تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان:
شیوه‌ نامه بانک مسکن برای تسهیلات مسکن‌ مهر با قانون متفاوت است
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان گفت: شیوه‌نامه بانک مسکن برای تسهیلات مسکن مهر با قانون متفاوت است.

مرتضی رخیصی امروز اظهار کرد: شیوه‌نامه‌ای که بانک مسکن در آبادان برای پرداخت تسهیلات مسکن مهر در پیش گرفته متفاوت با قانون است.

وی افزود: بانک مسکن تسهیلات واحدهای مسکن مهر را زمانی پرداخت می‌کند که حداقل پنج درصد از روند اجرای کار واحدها انجام شده است.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان ادامه داد: این رویه برخلاف آن چیزی است که در قانون در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات مسکن مهر به آن اشاره شده است.

رخیصی تصریح‌ کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در این خصوص این است که سامانه ثبت‌نام مسکن مهر توسط وزارت راه و شهرسازی بسته شده است.

وی اضافه‌ کرد: این در حالی است که متقاضیان زیادی برای ثبت‌نام در واحدهای مسکن مهر در آبادان وجود داشته که با توجه به بسته شدن سامانه امکان ثبت‌نام آنها وجود ندارد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان خاطرنشان‌ کرد: این در حالی است که تعداد زیادی از واحدهای مسکونی مهر در آبادان به دلیل عدم پرداخت سهم متقاضی بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: در صورتی که سامانه ثبت‌نام در مسکن مهر مجددا فعال شود هم‌اکنون یک‌هزار و 500 نفر در این شهرستان متقاضی ثبت‌نام هستند.

رخیصی ادامه داد: علاوه بر این قرار بود میزان تسهیلات واحدهای مسکن مهر از 25 به 30 میلیون افزایش یابد که تاکنون این امر محقق نشده است.

وی تصریح‌ کرد: با توجه به افزایشی که در قیمت مصالح ساختمانی اتفاق افتاده نیاز است که این پنج میلیون به سقف تسهیلات افزوده شود.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان افزود: در زمینه مشکلات زیربنایی و تاسیساتی نیز در حال حاضر برخی از واحدهایی که آماده تحویل هستند به دلیل عدم اجرای سیستم فاضلاب امکان واگذاری آنها وجود ندارد که از مسئولان خواسته شد تا در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار