تحت نظر مراکز درمان سو مصرف مواد خصوصی و دولتی، اضافه کرد: بیش از 450 بیمار زیر نظر مراکز دولتی و نزدیک به 530 نفر نیز در مراکز خصوصی، درمان خود را پیگیری می‌کنند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص خاطرنشان کرد: تعداد مراکز mmt دولتی در منطقه فعالیت ما، دو مرکز و تعداد مراکز mmt خصوصی نیز 15 مرکز است.

وی از نظارت کامل دانشکده علوم پزشکی آبادان بر فعالیت‌های این مراکز گفت و تصریح کرد: تعداد موارد بازدید از مراکز درمان سو مصرف مواد در سطح شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان تا امروز 28 بازدید بوده که در این بازدیدها 23 مورد اخطار شفاهی و پنج مورد اخطار کتبی به برخی از مراکز داده شده است.

بحرینی ادامه داد: چهار کمیته تخصصی درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشکده علوم پزشکی آبادان را برگزار می‌کنند و تمام تلاش خود را برای درمان این بیماران به کار می‌بندیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار